cosstores Reviews
Reviews (43)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Snelle levering en goede klantenservice!
Snelle levering en goede klantenservice!
Mooie stoffen, goede afwerking, behulpzame verkoopsters
Als ik regelmatig naar deze winkel ga, moet ik zeggen dat ik er alleen ga voor de mooie stoffen en geweldige afwerking van de kleding. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, dus ik verlaat de winkel altijd met een goed gevoel. Ook vind ik dat de prijzen van de kleding redelijk zijn gezien de hoge kwaliteit die ik krijg. Kortom, het is een geweldige winkel waar ik graag mijn kleding koop!
Aankoop van kledingstukken
Onlangs heb ik kledingstukken online bij jullie besteld en ik was echt teleurgesteld over alles. Mijn bestelling zou worden verzonden via een bekende koeriersdienst en er was al een trackingcode gegenereerd, maar het pakket is nooit bij de koerier aangekomen. Ondanks de informatie op de pagina dat het pakket 3 keer opnieuw was ingepland, heb ik het uiteindelijk nooit ontvangen. De klantenservice zei dat er geen problemen waren, maar plotseling was mijn bestelling 'geretourneerd' en het item was niet meer beschikbaar. Ook van een andere bestelling heb ik na twee weken nog steeds geen enkele melding ontvangen. Dit is zonder twijfel de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad bij een online winkel. Ik zal hier in de toekomst zeker niet meer bestellen, want betalen voor items die uiteindelijk niet aankomen is totaal onaanvaardbaar.
Mislukte online bestelling
Ik heb online iets besteld en jam de verkeerde maat gekregen. Ze zeiden dat ik het moest terugsturen volgens de instructies, maar COS was niet echt behulpzaam en vroeg om een ordernummer van hen, terwijl ik via De Telegraaf had besteld. Het was heel verwarrend en de service was echt slecht!
Bestelling geplaatst maar nooit…
Bestelling geplaatst maar nooit bevesting gehad dat de bestelling is aangekomen, waardoor het pakket weer retour is gestuurd. Inmiddels zijn de artikelen uitverkocht en dus geen mogelijkheid meer om ze te bestellen. Matige service.
Eindeloos wachten op geld
T-Shirt besteld, geld afgeschreven via Klarna. Nadien niets meer gehoord. Zelf contact opgenomen waarna ik de boodschap kreeg dat de bestelling niet goed is doorgekomen en dat ik mijn geld terug krijg via Klarna, maar dat ik dat allemaal zelf maar moet regelen. Nu al weken aan het wachten, chatten en e-mailen met Klarna en nog niks terug gekregen. Echt schandalig!
Bestelling T-shirt en trui
Ik heb net geprobeerd om een T-shirt en trui te bestellen, maar kreeg geen bevestiging van de betaling. Dus moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Het is al de vijfde keer dat dit gebeurt en ik word er echt gek van. De klantendienst zei dat er aan de website wordt gewerkt, maar na meer dan een maand werkt het nog steeds niet! Cos, los dit alsjeblieft op!
Cos Rotterdam ervaring
Zoals altijd is de kleding geweldig, daar is niks op aan te merken. Alleen de winkel in Rotterdam is qua klantvriendelijkheid echt bizar. Je komt binnen om 17.30 en we mochten niet meer passen. De ‘manager’ maakt er grapjes over: ‘we willen wel op tijd naar huis natuurlijk’. Als dit om 5 voor 6 is, oké. Maar dit slaat nergens op. Totaal opgejaagd en gehaast gevoel, past niet in een luxe winkel. Kom hier nooit meer.
Merkkleding via een webshop besteld.
Onlangs heb ik kleding besteld bij een webshop en het duurde even voordat het geleverd werd. De reden hiervoor was logistieke problemen, misschien door te weinig personeel bij het bedrijf. Na ongeveer een maand vertraging werd mijn bestelling uiteindelijk correct afgeleverd. De kwaliteit van de kleding was goed en kwam overeen met wat ik had besteld. Toch vind ik het zorgelijk dat er zoveel negatieve reviews te vinden zijn op sites zoals Trustpilot, dit kan de reputatie van het bedrijf schaden. Ik denk dat er verbeteringen nodig zijn om deze problemen te voorkomen en de tevredenheid van klanten te verhogen.
T-shirt besteld via Klarna
Ik heb een T-shirt besteld via Klarna en na al die weken van wachten en zelf alles moeten regelen, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Ik moest zelf contact opnemen omdat ik niets meer hoorde en toen werd mij verteld dat de bestelling niet goed was doorgekomen. Nu ben ik al weken aan het wachten en aan het communiceren met Klarna, maar mijn geld is nog steeds niet terugbetaald. Echt teleurstellend en zo onprofessioneel!
Aankoop te klein
Ik heb een item gekocht dat te klein was en heb het 3 weken geleden teruggestuurd voor een refund. Spijtig genoeg heb ik nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Het was moeilijk om contact te leggen met de klantenservice, maar uiteindelijk kreeg ik via de chatbox (gelukkig) een vriendelijk antwoord. Ze gaan het retour handmatig verwerken en ik moet nog 10 dagen wachten op mijn geld.
Artikel uitverkocht na problemen met bestelling
Ik ben echt teleurgesteld in de service die ik heb gekregen bij mijn laatste bestelling. Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik nooit een bevestiging dat het was aangekomen. Hierdoor werd het pakket teruggestuurd en waren de spullen uitverkocht toen ik opnieuw wilde bestellen. Het was echt niet alleen frustrerend, maar ik kon nu ook niet de items kopen die ik wilde. Ik hoop dat er iets kan worden gedaan om problemen zoals deze in de toekomst te vermijden.
Jurk en broek
Wat een teleurstelling! Onlangs heb ik een jurk en een broek besteld en man, het duurde echt eeuwen voordat ze eindelijk werden bezorgd. Maar liefst 10 dagen moest ik wachten, niet normaal toch! Ik had echt verwacht dat ik ze veel sneller in huis zou hebben. Die service was echt om te huilen. Ik ben niet van plan om hier nog eens iets te bestellen, tenzij ze echt iets doen aan die trage levering.
Kledingstukken
Onlangs had ik wat kleren besteld bij een webshop en ik wou graag vertellen hoe het ging. Spijtig genoeg was ik niet tevreden over de service en communicatie van het bedrijf. Mijn bestelling werd verschillende keren vertraagd en uiteindelijk geannuleerd omdat de items niet meer op voorraad waren, terwijl ik ze wel had besteld. Dit zorgde voor veel frustratie en ongemak. Ook kreeg ik een kortingscode aangeboden als 'oplossing', maar die werkte niet en de klantenservice was niet behulpzaam. Het personeel leek onverschillig en niet echt geïnteresseerd om mijn problemen op te lossen. Kortom, mijn ervaring met deze webshop was echt teleurstellend en ik zal hier niet snel meer bestellen.
Kleding gekocht
Ik heb dus een kledingstuk besteld en betaald, maar raar genoeg is mijn bestelling nergens te bespeuren. Nu moet ik proberen om mijn geld terug te krijgen, wat toch wel een aanzienlijk bedrag is. De klantendienst kon me niet helpen en dat was echt heel frustrerend.
Koop enkel cos
Mooie stoffen! Fijne en behulpzame verkoopsters Koop meestal cos voor de mooie en goede afwerking Prima prijs voor 'n goede kwaliteit !!
Fantastische kleding
Ik ben echt blij met wat ik gekocht heb bij COS in Den Haag! De kleding is echt mooi ontworpen en van goede kwaliteit. Ik had al wat dingen uitgekozen op de website en in de winkel werd ik super goed en vriendelijk geholpen. Vooral Sophie was top! Alles past perfect en ik weet zeker dat ik er lang plezier van ga hebben.
Bestelling zonder bevestiging
Ik voel me weer teleurgesteld omdat ik geen bevestiging van mijn bestelling heb gekregen, dat gebeurt altijd bij dit bedrijf. Ik ben opnieuw bezorgd dat er iets mis zal gaan, zoals gewoonlijk. Ik denk dat het te maken heeft met de betaaldienst die ze gebruiken. Ik hoop dat de overheid snel zal ingrijpen tegen dit bedrijf.
Terugzenden van kleding
Ik heb een bewijs van de post dat ik mijn kleding al een hele tijd geleden terug naar de winkel heb gestuurd. Ik wacht al een hele tijd op een reactie van hen, maar ze zijn gewoon niet bereikbaar! Geen mail, geen telefoonnummer, geen chat! Het is echt frustrerend en dit is echt slechte klantenservice van hun kant.
Iets gekocht dat te klein was
Iets gekocht dat te klein was, al 3 weken geleden retour gestuurd en nog steeds geen refund. Contact leggen is een drama. Via chatbox eindelijk (vriendelijk) antwoord. Gaan het retour handmatig verwerken en moet nog 10 dagen wachten op het geld....
Review met meeste stemmen
Nooit geweten dat dit bedrijf
Lees verder