MAGIX software

52 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor MAGIX software komt uit 52 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor MAGIX software gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. MAGIX software biedt krachtige en kwalitatieve softwareproducten met handige functies voor video- en scèneherkenning en gebruiksvriendelijke tools voor foto- en geluidsbewerking (90%). Echter, bugs en glitches kunnen optreden, waardoor sommige gebruikers moeite hebben met exporteren en een langdurige leercurve ervaren (67%). De levering is snel en goed verpakt, maar klanten kunnen ook problemen ervaren met bugs en glitches, wat resulteert in frustratie en tijdsintensieve situaties (50%). De klantenservice heeft behulpzaam personeel en snelle reactietijden, maar er zijn ook klachten over lange wachttijden en onbehulpzame helpdesks (53%). De communicatie en website van MAGIX software zijn gemengd beoordeeld, met handige functies maar ook problemen met inloggen en niet-intuïtieve interfaces (60%). Hoewel de Return Policy de mogelijkheid biedt om aankopen zonder problemen te annuleren en snel geld terug te geven, klagen sommige klanten over het gebrek aan reactie van de klantendienst en problemen met het retourneren (75%). In het algemeen kan MAGIX software creativiteit stimuleren, maar gebruikers kunnen problemen ondervinden met stabiliteit, communicatie en klantenservice.

Product

“Verbeterde workflow en mooie foto's”

“Gebruiksvriendelijk en veel bewerkingsmogelijkheden afbeeldingen”

“Product niet veranderd, maar goede customer service”

“Veelzijdige en gebruiksvriendelijke software”

“Goede kwaliteit geluidseffecten en instrumenten”

“Aanbevolen bedrijf voor aankoop van software”

“software werkte niet goed na update”

“Fantastisch werkende software, Prachtige video's gemaakt, Goedkoper dan andere programma's, Lange wachttijd bij klantenservice, Engels antwoord in plaats van Nederlands”

“handige functies om foto's te bewerken en personaliseren”

“Krachtige software”

“Kwaliteit van de software producten”

“Nieuwste versie van Video Pro is geweldig”

“Favoriete software van afgelopen jaren”

“Makkelijk te gebruiken”

“Veel coole functies”

“Effecten zijn echt gaaf”

“Videosaver werkt niet goed, geen geluid overdracht”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Veel coole functies”

“Boost voor creativiteit”

“de software was makkelijk te installeren”

“handige functies zoals snelle videoherkenning en scèneherkenning”

“bugs en glitches”

“niet intuïtieve interface”

“langdurige leercurve”

“Crashes were solved with help from Magix support. They analyzed my system and made suggestions to update drivers.”

“Performance issues were solved by a remark from a Magix employee regarding impact of the Windows Text Cursor on MusicMaker. Disabling it in Windows Settings solved the performance issues for me in Video deluxe 2024 as well.”

“Exportfunktie van video deluxe is uit de kunst en beter dan die van davinci resolve als het gaat om snelheid en file grootte.”

“Effect functie is een ramp en als ie niet vast loopt is die ongelooooooooflijk traag. Plakken van een stickertje op een 10 sec clip en steeds verplaatsen van het stickertje kost meer dan een uur.”

“Laptop ventilator te blazen en video deluxe te rekenen tijdens gebruik.”

“Exporteren wil video deluxe soms ook niet. Blijft hangen bij het effectcurve deel.”

“Hoge verwachtingen van de software”

“Programma vaak vastlopen”

“Moeite met exporteren van projecten”

“Onvoldoende gebruikerservaring”

“Betaling is moeilijk uit te voeren”

“Mankementen aan het product”

“Prima product”

“Prima op tijd bezorgd in goede verpakking. Snel aan de praat gekregen. Goede software”

“Klein nadeeltje, dat ik 2x de sleutel in moest geven en die is vrij lang”

“bijna nooit problemen met magix video”

“update naar 2024 versie werkte niet goed”

“Nieuwste versie van Video Pro is de beste in 20 jaar ervaring”

“De loper loopt niet mee met de film die ik maak”

“mijn werk weg om de haverklap”

“Golf doet het wel goed”

“große puinhoop”

“Gelukkig doet mijn Golf het wel goed”

“installeren en activeren is moeilijk, telefonisch onbereikbaar, retour adres achterhalen is moeilijk”

“serienummer moeilijk te verkrijgen”

“Software werkt uitstekend”

“Mooie videos gemaakt met Video deluxe Premium”

“Geen activatiecode ontvangen na aankoop van DVD”

“Programma loopt geregeld vast”

“Nederlandse taal en slechte weergave tijdlijn”

“Problemen met geïmporteerde files en trillende beelden op tijdlijn”

“crasht gedurig”

“Kan niet eens de software gebruiken”

“Key al een keer gebruikt”

“Slechte ervaring met Magix”

“Al bijna 30 jaar een mislukking”

“Vastlopers, bugs, haperingen, synchroniciteit problemen”

“Programmeurs lijken er opzettelijk fouten in te maken”

“Advies: koop geen enkel product van dit bedrijf om frustraties te vermijden”

“Gebruiksvriendelijkheid”

“Waardeloze aankoop”

“Waardeloze software”

“Software van zeer matige kwaliteit”

“Verlies van werk na update zonder waarschuwing”

“Maanden werk en tienduizenden euro's omzet verdwenen”

“Ingewikkeld rotprogramma”

“MAGIX Video deluxe gekocht”

“Veel te technisch en ingewikkeld allemaal”

“Totaal niet intuïtief”

“veelzijdig, overzichtelijk en intuitief”

“soundpools en instrumenten in Store, VST-import, externe MIDI-import, audio opname, video import, geluidseffecten”

“Nederlandstalig, uitgebreide helpfunctie, goede support in meerdere talen”

“upgrade betaalbaar, veel technieken en effecten, beste in vergelijking met andere programma's”

“Zeer slecht software programma”

“Werkt niet meer zonder upgrade te kopen”

“Onduidelijke updates en verplicht betalen voor ontgrendelen functionaliteiten”

“Veel fouten en vastlopen van de software”

“Geldklopperij met continue nieuwe versies en instrumenten proberen te verkopen”

“Foutmeldingen die Windows beïnvloeden. Slechte service.”

“Geen langdurig plezier van Magix Music Maker.”

“Aanbeveling om een betere DAW te kiezen in plaats van Magix Music Maker.”

“Belofte niet nagekomen”

“Gratis programma heeft negatieve impact op werking computer”

“Gratis software zorgt voor problemen met opstarten programma's en snelkoppelingen”

“Gratis magix edition veroorzaakt problemen”

“Gratis niet altijd goed”

“Waardeloos bedrijf. Geen hulp bij problemen.”

“levering door brievenbus geduwd en verpakking in slechte staat”

“Het 'Red uw video's' programma doet wat het moet doen”

“Een hoop frustratie, een hoop tijd”

“Soms krijg ik geen beeld, soms geen geluid, soms helemaal geen beeld en geluid”

“Het is steeds afwachten of het programma werkt”

“Geen idee waar het aan ligt”

“Kost allemaal een hoop tijd en levert een hoop frustratie op”

“Kan geen nul sterren geven”

“Magix Music maker 2014 en 2016 is alleen ellende”

“Vastlopen”

“Na 3 jaar stop ik er mee”

“gesodemieter met de software”

“continu vastlopen van het programma”

“gekloot en ellende met MAGIX DJ programma”

“het idee van eenvoudig muziek maken is niet verkeerd”

“definitieve afkeuring van MAGIX software en leverancier”

“Buggy programma”

“Product voldoet redelijk tot goed”

👍 43   👎 70

MAGIX-software biedt een makkelijke installatie (95%), handige functies voor videoherkenning en scèneherkenning (85%), krachtige en kwalitatieve softwareproducten (90%), en een verscheidenheid aan gebruiksvriendelijke tools voor het bewerken en personaliseren van foto's en geluidseffecten (80%). Helaas kunnen bugs en glitches optreden (60%), en sommige gebruikers ervaren een langdurige leercurve (65%) en hebben moeite met het exporteren van projecten (70%). Over het algemeen kan MAGIX-software een creatieve boost geven, maar het kan soms problematisch zijn met betrekking tot stabiliteit en gebruiksgemak.

Levering

“de software was makkelijk te installeren”

“mooi verpakt”

“op tijd bezorgd”

“bugs en glitches”

“Tijdsintensief en frustrerend”

“Prima op tijd bezorgd in goede verpakking. Snel aan de praat gekregen. Goede software”

“mijn werk weg om de haverklap”

“große puinhoop”

“Vertraging bij het versturen van orderbevestiging”

“Geen activatiecode ontvangen na aankoop van DVD”

“Bestelling niet ontvangen na betaling”

“Lange levertijd”

“Vastlopers, bugs, haperingen, synchroniciteit problemen”

“Advies: koop geen enkel product van dit bedrijf om frustraties te vermijden”

“Zeer slecht software programma”

“Slecht contact met Magix”

“Niet ontvangen na betaling”

“Vertraging door COVID-19-regels”

“Waardeloos bedrijf. Geen hulp bij problemen.”

“wekenlang wachten op bestelling”

“Bijna geen communicatie per mail tijdens verzending”

“levering door brievenbus geduwd en verpakking in slechte staat”

“snel geïnstalleerd”

“Een hoop frustratie, een hoop tijd”

“Het is steeds afwachten of het programma werkt”

“Kost allemaal een hoop tijd en levert een hoop frustratie op”

👍 6   👎 20

De levering van MAGIX-software heeft als voordeel dat het snel en op tijd wordt bezorgd, makkelijk te installeren is en goed verpakt wordt (67%). Echter, veel klanten hebben problemen ervaren zoals bugs, glitches, vastlopers en haperingen, wat resulteert in tijdsintensieve en frustrerende situaties (33%). De communicatie met het bedrijf kan ook te wensen overlaten, met klachten over late leveringen, gebrek aan activatiecodes en slecht contact met de klantenservice. Over het algemeen kunnen de levering en installatie van MAGIX-software zowel voordelen als nadelen met zich meebrengen voor de klanten.

Klantenservice

“Product niet veranderd, maar goede customer service”

“Lang proces om probleem op te lossen”

“Vlotte klantenservice bij software-overdracht”

“Aanbevolen bedrijf voor aankoop van software”

“geen reactie van klantendienst na meerdere e-mails”

“Fantastisch werkende software, Prachtige video's gemaakt, Goedkoper dan andere programma's, Lange wachttijd bij klantenservice, Engels antwoord in plaats van Nederlands”

“Goede klantenservice die systeemcontrole uitvoert”

“Behulpzame tips over updates en instellingen”

“Behulpzaam personeel en snelle reactietijd op e-mails”

“Mogelijkheid om aankopen te annuleren zonder problemen”

“Aanbevelen aan vrienden”

“Geen respons op pogingen tot contact”

“Geen oplossingen aangeboden voor gedeelde problemen”

“Boost voor creativiteit”

“tevreden met mijn aankoop”

“langdurige leercurve”

“Crashes were solved with help from Magix support. They analyzed my system and made suggestions to update drivers.”

“Performance issues were solved by a remark from a Magix employee regarding impact of the Windows Text Cursor on MusicMaker. Disabling it in Windows Settings solved the performance issues for me in Video deluxe 2024 as well.”

“Onvoldoende gebruikerservaring”

“Betaling is moeilijk uit te voeren”

“Prima product”

“Prima op tijd bezorgd in goede verpakking. Snel aan de praat gekregen. Goede software”

“bijna nooit problemen met magix video”

“Goed contact met Maigix, snelle reactie op mails”

“Makkelijke ontbinding koop, geld snel teruggekregen”

“Geen hulp ontvangen na contact opgenomen te hebben”

“mijn ergernis is zeer groot”

“Onvoldoende klantenservice reactie”

“installeren en activeren is moeilijk, telefonisch onbereikbaar, retour adres achterhalen is moeilijk”

“helpdesk antwoordt niet of niet behulpzaam”

“Helpdesk niet behulpzaam”

“Geen activatiecode ontvangen na aankoop van DVD”

“Vertraagde reactie van het bedrijf”

“Gebrek aan reactie op klachten”

“Geen mogelijkheid om telefonisch een vraag te stellen aan het bedrijf”

“Hulp in andere taal dan Nederlands”

“Antwoord van support was niet behulpzaam”

“crasht gedurig”

“geen reactie op foutrapporten”

“Klantenservice onbereikbaar”

“Slechte ervaring met Magix”

“Al bijna 30 jaar een mislukking”

“Vastlopers, bugs, haperingen, synchroniciteit problemen”

“Advies: koop geen enkel product van dit bedrijf om frustraties te vermijden”

“Waardeloze aankoop”

“Waardeloze software”

“Slechte support en trage reacties van Magix”

“Maanden werk en tienduizenden euro's omzet verdwenen”

“Nederlandstalig, uitgebreide helpfunctie, goede support in meerdere talen”

“Zeer slecht software programma”

“Dwingen om upgrade te kopen”

“Slechte klantenservice”

“Slecht contact met Magix”

“Geen reactie op vragen”

“Niet terugstorten van geld”

“Foutmeldingen die Windows beïnvloeden. Slechte service.”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijk herstellen van oud naar nieuw email adres”

“Slechte klantenservice”

“Waardeloos bedrijf. Geen hulp bij problemen.”

“Telefonisch niet bereikbaar en nummer bleek betalend te zijn”

“Een hoop frustratie, een hoop tijd”

“Kost allemaal een hoop tijd en levert een hoop frustratie op”

“Kan geen nul sterren geven”

“beperkte bereikbaarheid van de klantenservice”

“verouderd forum met weinig recente antwoorden”

“slechte service van MAGIX GMBH”

“belang van goede klantenservice in bedrijfsvoering”

“Buggy programma”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Slechte reactie van klantenservice”

“Totaal onvindbaar klantenservice”

“Telefoonnummers helpdesks altijd in gesprek”

“Onvindbare klantenservice”

“Lang wachten bij de klantenservice”

“Onhandig telefoonnummer invoeren”

“Moeilijk contact met klantenservice”

👍 22   👎 57

MAGIX software heeft een gemengde reputatie wat betreft klantenservice. Aan de ene kant biedt het behulpzaam personeel en snelle reactietijden op e-mails, systeemcontroles en tips over updates en instellingen, en de mogelijkheid om aankopen zonder problemen te annuleren. Aan de andere kant zijn er klachten over lange wachttijden, onbehulpzame helpdesks, slechte reacties of zelfs helemaal geen reactie op problemen, en moeilijkheden bij het bereiken van de klantenservice. (56%)

Communicatie

“Verbeterde workflow en mooie foto's”

“Gebruiksvriendelijk en veel bewerkingsmogelijkheden afbeeldingen”

“Product niet veranderd, maar goede customer service”

“Lang proces om probleem op te lossen”

“software werkte niet goed na update”

“geen reactie van klantendienst na meerdere e-mails”

“Fantastisch werkende software, Prachtige video's gemaakt, Goedkoper dan andere programma's, Lange wachttijd bij klantenservice, Engels antwoord in plaats van Nederlands”

“handige functies om foto's te bewerken en personaliseren”

“Behulpzame tips over updates en instellingen”

“Behulpzaam personeel en snelle reactietijd op e-mails”

“Aanbevelen aan vrienden”

“Videosaver werkt niet goed, geen geluid overdracht”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Hoge verwachtingen van de software”

“Betaling is moeilijk uit te voeren”

“bijna nooit problemen met magix video”

“twee keer e-mail gestuurd in het Nederlands en 1 keer in het Duits”

“Goed contact met Maigix, snelle reactie op mails”

“De loper loopt niet mee met de film die ik maak”

“große puinhoop”

“Mein Ehemann ist Deutsch”

“Vertraging bij het versturen van orderbevestiging”

“Onvoldoende klantenservice reactie”

“communicatie met klantenservice slecht”

“Antwoord in het Engels na lange wachttijd”

“Geen activatiecode ontvangen na aankoop van DVD”

“Bestelling niet ontvangen na betaling”

“Vertraagde reactie van het bedrijf”

“Gebrek aan reactie op klachten”

“Lange levertijd”

“Geen mogelijkheid om telefonisch een vraag te stellen aan het bedrijf”

“Geen wonder dat er steeds promoties aangeboden worden, verkoop stokt”

“Nederlandse taal en slechte weergave tijdlijn”

“Hulp in andere taal dan Nederlands”

“crasht gedurig”

“geen reactie op foutrapporten”

“Kan niet eens de software gebruiken”

“Key al een keer gebruikt”

“Klantenservice onbereikbaar”

“Al bijna 30 jaar een mislukking”

“Programmeurs lijken er opzettelijk fouten in te maken”

“Advies: koop geen enkel product van dit bedrijf om frustraties te vermijden”

“Waardeloze aankoop”

“Waardeloze software”

“Slechte support en trage reacties van Magix”

“Ingewikkeld rotprogramma”

“Totaal niet intuïtief”

“soundpools en instrumenten in Store, VST-import, externe MIDI-import, audio opname, video import, geluidseffecten”

“Nederlandstalig, uitgebreide helpfunctie, goede support in meerdere talen”

“upgrade betaalbaar, veel technieken en effecten, beste in vergelijking met andere programma's”

“Werkt niet meer zonder upgrade te kopen”

“Dwingen om upgrade te kopen”

“Onduidelijke updates en verplicht betalen voor ontgrendelen functionaliteiten”

“Slecht contact met Magix”

“Geen reactie op vragen”

“Foutmeldingen die Windows beïnvloeden. Slechte service.”

“Belofte niet nagekomen”

“Waardeloos bedrijf. Geen hulp bij problemen.”

“Bijna geen communicatie per mail tijdens verzending”

“Telefonisch niet bereikbaar en nummer bleek betalend te zijn”

“Soms krijg ik geen beeld, soms geen geluid, soms helemaal geen beeld en geluid”

“Geen idee waar het aan ligt”

“Magix Music maker 2014 en 2016 is alleen ellende”

“Slechte reactie van klantenservice”

“Totaal onvindbaar klantenservice”

“Telefoonnummers helpdesks altijd in gesprek”

“Moeilijk contact met klantenservice”

👍 16   👎 51

De communicatie van MAGIX software scoort gemengde beoordelingen met behulpzame tips en snelle reactietijd op e-mails, maar ook lange wachttijden bij klantenservice en antwoorden in het Engels in plaats van Nederlands. Het is handig voor het bewerken en personaliseren van foto's, met handige functies en veel bewerkingsmogelijkheden, maar sommige gebruikers ervaren problemen met software-updates en slechte klantenservice. Het biedt uitgebreide helpfuncties en goede support in meerdere talen, maar er zijn klachten over moeilijke betalingen en trage reacties van het bedrijf. Over het algemeen lijkt de software gebruikers te verdelen tussen zij die tevreden zijn met de functies en ondersteuning die het biedt en zij die problemen hebben met bugs, crashes en slechte klantenservice. (57%)

Website

“Makkelijk te gebruiken”

“Problemen met inloggen op de website”

“de software was makkelijk te installeren”

“niet intuïtieve interface”

“mijn werk weg om de haverklap”

“Nederlandse taal en slechte weergave tijdlijn”

“Gebruiksvriendelijkheid”

“Waardeloze aankoop”

“Ingewikkeld rotprogramma”

“Veel te technisch en ingewikkeld allemaal”

“Totaal niet intuïtief”

“veelzijdig, overzichtelijk en intuitief”

“soundpools en instrumenten in Store, VST-import, externe MIDI-import, audio opname, video import, geluidseffecten”

“upgrade betaalbaar, veel technieken en effecten, beste in vergelijking met andere programma's”

“Gratis programma heeft negatieve impact op werking computer”

“Gratis software zorgt voor problemen met opstarten programma's en snelkoppelingen”

“Gratis magix edition veroorzaakt problemen”

👍 5   👎 12

De website van MAGIX software is makkelijk te installeren en gebruiken, met een veelzijdig, overzichtelijk en intuïtief karakter. De upgrade is betaalbaar en biedt veel technieken en effecten, waardoor het het beste is in vergelijking met andere programma's. Helaas zijn er echter problemen met inloggen op de website, wat kan leiden tot waardeloze aankopen en gebruikers die klagen over een niet-intuïtieve interface en het verlies van werk. Sommige gebruikers ervaren ook problemen met de Nederlandse taal en de weergave van de tijdlijn, en vinden het programma te technisch en ingewikkeld. Gratis programma's van MAGIX kunnen ook problemen veroorzaken met de werking van de computer, waardoor snelkoppelingen en de opstart van andere programma's worden beïnvloed. (60%)

Retourbeleid

“geen reactie van klantendienst na meerdere e-mails”

“Mogelijkheid om aankopen te annuleren zonder problemen”

“binnen 14 dagen geld terug”

“Makkelijke ontbinding koop, geld snel teruggekregen”

“Garantie is verlopen”

“installeren en activeren is moeilijk, telefonisch onbereikbaar, retour adres achterhalen is moeilijk”

“Geld terug krijgen is lastig”

“Waardeloze software”

“Slechte support en trage reacties van Magix”

👍 3   👎 6

De Return Policy van MAGIX software heeft zowel zijn voor- als nadelen. Aan de positieve kant, bieden ze de mogelijkheid om aankopen zonder problemen te annuleren en wordt het geld snel teruggegeven binnen 14 dagen (100%). Aan de negatieve kant, is er geen reactie van de klantendienst na meerdere e-mails en het achterhalen van het retour adres is moeilijk (50%). Bovendien kan het moeilijk zijn om geld terug te krijgen en installeren en activeren van de software kunnen ook lastig zijn. Overall lijkt de Return Policy van MAGIX software gemengde ervaringen te veroorzaken bij klanten.


Over MAGIX software

MAGIX Software GmbH is een Duits softwarebedrijf dat zich specialiseert in het ontwikkelen van software voor foto-, video- en muziekbewerking. Het werd opgericht in 1993 en heeft zijn hoofdkantoor in Berlijn, Duitsland. Het bedrijf biedt een breed scala aan producten aan voor zowel professionele als amateurgebruikers. Tot de bekendste producten behoren Video Pro X (voor videobewerking), Music Maker (voor muziekproductie), en de PhotoStory Deluxe (voor het maken van diavoorstellingen). MAGIX zet zich in voor innovatie in digitale media door krachtige en gebruiksvriendelijke software oplossingen te bieden die gebruikers in staat stellen hun creatieve ideeën tot leven te brengen.


Contactgegevens

🌐 www.magix.com



Categorieën

Online shop | Multimedia & Bladen