11% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-04-12
Mijne stoome in ov gen en echt
Ik vond het echt super leuk om mijn stoomoven te kopen. Je kreeg zo'n gratis kookworkshop me...Lees verder
clément

Relevantste negatieve review

  2024-04-01
Mijn keukenapparatuur
Ook al had ik gehoord dat dit merk van goede kwaliteit is, toch had ik problemen met mijn toestel...Lees verder
Alexandre

Review met meeste stemmen

  2023-01-13
Terugbetaling wordt niet uitge
Na een product van AEG te bestellen, kwam dit helaas nooit aan. Na enkele weken bellen en mailen,...Lees verder
Glen De Jonghe

Reviews (18)

  (4)

 (0)

  (2)

  (3)

  (9)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top!

    Tussen al de negatieve ervaringen mogen de positieve ook eens vermeld worden. Vorige week afspraak gemaakt om onze vaatwasser te herstellen. Dochter had op de deur gezeten waardoor deze niet meer dicht kon. De hersteller is op het aangegeven moment langsgekomen, was vriendelijk, kon Nederlands, heeft alles prima hersteld in minder dan een uurtje tijd en nam zelfs nog de tijd om de vetplekken op de deur weg te doen. Na de herstelling kregen we zelfs nog een cadeautje (antikalk kit). Kortom: niks op aan te merken!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Afspraak voor herstelling vaatwasser

    Graag wil ik vertellen over een goede ervaring die ik heb gehad bij het regelen van een afspraak voor de reparatie van mijn vaatwasser. Mijn dochter was op de deur gaan zitten, waardoor die niet meer goed kon sluiten. Ik heb een afspraak gemaakt en de monteur kwam keurig op tijd, was heel vriendelijk en sprak Nederlands. Hij heeft het probleem snel en efficiënt opgelost, inclusief het schoonmaken van de deur. Als extraatje kregen we zelfs een antikalk kit cadeau. Alles was prima in orde en we zijn heel tevreden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijne stoome in ov gen en echt geweldig!

    Ik vond het echt super leuk om mijn stoomoven te kopen. Je kreeg zo'n gratis kookworkshop met een chef van hier en dat was echt tof. Hij gaf ons hele goede tips en uitleg over welke tools je allemaal kunt gebruiken. Nu kan ik echt heel veel gerechten maken en telkens iets nieuws proberen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stoomoven van AEG gekocht en super…

    Stoomoven van AEG gekocht en super tevreden. We konden een gratis kooksessie volgen met een AEG chef en hebben er heel goede tips en uitleg gekregen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn keukenapparatuur

    Ook al had ik gehoord dat dit merk van goede kwaliteit is, toch had ik problemen met mijn toestellen. De microgolf begon te zoemen, de vaatwasmachine liep vast en de koelkast had waterproblemen en brak zelfs een glazen schap. Het duurde lang voor ik een reactie kreeg van het merk en uiteindelijk moest ik zelf een oplossing zoeken op het internet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annulering van levering, geld nog niet terug

    Wat een vreselijke ervaring met AEG! Mijn airco werd geannuleerd vanwege een "fout" aan hun kant en ik heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen. En dan krijg ik een e-mail waarin staat dat mijn airco vandaag geleverd wordt. Na een telefoontje blijkt er een fout te zijn geweest? De klantendienst is ook echt slecht, dus serieus, vermijd dit bedrijf als de pest!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine AEG

    Mijn wasmachine (6 maanden oud) centrifugeert niet altijd waardoor de was nog heel nat is als het programma is afgelopen. Technieker langsgekomen, niks aan te vinden. Machine doet het nog steeds dus de technieker opnieuw laten komen. Nog steeds niks te vinden. Altijd een uitleg, wasmachine steekt niet vol genoeg en dan weer dat de machine te vol zou steken. AEG biedt geen oplossing aan maar wel een factuur omdat ze 2x zijn moeten komen. Werd aan de telefoon door de klantendienst uitgelachen. Conclusie is dat ik niet kan wassen en de machine fout gebruik. Nooit komt er nog een AEG in huis.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte ervaring.

    Ik had een probleem met mijn product en had dit van tevoren uitgelegd via een formulier. Ze waren positief over het herstel en we hadden een afspraak geregeld. Toen de technieker kwam, keek hij nauwelijks naar het product en zei meteen dat het niet gerepareerd kon worden. Hij vroeg meteen €129 voor de reparatie en vertelde dat dit een veelvoorkomend probleem was. Dit hadden ze eigenlijk gewoon op hun website moeten vermelden in plaats van verrassingskosten aan te rekenen. Later bleek dat er nog garantie was, maar op het contract stond dat je het product moest registreren op hun website, wat voor mij onzin leek, maar toch heb ik het gedaan. Ze beloofden dat de €129 in mindering zou worden gebracht als ik een nieuw product bij hen zou kopen, maar uiteindelijk ging dit ook niet door vanwege een of andere fout bij de afdeling waar ik het product had gekocht. Al hun mooie beloftes bij de verkoop bleken dus gewoon onzin te zijn als je alles goed uitzoekt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte service 130 euro!

    Er kwam een technieker langs om te kijken naar onze kapotte dampkap - voorheen hadden wij het typenummer van de dampkap en de schade aan het bedrijf doorgegeven. Na 5 minuten hoorden we van de technieker dat de nieuwe stukken niet te bestellen waren en de dampkap uit het assortiment was verdwenen. Dit ‘service’ bezoek kostte ons 130 euro. Op basis van het doorgegeven serienummer had AEG ook op voorhand kunnen weten dat dit type dampkap niet meer beschikbaar was, maar in plaats daarvan kwamen ze langs om dit te vertellen en rekenden ze hiervoor 130 euro. Dit is geen goede service!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn wasmachine

    Mijn wasmachine werkt niet goed. Na het programma is de was nog steeds nat. Ik heb een technieker laten komen, maar hij kon geen probleem vinden. Toen heb ik een tweede keer een technieker laten komen, maar nog steeds niks gevonden. Ze zeggen altijd dat er te weinig was in zit of te veel. Het bedrijf heeft geen oplossing en ik moest toch betalen voor de tweede technieker. De klantenservice lachte mij uit aan de telefoon. Geen AEG meer voor mij!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling niet ontvangen

    Na het bestellen van een product, heb ik het helaas nooit ontvangen. Na veel gedoe en contact opnemen, hebben ze uiteindelijk toegegeven dat het hun fout was en het pakket kwijt is geraakt. Ze beloofden om onmiddellijk terug te betalen, maar na meer dan 2 maanden heb ik nog steeds niets terugbetaald gekregen. Alle helpdesks lijken onbereikbaar te zijn, zelfs na uren in de wachtrij te hangen. Het is schandalig dat zo'n bekend bedrijf weigert om terug te betalen, ik zal nooit meer iets bij hen kopen en raad anderen af om hun diensten te gebruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    keukenrobot herstelling

    Na twee keer contact te hebben opgenomen met het bedrijf via het contactformulier op de website en twee keer telefonisch over een defecte bijna nieuwe keukenrobot (buiten garantie), weigeren ze informatie te geven over een specifiek onderdeel dat waarschijnlijk het probleem veroorzaakt. Het lijkt erop dat er een fout is in de fabriek of constructie, gezien het aantal identieke problemen dat te vinden is op het internet voor hetzelfde model. Tijdens mijn laatste telefoongesprek werd ik op een onbeleefde en arrogante manier behandeld door een medewerkster die weigerde om mij door te verbinden met de technische dienst of hersteldienst, ook al zijn die volgens de website van het bedrijf beschikbaar. Daarom zal ik in de toekomst geen enkel toestel van dit bedrijf overwegen aan te schaffen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Afzetters

    We hebben een probleem dus op voorhand uitgelegd (was makkelijk en duidelijk uit te leggen) via een formulier en toen waren ze positief over het herstel. Afspraak geregeld. Technieker komt toe, maar keek bijna niet naar de machine, stak hem zelfs niet aan?! Maar was direct van kan niet gemaakt worden. "Dit is een veel voorkomend probleem" "Dit is dan €129" (in plaats van dit gwn op de website te zetten, maja waar geld zit, zit geld zeker...) Dan was er eigenlijk nog garantie maar ja, op het contract stond in kleine lettertjes natuurlijk dat je uw apparaat moest "registreren" worden op hun website. Volgens mij klinkt dit als bullsh*t maar het stond er wel op dus dat neem ik op mij. Vervolgens zou de 129 euro in min gebracht worden als je een nieuw apparaat koopt bij hun, maar plots ging dit ook al niet meer door omdat het oud apparaat in een of andere verkeerde afdeling gekocht was... Dus al hun mooi oogende beloftes tijdens de verkoop "de marketing" blijkt zever als je alles grondig uitzoekt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks dan problemen gehad met AEG droogkast

    Ik heb 4 jaar geleden een droogkast gekocht van AEG. Na twee jaar en 1 maand waren er problemen met de printplaat en sturing. Uiteraard, net buiten de garantie, ik heb nog geprobeerd AEG service te contacteren maar hun enigste oplossing is een technieker die minimum 150 euro aanrekent. Dit probleem heb ik uiteindelijk zelf opgelost kregen. Gisteren merkte ik dat er water in de machine zelf was geraakt. Het lekte er via de bodem uit. Het vocht heeft terug de printplaat beschadigd, en wegens veiligheidsoverwegingen is het toestel voor mij niet meer bruikbaar. Bijgevolg kan ik dus een nieuw gaan halen. De machine is altijd correct gebruikt en heeft nooit met de trommel vol gedraaid. Het stoort me enorm dat AEG zich voordoet als A-merk, terwijl het in de realiteit gewoon een B-merk is met allures. De service is ronduit niet bestaand en de kwaliteit van hun producten is lachwekkend. Bij deze zweer ik dat ik nooit, jamais de ma vie, nog een AEG toestel zal aankopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen product gekregen, geen geld terug.

    Levering geannulleerd door AEG zelf omdat er een "fout" was gebeurd op de lijn, geld nog niet terug. Toch krijg ik een mail dat vandaag mijn airco ging geleverd zijn. Heb gebeld en is blijkbaar een bug? Ook de klantendienst is niet om naar huis te schrijven. Zo ver mogelijk van wegblijven is de boodschap!


Anderen bekeken ook