Alle reviews van Lisette
Review over: PharmaMarket
perfecte levering
perfecte levering - veilige verpakking
Review over: Quick Parking
Volgende keer weer bij Quick Parking parkeren.
Al onderweg naar de airport besefte wij dat we nog helemaal geen parkeerplek hadden gereserveerd. Na even gegoogled te hebben kwamen wij uit bij Quick Parking. Het was gelukkig nog mogelijk om zo last minute een parkeerplaats te reserveren. Aangekomen stond de pendeltaxi al op ons te wachten. Zo fijn! Voor een volgende keer zullen wij zeker weer een parkeerplaats bij Quick Parking boeken.
Review over: Selected
Goede korting op item
Goede korting op een mooi item. Snelle levering Komt afspraak na
Review over: 333travel
Al onze reiswensen zijn vervuld
Al onze reiswensen zijn vervuld en ook heel snel geregeld! En mooi overzichtelijk te zien in t toegestuurde reisschema. Heel erg veel zin in onze reis naar Bali
Review over: HelloFresh
Helpt me menu's te bedenken en biedt variatie
Helpt me menu's te bedenken, biedt variatie en ook gerechten die ik zelf niet direct zou bedenken maar dan na het eten ervan wel lekker vind.
Review over: Intens Wonen
Intens Wonen komen schriftelijke en mondelinge afspraken niet na.
Op hun eigen website geven ze tijdens Black Friday 10% korting op het merk Starfurn doormiddel van een kortingscode (staan geen uitzonderingen bij). Nadat ik eerst gebeld heb met de klantenservice of deze korting ook op de sidetable geldde kon ze dit bevestigen. Tijdens het bestellen kon ik de kortingscode niet invoeren. Nogmaals gebeld om te vragen of ze me hiermee kon helpen. Nu was er ineens geen korting meer op dit artikel. Dus ze komen zowel mondelinge als schriftelijke afspraken niet na ! Kreeg als antwoord "Ik wist het niet" en "fouten voorbehouden op de website".
Review over: Hunkemöller
Eerste bestelling internet
Het bestellen en jammer genoeg retourneren was heel gemakkelijk en snel verwerkt. De winkel waar ik het pakket opgehaald heb was nou niet echt een ware belevenis. Een beetje uit de hoogte zodra ze merkte dat ik de taal niet sprak (waarom de meeste wallonen bekend om staan). Bij het retourneren eigenlijk hetzelfde alleen die juffrouw was wat netter en deed de moeite Engels te spreken. Verder geen problemen..alles netjes afgehandeld
Review over: Summit Travel
Snelle reactie en adequaat
Reageren snel per mail. Per telefoon meteen een medewerker ter beschikking. Kwamen meteen met een alternatieve optie.
Review over: Tenstickers
Stickers besteld en betaald
Stickers besteld en betaald, na 5 weken nog niks ontvangen. Geen geld terug en zeggen dat ik m’n huisnummer ben vergeten waardoor pakket word terug verzonden dat was 4 weken geleden. Niks nada noppes, gewoon oplichterij!
Review over: Ador
De bestelling was snel geleverd
De bestelling was snel geleverd. Kleding terug sturen lijkt niet mogelijk. Na een week iedere dag contact proberen te zoeken via de site en de app met de klantenservice niemand thuis, pagina not found. Gezocht via andere manieren om contact te krijgen, lukt ook niet. Gelukkig nog niets betaald. Is dit een bewuste actie van deze online shop, het termijn van 30 dagen retourneren laten verstrijken zodat de klant het niet meer terug kan sturen? Zeer slecht en frustrerend@
Review over: HelloFresh
Foodboxing
Anno 2017 gingen we ook aan het foodboxing. We hadden veel negatiefs gehoord maar ook veel positiefs. We wisten dus op voorhand waar we aan begonnen en net het aspect dat het moeilijk zou zijn om te pauzeren of stoppen met de boxen sprak ons aan. Dat gaan we dus na een tijdje ook bewust doen. Al onze ervaringen posten we in blogposts, volledig onafhankelijk.
Man, vrouw en twee kleine kinderen en er werd ons een box voor 3 personen aangeraden.
Momenteel onze eerste box binnen, perfect op tijd geleverd met een mooie selectie groenten.
Druk met koken en proeven en testen momenteel.
Voorlopig positief over het bedrijf, de opzet en de klantendienst.
Zou een gratis box krijgen. Heb op maandag of dinsdag de leverdatum gewijzigd maar helaas niet bevestigd waardoor ze op woensdag toch op de stoep stonden. Heb de box mee terug gegeven want ik had tijdelijk geen fornuis. Kreeg daarop mail met de vraag waarom de box geweigerd was. Heb daarop uitgelegd dat ik tijdelijk geen fornuis had en dat ik van mening was dat ik de datum had verschoven naar een week later. Bij controle bleek dat die datum niet bevestigd was, geheel mijn fout dus. Op het verzoek om de box een week later te versturen werd geantwoord dat dat niet mogelijk was omdat ze 1 lijn trokken in hoe ze elke klant helpen. Daar valt iets voor te zeggen maar naar mijn mening kunnen ze beter leren wat klantvriendelijk wil zeggen.
Mijn reactie was dat ik nooit meer een box wilde ontvangen maar tot mijn verbazing werd medegedeeld dat een week later een box zou worden geleverd tegen betaling omdat ik het niet voor 23.59 uur had doorgegeven. Voor mij dus nooit meer Hello fresh!