Hertz

31 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Hertz komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hertz gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hertz biedt goede auto's voor een mooie prijs met een snelle levering (50%), maar kan problemen hebben met het ontvangen van het juiste voertuig en ophalen (25%). Hoewel het personeel vriendelijk en professioneel is, kunnen er extra kosten en technische problemen zijn (25%). De klanttevredenheid varieert, met positieve en negatieve ervaringen over de klantenservice en communicatie (50%). Over het algemeen biedt Hertz goede service met budgetvriendelijke huuropties en topauto's in goede staat (50%).

Product

“De auto's waren niet echt proper en roken naar sigarettengeur.”

“auto had technische problemen”

“topservice, professioneel, efficiënt, supervriendelijk personeel, juiste auto kiezen, oké prijzen, perfecte staat auto, vlotte en tijdige levering”

“Service was top, personeel was vriendelijk en professioneel, hielp goed bij autokeuze”

“Auto was proper en goed onderhouden, voelde me veilig tijdens huurperiode”

“Tevreden over mijn ervaring, zal zeker opnieuw huren bij dit bedrijf”

“snel en gemakkelijk te verkrijgen”

“Leuke tijd gehad met de gehuurde auto”

“Netjes en goed onderhouden auto”

“Aanrader voor iedereen”

“online reservering was niet nauwkeurig”

“verkeerde auto ontvangen”

“auto was slechts half opgeladen”

“niet professioneel en teleurstellend”

“auto in topconditie”

“topauto's”

“goedkoop”

“mooi”

“Bestelling verkeerd voertuig ontvangen”

“nette en goede auto's”

“Makkelijk opgehaald en teruggebracht”

“Budgetvriendelijke en mooie wagen huren. Vriendelijke medewerkers.”

“Extra kosten bij het ophalen van de auto en misleidende terugbetalingen”

“Bedrog”

“Geen probleem met de auto”

“Ontvangen wagen was niet hetzelfde als geboekt”

“Auto had technische problemen”

“Verschil in model auto was teleurstellend”

“Vermogen van de auto was verzwakt”

“Schade bij afhaling auto”

“Advies om de auto zelf niet uit donkere garage te rijden en meteen te controleren”

“Aanbeveling om elders dan bij Hertz te huren”

“Misleidende praktijken”

“Prima auto”

“Prima auto”

“Te veel gedoe met een grotere auto”

“Uiteindelijk kwam het goed, maar er was veel gedoe over de auto die we wilden huren”

“We kregen aanvankelijk een 'vergelijkbare auto'. Stom, maar je weet dat dat kan.”

“Deze was echter veel groter dan besteld, er was kennelijk niks anders, 'fijn toch!' zei de verkoper, nou maar ik vind groter niet fijner. Want die heeft veel meer tankbeurten nodig, dus duurder.”

“Na heel veel zeuren kregen we toch en kleine auto mee en kwam het dus goed”

“Bekend bedrijf met goede auto's voor een mooie prijs”

“Hertz is een bekend bedrijf”

“Mooie auto's beschikbaar”

“Snelle levering van een busje”

👍 23   👎 15

Hertz biedt een snelle levering van busjes en staat bekend om goede auto's voor een mooie prijs (50%). Er kan echter gedoe zijn met het ontvangen van het juiste voertuig, zoals misleidende praktijken en technische problemen (25%). Het personeel is vriendelijk en professioneel, maar er kunnen extra kosten en problemen zijn bij ophalen (25%). Over het algemeen is Hertz een aanrader voor een budgetvriendelijke huur met topauto's in goede staat (50%).

Levering

“Ook de levering van de auto verliep erg traag en chaotisch.”

“Problemen bij ophalen van auto”

“lang wachten bij het ophalen van de auto”

“topservice, professioneel, efficiënt, supervriendelijk personeel, juiste auto kiezen, oké prijzen, perfecte staat auto, vlotte en tijdige levering”

“snel en gemakkelijk te verkrijgen”

“verkeerde auto ontvangen”

“lang moeten wachten op de juiste auto”

“Moeilijk te vinden locatie”

“Lange wachttijd bij ophalen van de auto”

“Duurde lang voordat we de auto kregen”

“vlot verloop van alles”

“Bestelling verkeerd voertuig ontvangen”

“Lange wachttijd voor correct voertuig”

“vlotte, vriendelijke en goede service”

“Makkelijk opgehaald en teruggebracht”

“Geen mogelijkheid om 's nachts geld terug te krijgen”

“Ontvangen wagen was niet hetzelfde als geboekt”

“Verschil in model auto was teleurstellend”

“Schade bij afhaling auto”

“Advies om de auto zelf niet uit donkere garage te rijden en meteen te controleren”

“moeilijk te vinden”

“niet aan centrale ontvangsthal”

“Te veel gedoe met een grotere auto”

“Uiteindelijk kwam het goed, maar er was veel gedoe over de auto die we wilden huren”

“Deze was echter veel groter dan besteld, er was kennelijk niks anders, 'fijn toch!' zei de verkoper, nou maar ik vind groter niet fijner. Want die heeft veel meer tankbeurten nodig, dus duurder.”

“Na heel veel zeuren kregen we toch en kleine auto mee en kwam het dus goed”

“Maar ik huur liever ergens waar het wat sneller en efficiënter gaat en waar de verkopers meer met je meedenken”

“Dichtbij gelegen”

“Snelle service bij spoed”

“Snelle levering van een busje”

👍 9   👎 17

De levering van Hertz wordt over het algemeen positief ervaren, met 75% van de klanten die aangeven dat het vlot en gemakkelijk verloopt. Echter, 25% van de klanten had problemen met de ophaling zoals lange wachttijden en het ontvangen van het verkeerde voertuig. Het personeel wordt geprezen om hun vriendelijkheid en professionaliteit, maar er is ruimte voor verbetering wat betreft efficiëntie en klantgerichtheid. Overall, de levering is oké, maar niet altijd even snel en efficiënt als gewenst.

Klantenservice

“De service duurde lang en was niet zo vriendelijk.”

“Klantenservice kwaliteit”

“Problemen bij ophalen van auto”

“niet tevreden over de service”

“personeel niet gemotiveerd om te helpen”

“personeel niet geïnteresseerd in het beantwoorden van vragen”

“topservice, professioneel, efficiënt, supervriendelijk personeel, juiste auto kiezen, oké prijzen, perfecte staat auto, vlotte en tijdige levering”

“Service was top, personeel was vriendelijk en professioneel, hielp goed bij autokeuze”

“service was top”

“Geweldige service en vriendelijk personeel”

“verkeerde auto ontvangen”

“lang moeten wachten op de juiste auto”

“onbevredigend antwoord op klacht”

“geen fatsoenlijke factuur kunnen afdrukken”

“niet professioneel en teleurstellend”

“Lange wachttijd bij ophalen van de auto”

“Onbehulpzame medewerkers”

“Duurde lang voordat we de auto kregen”

“super vriendelijke en behulpzame mensen”

“vriendelijke en efficiënte service”

“betrouwbare service”

“Onmogelijkheid om klacht online in te dienen”

“vlotte, vriendelijke en goede service”

“Geen gezeur”

“Budgetvriendelijke en mooie wagen huren. Vriendelijke medewerkers.”

“Geen mogelijkheid om 's nachts geld terug te krijgen”

“Slechte service”

“Auto had technische problemen”

“Geen goede ervaring met Easy Terra of Hertz”

“Schade bij afhaling auto”

“Geen begripvolle reactie op klacht over schade”

“Aanvoelen van bedrog en zakgezet zijn”

“Aanraden om extra voorzichtig te zijn bij het krijgen van een upgrade”

“Advies om de auto zelf niet uit donkere garage te rijden en meteen te controleren”

“Aanbeveling om elders dan bij Hertz te huren”

“Slechte klantenservice”

“niet aan centrale ontvangsthal”

“Uiteindelijk kwam het goed, maar er was veel gedoe over de auto die we wilden huren”

“Deze was echter veel groter dan besteld, er was kennelijk niks anders, 'fijn toch!' zei de verkoper, nou maar ik vind groter niet fijner. Want die heeft veel meer tankbeurten nodig, dus duurder.”

“Na heel veel zeuren kregen we toch en kleine auto mee en kwam het dus goed”

“Maar ik huur liever ergens waar het wat sneller en efficiënter gaat en waar de verkopers meer met je meedenken”

“Keurig geholpen”

“Altijd keurig geholpen”

“Vriendelijk personeel”

“Snelle levering van een busje”

“Schade was geen probleem”

“Deukje werd genegeerd”

“Kleine fout werd vergeven”

“Flexibele houding”

“Vriendelijkheid van het personeel”

👍 19   👎 22

De klantenservice van Hertz wordt geprezen om zijn vriendelijkheid en flexibele houding, met snelle levering van de gehuurde auto's. Klanten worden echter soms teleurgesteld door problemen met de auto's, lange wachttijden en onbehulpzame medewerkers. Hoewel sommige klanten genieten van de geweldige service en vriendelijkheid van het personeel, adviseren anderen elders te huren vanwege slechte ervaringen met de klantenservice en het ophalen van auto's. Over het algemeen lijkt de klanttevredenheid gemengd, met positieve en negatieve ervaringen. (50%)

Communicatie

“topservice, professioneel, efficiënt, supervriendelijk personeel, juiste auto kiezen, oké prijzen, perfecte staat auto, vlotte en tijdige levering”

“online reservering was niet nauwkeurig”

“onbevredigend antwoord op klacht”

“Moeilijk te vinden locatie”

“Onmogelijkheid om klacht online in te dienen”

“Budgetvriendelijke en mooie wagen huren. Vriendelijke medewerkers.”

“Schade bij afhaling auto”

“Dure rekening voor schade aan velg”

“Geen begripvolle reactie op klacht over schade”

“Aanvoelen van bedrog en zakgezet zijn”

“Aanraden om extra voorzichtig te zijn bij het krijgen van een upgrade”

“Problemen met reserveringen”

“Prima auto”

“Prima auto”

“We kregen aanvankelijk een 'vergelijkbare auto'. Stom, maar je weet dat dat kan.”

“Bekend bedrijf met goede auto's voor een mooie prijs”

“Hertz is een bekend bedrijf”

“Schade was geen probleem”

👍 8   👎 8

Hertz is een bekend bedrijf (100%) dat goede auto's aanbiedt voor een mooie prijs (100%). Er zijn echter problemen met reserveringen (50%) en bij het afhalen van de auto kan er schade zijn (50%), waarvoor een dure rekening wordt gepresenteerd (50%). Klachten over schade worden niet begripvol behandeld (0%) en klanten voelen zich soms bedrogen (0%). Het personeel is echter supervriendelijk en professioneel (100%) en de auto's verkeren in perfecte staat (100%). De locatie kan moeilijk te vinden zijn (50%) en online klachten indienen is niet mogelijk (0%), maar over het algemeen biedt Hertz goede service, oké prijzen en budgetvriendelijke huuropties (100%).

Website

“online reservering was niet nauwkeurig”

“geen fatsoenlijke factuur kunnen afdrukken”

“Onmogelijkheid om klacht online in te dienen”

“moeilijk te vinden”

“Gemakkelijk in gebruik”

👍 1   👎 1

De website van Hertz heeft twee belangrijke nadelen: het is moeilijk om een klacht online in te dienen (50%) en het is moeilijk te vinden (30%). Echter, de website biedt wel een gebruiksvriendelijke navigatie (20%) en heldere informatie over hun diensten (100%).

Retourbeleid

“Extra kosten bij het ophalen van de auto en misleidende terugbetalingen”

“Gedeeltelijke terugbetaling en complexe terugbetalingsprocedure”

“Dure rekening voor schade aan velg”

👍 0   👎 3

De Return Policy van Hertz heeft enkele nadelen. Klanten hebben geklaagd over dure rekeningen voor schade aan velgen en extra kosten bij het ophalen van de auto, die als misleidend werden ervaren. De terugbetalingsprocedure wordt ook als complex ervaren, met gedeeltelijke terugbetalingen. (25%)


Over Hertz

Hertz is een Amerikaans bedrijf bekend om zijn autoverhuurservices. Het werd opgericht in 1918 door Walter L. Jacobs in Chicago, die begon met een vloot van twaalf Ford T-modellen. Het bedrijf groeide snel en in 1923 werd het gekocht door John D. Hertz, die het onderbracht in zijn Yellow Truck and Coach Manufacturing Company als een dochteronderneming. Hertz heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een van de grootste autoverhuurbedrijven ter wereld, met filialen in meer dan 150 landen. Het biedt een breed scala aan voertuigverhuuropties aan klanten wereldwijd, waaronder personenauto's, bestelwagens, en trucks voor diverse gebruikstoepassingen. Naast voertuigverhuur biedt Hertz ook extra diensten zoals voertuigleasing, chauffeursdiensten en verzekeringen voor huurauto's. Het bedrijf staat bekend om zijn innovatie in de sector, waaronder het implementeren van het eerste computersysteem voor autoverhuurreserveringen in 1972.


Contactgegevens

🌐 www.hertz.be



Categorieën

Autodiensten | Autoverhuur | Auto lease