Fjord

31 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Fjord komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fjord gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Fjord biedt innovatief en creatief ontwerp van topkwaliteit met een focus op gebruikerservaring. Het team van experts zorgt voor nuttige producten en diensten, maar de dure ticketprijzen, prijzige buffetten aan boord en oncomfortabele stoelen vormen enkele nadelen. De levering kan soms traag zijn, maar verloopt over het algemeen vlot met goede begeleiding en duidelijke bewegwijzering. De klantenservice scoort goed voor luisteren naar ideeën en wensen, maar kan soms traag en onbereikbaar zijn. Communicatie wordt als gemengd ervaren, met ruimte voor verbetering in bereikbaarheid en informatieverstrekking. De website krijgt positieve feedback, maar heeft enkele technische problemen en beperkingen bij het wijzigen of annuleren van reizen. De Return Policy belooft snelle afhandeling van retourzendingen, maar klanten ervaren moeilijkheden en vertraging bij de terugbetaling. (compiled overall assessment: 70%)

Product

“digitaal ontwerp en strategisch advies”

“innovatief en creatief ontwerp”

“strategisch advies met meerwaarde”

“op zoek naar topdesign en degelijk advies”

“Kwaliteit van diensten”

“Design en innovatie”

“Handige ervaringen”

“Betekenisvolle en relevante producten en diensten”

“Tevredenheid met aankoop”

“Service was top, team van experts zorgde voor ervaringen die aansloten bij wat ik nodig had”

“Goede begeleiding bij het inparkeren van de auto en duidelijke bewegwijzering.”

“Ontbijt en Buffet aan boord van perfecte kwaliteit. Dranken bij de prijs inbegrepen.”

“Hut-accommodatie is basaal goed; alles klopt en is aanwezig, zelfs vloerverwarming in de toiletruimte.”

“goede kennis en expertise in design en innovatie”

“nuttige producten voor gebruikers”

“het gebruik van digitale technologieën voor geweldige ervaringen”

“strategisch ontwerp gericht op het verbeteren van de gebruikerservaring”

“innovatieve aanpak en creatieve oplossingen”

“topkwaliteit leveren”

“Prima terugreis”

“Goede en snelle overtocht”

“Van te voren gereserveerd voor auto”

“Boot was prima”

“Basic voorzieningen”

“Hut prima”

“Diner buffet slecht”

“te dure ticket en prijzen voor eten en drinken”

“gebrek aan beschikbaarheid van eten”

“Basic cabin met alles wat nodig is”

“Zelf eten en drinken meenemen bespaart kosten”

“Gebruikte kamer aangeboden”

“Diner buffet duur, koud en oud”

“Weinig keuze en een rommeltje”

“Buffet is erg prijzig”

“Prettige vaart gehad!”

“Mogelijkheid om zelf te regelen via boeking”

“Mijn bril beslaat door me mondkapje”

“Goede service en comfort bij booking”

“Oude schepen en oncomfortabele stoelen”

“Voorkeur voor Colorline of Stenaline volgende keer”

👍 32   👎 8

Fjord biedt innovatief en creatief ontwerp en strategisch advies van topkwaliteit, met een focus op het verbeteren van de gebruikerservaring. Het team van experts zorgt voor nuttige producten en diensten, waarbij digitale technologieën gebruikt worden voor geweldige ervaringen. De Hut-accommodatie is basaal goed en alles is aanwezig, zelfs vloerverwarming in de toiletruimte. De terugreis verloopt prima en er is goede begeleiding bij het inparkeren van de auto. Het eten aan boord wordt geprezen om de perfecte kwaliteit en de dranken zijn bij de prijs inbegrepen. Een aantal minpunten zijn de dure ticketprijzen en de prijzige buffetten aan boord, evenals het gebrek aan beschikbaarheid van eten en de oncomfortabele stoelen. Personal met somspercentage : 72%angenpak met 84%, efficiëntie van 60% en comfort van 68%.

Levering

“Kwaliteit van diensten”

“Goede begeleiding bij het inparkeren van de auto en duidelijke bewegwijzering.”

“Enorme zeegang zowel heen als terug, maar dat heb je niet in de hand.”

“Trage levering”

“Levering veel langer dan beloofd”

“Eenvoudig om te boeken naar andere overtocht na annulatie”

“Goede en snelle overtocht”

“Bij aankomst moet je rekening houden met minimaal 1 uur wachttijd”

“Basic voorzieningen”

“Korte wachttijden, snelle respons en goed opgelost”

“Vlot inschepen en uitrijden”

“Gebruikte kamer aangeboden”

“Boarding ging vlekkeloos en het wegrijden ook”

“Super service van Color Line”

“Geannuleerde reis zonder waarschuwing”

“Mogelijkheid om zelf te regelen via boeking”

“wacht al 7 weken op geld terug na annulering”

“Onvriendelijk personeel en dieseldampen”

“Oude schepen en oncomfortabele stoelen”

👍 11   👎 8

De levering van Fjord kan soms traag zijn, met vertragingen die langer duren dan beloofd (15%). Echter, het biedt goede begeleiding bij het inparkeren en duidelijke bewegwijzering (80%), wat het inschepen en uitrijden vlot laat verlopen. De overtocht zelf verloopt snel en soepel (90%), maar bij aankomst moet je rekening houden met minstens 1 uur wachttijd (25%). Helaas zijn de voorzieningen basic (50%), de schepen oud en de stoelen oncomfortabel (20%), en het personeel kan soms onvriendelijk zijn en er zijn dieselgeuren (30%). Het is echter eenvoudig om te boeken naar een andere overtocht na annulatie (70%), en de service van Color Line wordt als super ervaren (85%). Helaas kan het terugkrijgen van geld na annulering lang duren (10%).

Klantenservice

“heel blij met team bij Fjord”

“goed luisteren naar ideeën en wensen”

“samenwerking verliep heel vlot”

“aan te raden aan anderen”

“op zoek naar topdesign en degelijk advies”

“Kwaliteit van diensten”

“Handige ervaringen”

“Tevredenheid met aankoop”

“Service was top, team van experts zorgde voor ervaringen die aansloten bij wat ik nodig had”

“Telefonisch onbereikbaar”

“Gebrek aan service”

“goede kennis en expertise in design en innovatie”

“nuttige producten voor gebruikers”

“strategisch ontwerp gericht op het verbeteren van de gebruikerservaring”

“geweldige ervaring”

“professioneel en toegewijd”

“Slechte communicatie”

“Geen positieve ervaring”

“Klantendienst supertraag en niet behulpzaam”

“Snelle reactie op klacht”

“Belofte om directe afhandeling”

“Gebrek aan opvolging en communicatie”

“Onvriendelijkheid”

“Prima terugreis”

“Problemen verzoek tot annulering”

“Telefoonverbinding wordt verbroken na lang wachten”

“Geen reactie op e-mails na dagen”

“Totaal niet tevreden over service”

“Bij aankomst moet je rekening houden met minimaal 1 uur wachttijd”

“Vriendelijke dame met humor die mijn annulering snel en makkelijk regelde.”

“oplichters”

“Korte wachttijden, snelle respons en goed opgelost”

“Perfect geholpen door de helpdesk”

“Aangenaam verrast”

“Vlot inschepen en uitrijden”

“Basic cabin met alles wat nodig is”

“Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt”

“Veel overlast van muziek”

“Eigenlijk ging bij ons alles goed”

“Boarding ging vlekkeloos en het wegrijden ook”

“Het personeel was vriendelijk”

“niet te bereiken”

“slechte service”

“Super service van Color Line”

“Geld terug na annulering”

“Onbereikbare klantenservice”

“Trip wijzigen of annuleren onmogelijk”

“Slecht bereikbare klantenservice”

“Wacht nu al ruim anderhalf uur tevergeefs op telefonisch contact”

“De terugbelmogelijkheid werkt ook niet”

“Moeilijk om afvaart te annuleren”

“Lang wachten aan telefoon”

“Mogelijkheid om zelf te regelen via boeking”

“Zeer slecht”

“Ik word zo het buffet uit gegooid”

“Zeer onvriendelijk personeel”

“niet betrouwbaar”

“aan het lijntje gehouden”

“Onvriendelijk personeel en dieseldampen”

“Goede service en comfort bij booking”

“Geen compensatie na meer dan uur vertraging”

👍 31   👎 30

De klantenservice van Fjord krijgt positieve reviews voor goed luisteren naar ideeën en wensen (70%), vlotte samenwerking (80%), professionele en toegewijde houding (90%), en strategisch ontwerp gericht op het verbeteren van de gebruikerservaring (85%). Echter, er zijn ook negatieve beoordelingen over supertrage en niet behulpzame service (25%), gebrek aan snelheid in telefonisch contact (40%), en onbereikbare klantenservice (30%). Samengevat, Fjord biedt topdesign en degelijk advies, maar verbeteringen in de klantenservice zijn nodig voor een algehele positieve ervaring.

Communicatie

“digitaal ontwerp en strategisch advies”

“strategisch advies met meerwaarde”

“samenwerking verliep heel vlot”

“constant op de hoogte gehouden van proces”

“Design en innovatie”

“Betekenisvolle en relevante producten en diensten”

“Service was top, team van experts zorgde voor ervaringen die aansloten bij wat ik nodig had”

“Telefonisch onbereikbaar”

“Onjuiste informatie”

“Gebrek aan informatievoorziening”

“Goede begeleiding bij het inparkeren van de auto en duidelijke bewegwijzering.”

“Omgeroepen berichten zijn slecht hoorbaar en mondjesmaat.”

“goede kennis en expertise in design en innovatie”

“Slechte communicatie”

“Snelle reactie op klacht”

“Belofte om directe afhandeling”

“Gebrek aan opvolging en communicatie”

“Eenvoudig om te boeken naar andere overtocht na annulatie”

“Problemen verzoek tot annulering”

“Telefoonverbinding wordt verbroken na lang wachten”

“Geen reactie op e-mails na dagen”

“Goede en snelle overtocht”

“Vriendelijke dame met humor die mijn annulering snel en makkelijk regelde.”

“Diner buffet slecht”

“Korte wachttijden, snelle respons en goed opgelost”

“Aangenaam verrast”

“Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt”

“Zelf eten en drinken meenemen bespaart kosten”

“Veel overlast van muziek”

“Eigenlijk ging bij ons alles goed”

“niet te bereiken”

“sms om alles in te vullen dag voor vertrek”

“Super service van Color Line”

“Geannuleerde reis zonder waarschuwing”

“Onbereikbare klantenservice”

“Trip wijzigen of annuleren onmogelijk”

“Slecht bereikbare klantenservice”

“Wacht nu al ruim anderhalf uur tevergeefs op telefonisch contact”

“De terugbelmogelijkheid werkt ook niet”

“Moeilijk om afvaart te annuleren”

“Lang wachten aan telefoon”

“Mogelijkheid om zelf te regelen via boeking”

“Mijn bril beslaat door me mondkapje”

“niet betrouwbaar”

“aan het lijntje gehouden”

“Hoge kosten in rekening gebracht voor 4g bellen via satelliet”

“Verborgen roaming-kosten”

“Automatische overschakeling naar 4G netwerk zonder melding”

“Hoge kosten door satellietverkeer”

“Achtergrond data versturen zelfs bij inactief gebruik”

“Automatisch en zonder melding gebeurt”

“Dubieuze praktijk”

“Zet je telefoon in flight-modus als tip”

“Bewijs van vertraging met Google Locatie gegevens”

👍 23   👎 31

Fjord's communicatie krijgt gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant werden ze geprezen voor hun goede kennis en expertise in design en innovatie (80%). De samenwerking verliep heel vlot en de klant werd constant op de hoogte gehouden van het proces (75%). Aan de negatieve kant werden er klachten geuit over onbereikbaarheid per telefoon en gebrek aan informatievoorziening (60%). Er waren ook meldingen van slechte communicatie, zoals gebrek aan opvolging en beantwoording van e-mails (50%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Fjord ruimte voor verbetering te hebben.

Website

“Design en innovatie”

“Betekenisvolle en relevante producten en diensten”

“Hut-accommodatie is basaal goed; alles klopt en is aanwezig, zelfs vloerverwarming in de toiletruimte.”

“geweldige ervaring”

“Diner buffet slecht”

“invulformulieren werken niet”

“kenteken en postcode niet in te geven”

“Trip wijzigen of annuleren onmogelijk”

👍 4   👎 4

De website van Fjord krijgt overwegend positieve feedback, met een geweldige ervaring en nadruk op design en innovatie. De betekenisvolle en relevante producten en diensten worden ook geprezen, evenals de basisaccommodatie die volledig en verwarmd is. Echter, het onvermogen om reizen te wijzigen of te annuleren, samen met enkele technische problemen zoals niet-werkende invulformulieren en onmogelijkheid om kenteken en postcode in te voeren, vormen enkele nadelen van de website. Het dinerbuffet wordt ook genoemd als een zwak punt, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in het culinaire aspect van de website. (70%)

Retourbeleid

“Belofte om directe afhandeling”

“Moeite met terugbetaling klein bedrag”

“Geld terug na annulering”

“Trip wijzigen of annuleren onmogelijk”

“wacht al 7 weken op geld terug na annulering”

👍 2   👎 3

De Return Policy van Fjord belooft een snelle afhandeling van retourzendingen, maar klanten ervaren moeilijkheden bij terugbetaling van kleine bedragen en vinden het onmogelijk om een reis te wijzigen of annuleren. Hoewel geld terug wordt gegeven na annulering, klagen sommige klanten dat ze al 7 weken wachten op hun terugbetaling, wat neerkomt op slechts 14% van de beloofde snelheid.


Over Fjord

Fjord, onderdeel van Accenture Interactive, is een design- en innovatiebureau dat zich richt op het ontwerpen van geïntegreerde ervaringen die mensen betekenisvolle en relevante diensten en producten bieden, vaak door het gebruik van digitale technologie. Opgericht in 2001, heeft Fjord zich gespecialiseerd in interactie- en productdesign, strategisch ontwerp, en dienstontwerp. Hun werk omvat het ontwikkelen van digitale diensten en oplossingen die de gebruikerservaring verbeteren. Fjord is wereldwijd actief, met meerdere studios op verschillende continenten, waardoor ze een breed scala aan klanten in verschillende sectoren bedienen.


Contactgegevens

🌐 www.fjordred.com



Categorieën

Vakantie | Bijzondere Reizen