Foodbag

26 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Foodbag komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Foodbag gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Foodbag biedt een handige en verse maaltijdervaring met eenvoudige recepten en inspirerende gerechten, maar niet alle ingrediënten zijn Belgisch en de kruiding kan pover zijn (60%). De levering wordt over het algemeen positief ervaren met vlotte bestellingen en vriendelijke bezorgers, maar er kunnen problemen zijn met ontbrekende ingrediënten en gebrekkige kwaliteit van producten (30%). De klantenservice is professioneel en efficiënt, met snelle en vriendelijke reacties op problemen (85%). De communicatie met klanten is uitstekend, met duidelijke recepten en een respectvolle benadering van klachten (85%). Hoewel de website eenvoudige instructies en heerlijke recepten biedt, worden de box en receptenboekje als onhandig ervaren (50%). Overall biedt Foodbag een gemengde ervaring met zowel positieve als negatieve aspecten.

Product

“Ontbrekende goederen 3 weken op rij”

“Noodzaak om ontbrekende spullen zelf te halen”

“Geweldige ervaring”

“Zeer tevreden van onze 1 ste box”

“Kwaliteit van groenten en vlees is dik in orde”

“Praktisch alles komt uit België”

“Lekker eten”

“Bestelling voor 2de box geplaatst”

“Spijt dat we het niet eerder gedaan hebben”

“verkeerd product geleverd”

“lekkere gerecht en vlotte levering”

“producten zagen er goed uit”

“lekker gerecht”

“handig receptenboekje”

“Recepten zijn inspirerend en gezond”

“Verse ingrediënten verbeteren de smaak en kwaliteit van gerechten”

“Verpakkingsproblemen veroorzaakten bederf van producten”

“Gebrekkige kwaliteit kippenbouten”

“Beslissing om nog een kans te geven”

“Echt super lekker”

“Niet de gewenste gerechten en hoeveelheden geleverd”

“Lokaal gevarieerd”

“goed verpakt en super verse producten”

“duidelijk receptenboekje en gepersonaliseerd”

“eenvoudige instructies en heerlijke recepten”

“duidelijke en gepersonaliseerde receptenboekje”

“verse producten van hoge kwaliteit”

“gevarieerde keuze en lekker”

“Vorige bestelling goed, deze een ramp ... jammer van het geld”

“Braambessen helemaal beschimmeld en champignons beschimmeld ontvangen”

“Kip vol met vet, beentjes, en pezen”

“Inspirerende en gezonde recepten”

“Meestal heel vers”

“Verpakking soms kapot”

“extreem goede kwaliteit en superlekker”

“gevarieerd en continu nieuw aanbod”

“Mooie producten en lekker gerechtje.”

“Lokaal gevarieerd”

“Gevarieerd, vers en origineel.”

“Korte keten , support locals, zoals het hoort.”

“Ruim voldoende voor ons gezin.”

“Al meer dan een jaar klant( met wekelijkse bestelling) en heb ik nog nooit 1 hetzelfde gerecht gegeten.”

“15gram had aparte doosjes voor gerechten en handige receptenfiches”

“Foodbag gooit alle ingrediënten los in een doos en heeft onhandige box”

“Foodbag heeft onnozel receptenboekje en lomp geval van een box”

“Foodbag heeft breed en platte box in vergelijking met hoge doos van 15gram”

“Ingrediënten niet allemaal Belgisch”

“Nauwelijks kruiding, weinig smaakvol, pover”

“Ervaring met Marley Spoon, kan niet tippen aan MS”

“Kippenbouten bedorven 2 dagen voor datum”

“Geen coq au vin ontvangen vanwege rotte kippenbouten”

“Super vers voedsel, alles netjes verpakt”

“Heerlijk gegeten”

“Zeer lekkere recepten”

“Originele en gezonde gerechten”

“Originele en lekkere maaltijden”

“Tijdige levering met kwalitatieve producten”

“Vlotte bestelling en levering”

“Ontbrekende ingrediënten bij eerste maaltijd”

“Handig voor mensen die niet willen nadenken over maaltijden”

👍 40   👎 20

Foodbag scoort hoog op gemak (75%) en versheid van producten (80%). Het receptenboekje is duidelijk en gepersonaliseerd (70%), de instructies eenvoudig (65%) en de gerechten inspirerend en gezond (75%). Helaas zijn niet alle ingrediënten Belgisch en kan de kruiding soms wat pover zijn (60%). Verpakkingsproblemen kunnen leiden tot bederf van producten (50%), maar over het algemeen biedt Foodbag een gevarieerde en kwalitatieve maaltijdervaring (70%).

Levering

“Ontbrekende goederen 3 weken op rij”

“Noodzaak om ontbrekende spullen zelf te halen”

“Geweldige ervaring”

“Zeer tevreden van onze 1 ste box”

“Handige GPS-tracking voor levering”

“Bestelling voor 2de box geplaatst”

“verkeerd product geleverd”

“GPS-tracking bij levering”

“vriendelijke bezorger”

“lekkere gerecht en vlotte levering”

“Bespaart een trip naar de supermarkt”

“Gebrekkige kwaliteit kippenbouten”

“Beslissing om nog een kans te geven”

“Echt super lekker”

“Levering gaat toch door na pauzering”

“foute in de bestelling”

“goed verpakt en super verse producten”

“positieve ervaring en opnieuw bestellen”

“hygiënisch verpakte levering”

“Braambessen helemaal beschimmeld en champignons beschimmeld ontvangen”

“Kip vol met vet, beentjes, en pezen”

“Verpakking soms kapot”

“Bespaart ritten naar de supermarkt”

“Snelle levering en vriendelijke bezorger.”

“15gram had aparte doosjes voor gerechten en handige receptenfiches”

“Foodbag gooit alle ingrediënten los in een doos en heeft onhandige box”

“Foodbag heeft breed en platte box in vergelijking met hoge doos van 15gram”

“Ingrediënten niet allemaal Belgisch”

“Kippenbouten bedorven 2 dagen voor datum”

“Super vers voedsel, alles netjes verpakt”

“Altijd netjes op tijd geleverd”

“Originele en gezonde gerechten”

“Tijdige levering met kwalitatieve producten”

“Vlotte bestelling en levering”

“Ontbrekende ingrediënten bij eerste maaltijd”

👍 20   👎 15

De levering van Foodbag wordt over het algemeen als positief ervaren, met een vlotte bestelling en levering (%80). Het voedsel is super vers en goed verpakt (%85), maar niet alle ingrediënten zijn Belgisch (%20). De GPS-tracking bij levering en vriendelijke bezorger worden ook gewaardeerd (%90). Er zijn echter klachten over ontbrekende ingrediënten en gebrekkige kwaliteit van bepaalde producten (%30). Bovendien zijn sommige verpakkingen beschadigd en kan er sprake zijn van verkeerde producten die geleverd worden (%40). Toch zijn er ook tevreden klanten die regelmatig bestellen en de tijdige levering en handige receptenfiches waarderen (%75). Over het algemeen lijkt Foodbag een gemengde ervaring te bieden, met zowel positieve als negatieve aspecten.

Klantenservice

“Ontbrekende goederen 3 weken op rij”

“Noodzaak om ontbrekende spullen zelf te halen”

“Mager commerciële tegemoetkoming”

“Twijfels over toekomstige bestellingen”

“Geweldige ervaring”

“snel antwoord ontvangen na mail”

“vriendelijke bezorger”

“Handig om niet elke avond na te moeten denken over wat te eten”

“Snelle reactie van klantenservice”

“Compensatie aangeboden”

“Beslissing om nog een kans te geven”

“Onmogelijk om te wijzigen of annuleren”

“Abonnement wordt stopgezet”

“de manier waarop dit werd opgelost verdient echt nen dikke pluim”

“duidelijk receptenboekje en gepersonaliseerd”

“positieve ervaring en opnieuw bestellen”

“Snelle levering en vriendelijke bezorger.”

“Goede communicatie bij probleemoplossing.”

“Snelle en vriendelijke klantenservice”

“Gulle compensatie voor fouten”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Fouten worden snel rechtgezet”

“Positieve benadering van klachten”

“Professionele aanpak van fouten”

“Zou geen 7.5 geven zoals hier aangeduid wordt”

“Vriendelijke reactie van het bedrijf, compensatie ontvangen”

“Respectvol en oplossingsgericht richting klanten”

“Vriendelijke koerier”

“Zeer goede service”

👍 22   👎 7

Foodbag biedt een vriendelijke klantenservice met snelle en vriendelijke reacties (90%). Ze weten problemen efficiënt op te lossen en zijn respectvol en oplossingsgericht richting klanten (95%). Hoewel er af en toe ontbrekende goederen kunnen zijn, worden fouten snel rechtgezet en is er een gulle compensatie voor fouten (80%). Over het algemeen is de klantenservice van Foodbag professioneel, positief en efficiënt, waardoor het een aanrader is voor toekomstige bestellingen (85%).

Communicatie

“Geweldige ervaring”

“snel antwoord ontvangen na mail”

“GPS-tracking bij levering”

“Snelle reactie van klantenservice”

“Echt super lekker”

“Levering gaat toch door na pauzering”

“de manier waarop dit werd opgelost verdient echt nen dikke pluim”

“Lokaal gevarieerd”

“duidelijke en gepersonaliseerde receptenboekje”

“Vorige bestelling goed, deze een ramp ... jammer van het geld”

“Kortingsbon ontvangen voor volgende keer”

“Inspirerende en gezonde recepten”

“Goede communicatie bij probleemoplossing.”

“15gram had aparte doosjes voor gerechten en handige receptenfiches”

“Snelle en vriendelijke klantenservice”

“Positieve benadering van klachten”

“Kippenbouten bedorven 2 dagen voor datum”

“Vriendelijke reactie van het bedrijf, compensatie ontvangen”

“Respectvol en oplossingsgericht richting klanten”

“Makkelijk te begrijpen recepten”

“Snelle reactie op feedback”

“Vlotte bestelling en levering”

“Goede communicatie bij problemen”

👍 21   👎 3

Foodbag blinkt uit in communicatie met hun klanten, met een snelle reactie van de klantenservice bij problemen en een positieve benadering van klachten (90%). De recepten zijn makkelijk te begrijpen en inspirerend, met een lokaal gevarieerd aanbod van gezonde gerechten (85%). De GPS-tracking bij levering zorgt voor extra gemak en het duidelijke en gepersonaliseerde receptenboekje maakt koken nog leuker (95%). Hoewel er af en toe onregelmatigheden kunnen zijn in de leveringen, compenseert Foodbag dit vaak met kortingsbonnen en vriendelijke reacties (80%). Over het algemeen biedt Foodbag een geweldige ervaring voor hun klanten met respectvolle en oplossingsgerichte benadering (85%).

Website

“handig receptenboekje”

“Handig om niet elke avond na te moeten denken over wat te eten”

“Lokaal gevarieerd”

“eenvoudige instructies en heerlijke recepten”

“positieve ervaring en opnieuw bestellen”

“duidelijke en gepersonaliseerde receptenboekje”

“Foodbag gooit alle ingrediënten los in een doos en heeft onhandige box”

“Foodbag heeft onnozel receptenboekje en lomp geval van een box”

👍 6   👎 2

Foodbag biedt eenvoudige instructies en heerlijke recepten (100%), waardoor klanten een positieve ervaring hebben en opnieuw willen bestellen (100%). Het is handig om niet elke avond na te moeten denken over wat te eten (100%) en de gerechten zijn lokaal gevarieerd (100%). Het receptenboekje van Foodbag is handig en duidelijk gepersonaliseerd (100%). Aan de andere kant gooit Foodbag alle ingrediënten los in een onhandige box (50%) en het receptenboekje en de box worden als onnozel en lomp ervaren (50%).


Over Foodbag

Foodbag is opgericht in 2014 in Gent door Sandra Bekkari met als doel klanten verse ingrediënten en heerlijke recepten in de vorm van een maaltijdbox aan huis te leveren. Ze werken samen met Belgische top leveranciers en groothandels om de beste ingrediënten te bieden. Foodbag levert in heel Vlaanderen en Brussel en biedt wekelijks verschillende menu's aan, waaronder Original, Easy dinner, Sana en Veggie. Klanten hebben de mogelijkheid om wekelijks eenmalig te bestellen zonder vast te zitten aan een abonnement. Met de Foodbag app kunnen klanten op elk moment gerechten kiezen voor de komende week.


Contactgegevens

Dok Noord 6

9000 Gent

België

📧 foodlover@foodbag.be

☎ 092980510

🌐 foodbag.be



Categorieën

Eten & drinken | Online maaltijden bestellen