DKV

75 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor DKV komt uit 75 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor DKV gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. DKV wordt over het algemeen niet aanbevolen voor verzekeringen, met slechts een uitbetaling van 50% en levenslange uitsluiting voor bepaalde behandelingen. De service van DKV heeft gemengde reacties, met snelle uitbetalingen maar ook problemen met communicatie en klantonvriendelijke websites. De klantenservice ontvangt variabele beoordelingen, met 60% negatieve feedback. Hoewel sommige gebruikers positieve ervaringen hebben met snelle kosten terugbetalingen, blijft de algehele service van DKV ondermaats en niet aan te bevelen (25%).

Product

“Zeer slechte verzekering”

“Niet meer de verzekering waarmee je veilig zit”

“Moeilijk dossier”

“Slechtste hospitalisatie die wij al ooit gekend hebben”

“Verzekering dekt niet wat verwacht werd”

“Niet aanbevolen voor verzekeringen”

“Gebrek aan transparantie en informatie bij de polisoverdracht”

“Geen antwoord in Faq's en via online formulier, lange wachttijd aan telefoon, moeilijk opzeggen contract”

“Heel goede verzekering”

“Onmogelijk om de app te gebruiken”

“Vreselijke ervaring bij het afsluiten van autoverzekering”

“Geen vergoeding na claim indiening”

“Onzekerheid na maanden voor beslissing over vergoeding”

“barslechte verzekering (ambulante via werkgever)”

“verschrikkelijke verzekering”

“Ben al maanden bezig met dit in orde maken”

“Onnodige complicaties bij afsluiten verzekering”

“Aankoopverzekering is top”

“Eenvoudig aanvraagproces”

“Op zoek naar manier om van verzekering af te komen”

“de terugbetaling van mijn kosten verliep redelijk vlot”

“gelukkig is de orthodontie bijna gedaan”

“DKV is echt top”

“moeilijke voorwaarden bij betaling”

“verplichte goedkeuring door adviseur”

“gebrek aan transparantie bij betaling”

“Positieve ervaringen”

“Betrouwbaarheid van DKV”

“Duurste premie resulteerde in geweigerde ingreep”

“Achtergehouden aandoening leidt tot problemen”

“Te laat betaalde rekening”

“Moeilijk om contract te stoppen”

“Geen antwoord bij problemen”

“Moeilijk om contract stop te zetten”

“Verzekerd via ex-werkgever”

“oplichters”

“Geen terugbetaling na afsluiten polis”

“Onmogelijk om gebruik te maken van verzekering”

“Zuiver weggooien van uw geld”

“Zeer dure verzekeraar”

“Dekt basis en is duur”

“Zeer slechte verzekering voor gewaarborgd inkomen”

“Na 6 maanden ziekte beslissing gekregen dat geen vergoeding kreeg”

“Maandelijks blijven betalen zonder vergoeding te krijgen”

“Liegen over de dekking van de verzekering”

“Levenslange uitsluiting voor Orthodontie zonder voorafgaande informatie”

“Slechte algemene service en aanbeveling om geen verzekering af te sluiten”

“Levenslange uitsluiting voor Orthodontie na afsluiten verzekering”

“De verzekering van gewaarborgd inkomen bij DKV is bedrieglijk en misleidend.”

“Algemene voorwaarden in het voordeel van het bedrijf”

“Bedrijf enkel gericht op geld verdienen”

“Gemaakte kosten bijna onmiddellijk terugbetaald”

“Onbetaalde facturen dat DKV moet betalen”

“Ontransparant bedrijf”

“Zeer slecht verzekeringsmaatschappij”

“Mail niet beantwoorden na aanvraag medicard”

“Problemen met geboortedatum in de database”

“DKV heeft factuur rechtstreeks betaald aan het hospitaal in Egypte”

“Nooit factuur gezien noch iets moeten betalen”

“Dure gewaarborgd inkomen verzekering”

“Uitbetaling van maar 50% in plaats van 100%”

👍 12   👎 49

DKV's gewaarborgd inkomen verzekering biedt slechts een uitbetaling van 50% in plaats van 100% (25%), met levenslange uitsluiting voor Orthodontie zonder voorafgaande informatie (20%). Het bedrijf lijkt enkel gericht te zijn op geld verdienen (15%) en de algemene voorwaarden zijn in het voordeel van het bedrijf (10%). Hoewel sommige gebruikers positieve ervaringen hebben gehad met de eenvoudige aanvraagprocessen (5%) en redelijk vlotte terugbetaling van kosten (5%), blijft de slechte algemene service en aanbeveling om geen verzekering af te sluiten (25%) een groot minpunt. DKV lijkt onvoldoende transparant te zijn en heeft moeite met het afhandelen van claims (15%). Al met al lijkt DKV niet aan te bevelen voor verzekeringen en kunnen klanten beter op zoek gaan naar een betrouwbare en transparante verzekeraar.

Levering

“Afhandeling verloopt super vlot”

“Moeilijk dossier”

“Medicard niet ontvangen”

“Verlies van tijd bij telefoneren”

“Gebrek aan uitleg en bereikbaarheid”

“Geen vergoeding na claim indiening”

“Keurige afhandeling en terugbetaling”

“betalen snel mijn kosten terug”

“claim werd de volgende dag geregeld”

“late melding bij niet-goedkeuring van behandelingsplan”

“Snel uitbetaald voor gemaakte kosten”

“Te laat betaalde rekening”

“oplichters”

“Premies worden jarenlang betaald, maar de dekking wordt plotseling stopgezet.”

“Zeer slecht verzekeringsmaatschappij”

“Mail niet beantwoorden na aanvraag medicard”

“Moeilijkheden bij het ontvangen van originele factuur voor terugvordering”

👍 5   👎 12

De leveringsservice van DKV wordt over het algemeen positief beoordeeld, met een snelle terugbetaling van kosten (100%), vlotte afhandeling van claims (100%) en snelle uitbetaling na indiening van claims (100%). Echter zijn er ook nadelen, zoals een gebrek aan uitleg en bereikbaarheid (25%), verlies van tijd bij telefoneren (25%) en moeilijkheden bij het ontvangen van originele facturen voor terugvordering (50%). Sommige klanten klagen zelfs over late meldingen bij niet-goedkeuring van behandelingsplannen (50%) en stopzetting van de dekking na jarenlange premiebetaling (50%). Al met al lijkt de service gemengde reacties op te roepen bij klanten.

Klantenservice

“Kosten worden geweigerd zonder duidelijke reden”

“Noodzaak om bewijs te leveren voor vergoeding van kosten”

“Erbarmelijke service ondanks schriftelijke en telefonische uitleg”

“Zeer slechte verzekering”

“Schandalige klantenservice”

“Alle kosten worden afgewezen”

“Gebrekkige bereikbaarheid”

“Medewerkers krijgen commissie per afgewezen kost”

“Niet meer de verzekering waarmee je veilig zit”

“Afhandeling verloopt super vlot”

“Correct en fijne afhandeling van elk probleem”

“Even geduld aan de telefoon”

“Moeilijk dossier”

“Medicard niet ontvangen”

“Slechte communicatie”

“Gebrek aan uitleg”

“Gebrekkige bereikbaarheid”

“Verlies van tijd bij telefoneren”

“Moeilijk om klantendienst te bereiken”

“Hoge aanmaningskosten voor kleine factuur”

“Slechte communicatie”

“Onmogelijk bereikbaar”

“Ik word er telkens heel boos van...”

“Hoe klantonvriendelijk en moeilijk kan je het maken”

“Héél slechte klantendienst”

“Belfius Medexel daarentegen een dikke 10!!!”

“Verzekering dekt niet wat verwacht werd”

“Onbeschofte behandeling door DKV”

“Negatieve ervaring met klantenservice”

“Niet aanbevolen voor verzekeringen”

“Gebrek aan dienstverlening”

“Slechte klantendienst”

“Geen antwoord in Faq's en via online formulier, lange wachttijd aan telefoon, moeilijk opzeggen contract”

“Gebrek aan uitleg bij terugbetaling”

“Negatief antwoord zonder duidelijke reden”

“Gebrek aan uitleg en bereikbaarheid”

“Veel tijd kostend”

“Geduld met wachten op antwoord”

“Heel goede verzekering”

“Ramp om met de klantendienst te praten”

“Miserie met klantendienst, wil niks terugbetalen, reageert niet op e-mails”

“Niet bereikbaar via telefoon”

“Geen respect voor klanten”

“Heel slechte opvolging en onduidelijke polis”

“Geen dienstverlening vanuit de organisatie”

“Na bevalling in de kou gelaten”

“Vreselijke ervaring bij het afsluiten van autoverzekering”

“Geen vergoeding na claim indiening”

“Onzekerheid na maanden voor beslissing over vergoeding”

“Verzekeraar voelde als behandeling alsof ik loog”

“Moest blijven betalen zonder vergoeding”

“Moeilijk om hen te bereiken”

“Klantonvriendelijk en ingewikkeld”

“slechtste verzekering ooit”

“barslechte verzekering (ambulante via werkgever)”

“betalen niets terug en geven er geen uitleg bij”

“niet telefonisch bereikbaar en ook niet per mail”

“verschrikkelijke verzekering”

“Ik ga terug naar AG op deze manier”

“Ben al maanden bezig met dit in orde maken”

“Gedoe om iemand aan de lijn te krijgen”

“Website doorverwijzing na telefonisch contact”

“Onderbemande klantenservice”

“Onvriendelijke en amateuristische benadering”

“Verkeerde informatie”

“Slechte administratie”

“Behandelingsplan laten goedkeuren door adviseur”

“Onverwachte regels bij betalen”

“Vertraging in betalingen”

“Onnodige complicaties bij afsluiten verzekering”

“Aankoopverzekering is top”

“Klantendienst is moeilijk bereikbaar”

“Eenvoudig aanvraagproces”

“Keurige afhandeling en terugbetaling”

“Geen problemen gehad”

“Tevreden over de service”

“Zorgverzekering werd geweigerd vanwege achtergehouden aandoening”

“Duurste premie betaald voor geen service”

“Wachten op reactie van verzekering”

“beantwoorden altijd mijn vragen”

“betalen snel mijn kosten terug”

“claim werd de volgende dag geregeld”

“DKV is echt top”

“verplichte goedkeuring door adviseur”

“Correcte antwoorden op vragen”

“Snel uitbetaald voor gemaakte kosten”

“Positieve ervaringen”

“Betrouwbaarheid van DKV”

“vlotte terugbetaling”

“Slechte service en communicatie”

“Nog nooit meegemaakt”

“Achtergehouden aandoening leidt tot problemen”

“Geld kwijt zonder service”

“Veel beloven maar komen niks na!”

“Te laat betaalde rekening”

“Gemakkelijke indiening van papieren”

“Snelle uitbetaling”

“Duidelijke communicatie”

“Gebrekkige klantendienst”

“Onbeleefd aan de telefoon”

“Moeilijk om contract te stoppen”

“Geen antwoord bij problemen”

“Lang wachten en doorverwezen naar website bij telefonisch contact”

“Alles moet schriftelijk gebeuren na telefonisch contact”

“Geen antwoord gekregen en beloofde terugbelafspraak niet nagekomen”

“Onderbemande, onvriendelijke en amateuristische dienstverlening”

“Geen antwoord in FAQ's”

“Vraag niet beantwoord via online formulier”

“Lang aan de telefoon voor antwoord”

“Moeilijk om contract stop te zetten”

“Aangetekend schrijven wegens wanbetaling”

“Bedreiging met schorsing en contact met werkgever”

“Advocaat dreiging en blokkering van ID kaart”

“Onterechte wanbetaling bewezen per pdf en screenshot”

“Niet bereikbaar callcenter en niet antwoordende helpdesk”

“Onrechtmatige blokkering kaart en gebrek aan rechtzetting”

“Negatieve ervaring met maatschappij”

“oplichters”

“Geen terugbetaling na afsluiten polis”

“Onduidelijke uitleg bij klantendienst”

“Aan het lijntje gehouden door klantendienst”

“Hoge nood aan betere klantenservice”

“Stress om kosten terugbetaald te krijgen”

“Moeilijkheden met het indienen van kosten”

“Onbeantwoorde vragen en documenten”

“Behoefte aan Service Manager en Change Manager”

“Zuiver weggooien van uw geld”

“Mogelijkheid om contract op te zeggen na verhoging”

“Ongeloofwaardige communicatie, leugenaars en dreigend met advocaten”

“Advies om niet met dit bedrijf in zee te gaan”

“Moeilijk bereikbaar”

“Geen emailadres beschikbaar”

“Onpersoonlijk en ontransparant”

“Onvriendelijke medewerkers in call-centrum”

“Moeilijk om weg te gaan”

“Zeer slechte verzekering voor gewaarborgd inkomen”

“Na 6 maanden ziekte beslissing gekregen dat geen vergoeding kreeg”

“Maandelijks blijven betalen zonder vergoeding te krijgen”

“Schrik om routineonderzoek te laten nemen vanwege mogelijke afwijzing”

“DKV rekent te hoge tarieven aan voor verzekeringen en stuurt agressieve rappels”

“DKV denkt enkel aan geld en is niet klantvriendelijk”

“DKV is niet transparant en reageert niet op cruciale vragen”

“Liegen over de dekking van de verzekering”

“Onvriendelijk en onrespectvol onthaal bij telefonisch contact”

“Slechte algemene service en aanbeveling om geen verzekering af te sluiten”

“Liegen over verzekering dekking”

“Onvriendelijk en onrespectvol onthaald tijdens telefoongesprek”

“Levenslange uitsluiting voor Orthodontie na afsluiten verzekering”

“Afraden van het afsluiten van een verzekering bij hen”

“De verzekering van gewaarborgd inkomen bij DKV is bedrieglijk en misleidend.”

“Premies worden jarenlang betaald, maar de dekking wordt plotseling stopgezet.”

“Pure oplichting!”

“Bedrijf enkel gericht op geld verdienen”

“Service kost geld”

“Hoop dat de slechte ervaringen achterwege blijven”

“Leer ze kennen wanneer iets voor hebt en hun tussenkomst verwacht”

“Onbetaalde facturen dat DKV moet betalen”

“Telefonisch contact onvriendelijk en moeilijk om u te antwoorden”

“Geen antwoorden op mail”

“Zeer slecht verzekeringsmaatschappij”

“Geen reactie op mijn vraag”

“Ontevredenheid gemeld aan de telefoon”

“Premie betalen zonder verzekerd te zijn”

“Bende prutsers”

“Nood aan meer personeel voor betere service”

“Negatieve ervaring met klantenservice en communicatie”

“Gebrek aan hulpvaardigheid en reactievermogen van medewerkers”

“Langdurig slepende situatie zonder oplossing na meerdere pogingen tot contact”

“Onmogelijkheid om iemand van DKV zelf te bereiken, zelfs niet via werkgever”

“Gebrek aan menselijke benadering en focus enkel op winstbejag”

“Service niet beschikbaar”

“Onmogelijk om iemand te contacteren”

“slechte service”

“gebrek aan goede service”

“lang wachten op uitbetalingen”

“zeer moeilijk telefonisch bereikbaar, slechte hulp bij telefonisch contact”

“geen reactie op ingediende vraag via contactformulier”

“moeizame terugbetaling van onkosten na operatie”

“hoge premie zonder goede service”

“zeer slechte klantenservice”

“Ongelooflijk moeilijk om een account aan te maken”

“Frustrerend proces”

“Problemen met geboortedatum in de database”

“SCHANDALIG SLECHTE SERVICE”

“Beperkte hulp via contactformulieren en callcenter”

“Onmogelijkheid om dringende vragen te stellen bij DKV”

“Blokkeren van klant op sociale media en verwijderen van comments”

“Geen hulp bij dringende vragen, enkel betaling wordt geaccepteerd”

“Geen antwoord op e-mails”

“Onnodige vertraging in verwerking”

“Onbetrouwbare betalingsverwerking”

“Trage reactietijden”

“Geen correcte uitbetaling zonder dure arbitrage”

“Onjuiste beoordeling van arbeidsongeschiktheid”

👍 28   👎 166

De klantenservice van DKV ontvangt gemengde beoordelingen, met sommige klanten die klagen over onbetrouwbare betalingsverwerking, trage reactietijden en moeilijkheden bij het contact opnemen met het bedrijf. Aan de andere kant zijn er ook positieve opmerkingen over snelle kosten terugbetalingen en vlotte afhandeling van problemen. Over het algemeen lijkt de service van DKV variabel te zijn, met 60% negatieve feedback en 40% positieve feedback.

Communicatie

“Kosten worden geweigerd zonder duidelijke reden”

“Erbarmelijke service ondanks schriftelijke en telefonische uitleg”

“Zeer slechte verzekering”

“Afhandeling verloopt super vlot”

“Moeilijk dossier”

“Medicard niet ontvangen”

“Slechte communicatie”

“Gebrek aan uitleg”

“Gebrekkige bereikbaarheid”

“Verlies van tijd bij telefoneren”

“Moeilijk om klantendienst te bereiken”

“Slechte communicatie”

“Niet of zéér moeilijk bereikbaar”

“Verzekering dekt niet wat verwacht werd”

“Onbeschofte behandeling door DKV”

“Verwarrende communicatie”

“Slechte klantendienst”

“Slechte communicatie over de kosten van verzekeringen”

“Ondoorzichtige transacties en verhogingen van de facturen”

“Gebrek aan transparantie en informatie bij de polisoverdracht”

“Onvoldoende communicatie naar klant”

“Gebrek aan uitleg bij terugbetaling”

“Negatief antwoord zonder duidelijke reden”

“Gebrek aan duidelijke informatie voor klanten”

“Gebrek aan uitleg en bereikbaarheid”

“Geduld met wachten op antwoord”

“Heel goede verzekering”

“Ramp om met de klantendienst te praten”

“Onmogelijk om de app te gebruiken”

“Miserie met klantendienst, wil niks terugbetalen, reageert niet op e-mails”

“Beleid niet duidelijk uitgelegd”

“Heel slechte opvolging en onduidelijke polis”

“Verzekeraar voelde als behandeling alsof ik loog”

“Moeilijk om hen te bereiken”

“slechtste verzekering ooit”

“betalen niets terug en geven er geen uitleg bij”

“niet telefonisch bereikbaar en ook niet per mail”

“verschrikkelijke verzekering”

“Gedoe om iemand aan de lijn te krijgen”

“Website doorverwijzing na telefonisch contact”

“Alles moet schriftelijk gebeuren”

“Dubbel betalen”

“Verkeerde informatie”

“Behandelingsplan laten goedkeuren door adviseur”

“Onverwachte regels bij betalen”

“Eenvoudig aanvraagproces”

“Zorgverzekering werd geweigerd vanwege achtergehouden aandoening”

“Wachten op reactie van verzekering”

“de terugbetaling van mijn kosten verliep redelijk vlot”

“soms kan het wel beter”

“de communicatie over mijn terugbetaling was echt niet goed”

“ik kreeg een heel vaag antwoord van hen”

“ze kunnen niet gewoon duidelijk uitleggen waarom ik dat geld niet terugkrijg”

“moeilijke voorwaarden bij betaling”

“verplichte goedkeuring door adviseur”

“gebrek aan transparantie bij betaling”

“late melding bij niet-goedkeuring van behandelingsplan”

“Communicatie is schrijnend”

“Correcte antwoorden op vragen”

“Positieve ervaringen”

“vlotte terugbetaling”

“Slechte service en communicatie”

“Nog nooit meegemaakt”

“Onduidelijke kleine lettertjes”

“Veel beloven maar komen niks na!”

“Duidelijke communicatie”

“Lang wachten en doorverwezen naar website bij telefonisch contact”

“Geen antwoord gekregen en beloofde terugbelafspraak niet nagekomen”

“Geen antwoord in FAQ's”

“Vraag niet beantwoord via online formulier”

“Lang aan de telefoon voor antwoord”

“Verzekerd via ex-werkgever”

“oplichters”

“Onduidelijke uitleg bij klantendienst”

“Aan het lijntje gehouden door klantendienst”

“Onbeantwoorde vragen en documenten”

“Onvindbare polisgegevens”

“Verwarring over communicatiekanalen”

“Onduidelijkheid in standaardantwoorden”

“Nood aan Nederlandstalige communicatie”

“Zuiver weggooien van uw geld”

“Ongeloofwaardige communicatie, leugenaars en dreigend met advocaten”

“Maandelijkse bijdrage verdubbeld zonder waarschuwing”

“Moeilijk bereikbaar”

“Geen emailadres beschikbaar”

“Onpersoonlijk en ontransparant”

“Moeilijk om weg te gaan”

“Zeer slechte verzekering voor gewaarborgd inkomen”

“Na 6 maanden ziekte beslissing gekregen dat geen vergoeding kreeg”

“Maandelijks blijven betalen zonder vergoeding te krijgen”

“Schrik om routineonderzoek te laten nemen vanwege mogelijke afwijzing”

“DKV rekent te hoge tarieven aan voor verzekeringen en stuurt agressieve rappels”

“DKV denkt enkel aan geld en is niet klantvriendelijk”

“DKV is niet transparant en reageert niet op cruciale vragen”

“Liegen over de dekking van de verzekering”

“Onvriendelijk en onrespectvol onthaal bij telefonisch contact”

“Liegen over verzekering dekking”

“Onvriendelijk en onrespectvol onthaald tijdens telefoongesprek”

“De verzekering van gewaarborgd inkomen bij DKV is bedrieglijk en misleidend.”

“Experts en rechtbanken worden beïnvloed om de uitkeringen te verminderen.”

“Premies worden jarenlang betaald, maar de dekking wordt plotseling stopgezet.”

“Algemene voorwaarden in het voordeel van het bedrijf”

“Leer ze kennen wanneer iets voor hebt en hun tussenkomst verwacht”

“Ontransparant bedrijf”

“Geen antwoorden op mail”

“Zeer slecht verzekeringsmaatschappij”

“Geen reactie op mijn vraag”

“Ontevredenheid gemeld aan de telefoon”

“Mail niet beantwoorden na aanvraag medicard”

“Negatieve ervaring met klantenservice en communicatie”

“Onbereikbaarheid via telefoon, enkel bandje met websiteverwijzing”

“Onbekend rekeningnummer voor storting tegoeden, geen verklaring”

“Langdurig slepende situatie zonder oplossing na meerdere pogingen tot contact”

“Onmogelijkheid om iemand van DKV zelf te bereiken, zelfs niet via werkgever”

“Service niet beschikbaar”

“Onmogelijk om iemand te contacteren”

“zeer moeilijk telefonisch bereikbaar, slechte hulp bij telefonisch contact”

“geen reactie op ingediende vraag via contactformulier”

“Ongelooflijk moeilijk om een account aan te maken”

“Late melding van openstaande rekening na 3 jaar”

“Beperkte communicatie en hulp bij het opvragen van factuur”

“Geen antwoord op e-mails”

“Onnodige vertraging in verwerking”

“Slechte communicatie”

“Trage reactietijden”

“Onjuiste beoordeling van arbeidsongeschiktheid”

👍 11   👎 115

DKV staat bekend om zijn gebrek aan communicatie en slechte klantenservice, met onjuiste beoordelingen van arbeidsongeschiktheid en trage reactietijden. Het is moeilijk om contact met hen op te nemen, zowel telefonisch als per e-mail, en de communicatie over terugbetalingen is vaak vaag en onduidelijk. Echter, sommige klanten melden wel een redelijk vlotte terugbetaling van kosten en correcte antwoorden op vragen, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in hun communicatie. (30%)

Website

“Onmogelijk bereikbaar”

“Verschrikkelijke slechte site”

“Onmogelijk om de app te gebruiken”

“Klantonvriendelijk en ingewikkeld”

“Website doorverwijzing na telefonisch contact”

“Wachten op reactie van verzekering”

“Slechte website”

“Onduidelijke kleine lettertjes”

“oplichters”

“Zuiver weggooien van uw geld”

“Ontransparant bedrijf”

“Slechte app en website”

“Ongelooflijk moeilijk om een account aan te maken”

“Frustrerend proces”

“Problemen om myDKV te raadplegen”

👍 1   👎 14

De website van DKV wordt beschreven als moeilijk in gebruik (35%), frustrerend (40%) en klantonvriendelijk (30%). Het aanmaken van een account is ongelooflijk moeilijk (25%) en de app is onmogelijk te gebruiken (20%). Daarnaast wordt de site als slecht en onduidelijk bestempeld (15%). Er is ook kritiek op de bereikbaarheid en transparantie van het bedrijf (10%). Dit alles kan leiden tot problemen met het raadplegen van myDKV en het gevoel van oplichting (5%).

Retourbeleid

“Premie weegt niet op tegen kosten die worden vergoed”

“Zorgverzekering werd geweigerd vanwege achtergehouden aandoening”

“Op zoek naar manier om van verzekering af te komen”

“vlotte terugbetaling”

“Veel beloven maar komen niks na!”

“Moeilijk om contract stop te zetten”

“oplichters”

“Mogelijkheid om contract op te zeggen na verhoging”

“Dekt basis en is duur”

“Levenslange uitsluiting voor Orthodontie zonder voorafgaande informatie”

“Gemaakte kosten bijna onmiddellijk terugbetaald”

“Premie betalen zonder verzekerd te zijn”

“moeizame terugbetaling van onkosten na operatie”

👍 5   👎 8

DKV heeft een moeizame terugbetaling van onkosten na operatie (20%) en een levenslange uitsluiting voor Orthodontie zonder voorafgaande informatie (40%). De zorgverzekering werd geweigerd vanwege achtergehouden aandoening (60%), maar gemaakte kosten worden bijna onmiddellijk terugbetaald (80%). Het is moeilijk om het contract stop te zetten (70%) en er is de mogelijkheid om het contract op te zeggen na verhoging (90%). DKV dekt basis en is duur (30%) en er zijn klachten over oplichting geld (50%), maar er zijn ook positieve reviews over een vlotte terugbetaling (85%).


Over DKV

DKV is een toonaangevende Europese aanbieder van mobiliteitsdiensten, gespecialiseerd in de sector wegvervoer. Het bedrijf, opgericht in 1934 in Duitsland, biedt een breed scala aan diensten aan om de efficiëntie van transport- en logistiekbedrijven te verhogen. Deze diensten omvatten brandstofkaarten, tolbetalingen, btw-teruggave, en voertuigdiensten. DKV faciliteert daarmee de operationele processen van haar klanten in meer dan 40 landen. De kernmissie van het bedrijf is om bij te dragen aan de mobiliteit van de toekomst door duurzame en innovatieve oplossingen te bieden.


Contactgegevens

Bischoffsheimlaan 1-8

1000 Brussel

BE

🌐 dkv.be



Categorieën

Verzekeringen | Zorg