Alle reviews van X. Thomas

  • Review over: JS Health

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Order not delivered

    Ik ben pas een nieuwe abonnee en ondanks dat mijn bestelling al bekend en betaald is, hebben ze toch een van de items in mijn maandelijkse abonnement niet geleverd. Ik moest hen contacteren om te weten te komen waarom. Naar het schijnt is er vertraging door de grote vraag, maar dat is echt niet aanvaardbaar, zeker niet als je een abonnee bent en het bedrijf op de hoogte is van je bestelling. De eigenaar van het merk benadrukt dat je de producten consistent moet gebruiken gedurende maanden om resultaten te zien, maar dat kan ik niet doen omdat ik mijn volgende maandelijkse levering nog niet heb ontvangen. Hierdoor kon ik het product bijna twee weken niet gebruiken. Toen ik hun team hierover aansprak, boden ze hun verontschuldigingen aan en gaven ze me een kortingscode van 10%. Maar ze hebben me verteld dat deze code niet werkt voor abonnees... dat is nutteloos, dus waarom zouden ze dat zelfs suggereren! Als je mensen geld afneemt en dan niet levert en daarbij nog eens een flinke vertraging veroorzaakt, dan zou je een deel van dat geld als compensatie moeten teruggeven. Het hele punt van een abonnee zijn is om het leven gemakkelijker te maken door regelmatig te bestellen en te laten leveren, dus waarom zou je deze service aanbieden als je het niet juist kan uitvoeren. Ik zal het in de toekomst niet opnieuw gebruiken, zeker teleurstellend.