Relevantste negatieve review

(67)

(22)

(8)

(21)

(52)

Supergroot boeket

Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden en of dat erg was. Ik wilde graag blauwe (achtige) bloemen want daar houdt ze van. Dus zolang het maar blauwig was, was het ok. Toen ik zelf een paar dagen later naar het ziekenhuis ging om mijn oma te bezoeken bleek het boeket 2x zo groot te zijn als dat ik besteld had. Ze gaven aan dat ze dit gedaan hadden omdat ik niet de bloemen had gekregen die ik besteld had in eerste instantie. Nou prima, mijn oma was heel erg blij!!

Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.

Ik ben niet tevreden over de betaling omdat ik daar geen bevestiging van kreeg of er overheen gekeken heb. Zodoende heb ik bij een andere bloemist, die een pak goedkoper is, een nieuwe bestelling gedaan bestemd voor levering aan dezelfde persoon. Die gaat m.a.w. twee bloemenpakketten aan haar deur geleverd krijgen wat uiteraard niet mijn bedoeling is.
    Er is blijkbaar geen mogelijkheid om de bestelling ongedaan te maken en de factuur te annuleren. Euroflorist rekent bijna 10,00 € extra aan voor levering aan huis. Intussen vond ik andere online floristen die niets extra aanrekenen hiervoor.

Hier geloof ik geen bal van: communiceren is zeker niet hun sterkste kant en zomaar een commerciële tegemoetkoming doen, daar hebben ze bij euroflorist nog nooit van gehoord

Na een klacht werd er snel een commerciële geste gedaan en werd een nieuw en mooi boeket Er geleverd samen met een woordje met excuses.
    Fleuristen: wees op uw hoede! We leven in 2021, mensen sturen foto's van het boeket door!

Ik had rouwboeket besteld het leek er niet op wat ik had besteld heel weinig bloemen ik heb heel de week gebeld slechte service het boeket was ook 62 euro nou ik koop er nooit niks meer wat slecht daar

Aankoop van prachtige bloemenruiker

Ik ben erg blij om te zeggen dat mijn aankoop van een prachtige bloemenruiker perfect is verlopen. De bloemen werden op tijd afgeleverd op de juiste plaats en bij de juiste persoon. Ik had per ongeluk een fout gemaakt in de postcode, maar na slechts één kort belletje naar de klantendienst was dit probleem meteen opgelost. De klantenservice was geweldig en behulpzaam, en ik ben echt tevreden over de professionele aanpak. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsbloemen en efficiënte service.

Fresh bouquet purchase

Okay, dus ik wou een vriend verrassen met een prachtig boeket bloemen, maar blijkbaar doen ze geen zijden bloemen. Dus, ik heb gekozen voor een vers arrangement en online besteld. De familie van de ontvanger stuurde me een foto van het boeket dat werd geleverd en het was absoluut prachtig. Serieus, het leek wel zijden bloemen in een mooie opstelling. Enorm bedankt aan het team, jullie hebben er een nieuwe klant bij. Mijn volgende bestelling komt er binnenkort aan, dat is zeker.

Boeket besteld, grootste model

Ik had het boeket besteld rond de middag en het was al geleverd rond 16 uur, wat ik echt super snel vond! Het boeket was mooi en voldeed aan mijn verwachtingen, hoewel ik niet zeker wist of ik het grootste formaat had gekozen omdat er geen vergelijking was met andere groottes. Misschien kunnen ze dat nog toevoegen voor meer duidelijkheid. Over het algemeen was ik tevreden en denk ik eraan om in de toekomst opnieuw bij hen te bestellen.

Geen aanrader want bloemen worden niet…

Geen aanrader want bloemen worden niet geleverd op dag zelf of volgende dag, zoals vermeld staat op hun website. Heb bloemen besteld voor Moederdag, gingen zondag geleverd worden. Kreeg een bericht dat dit niet mogelijk was, ook al stond het wel zo vermeld op hun website. Oké, nieuwe bestelling geplaatst voor de dag erop te leveren. Een 2e bericht ontvangen dat jammer maar helaas ook deze levering niet mogelijk was. Reden? Geen idee. Wauw, van een grote teleurstelling gesproken!

Nooit meer

Was de eerste keer en meteen ook de laatste keer... Op zaterdag bestelde ik een boeket om te leveren bij mijn moeder voor moederdag op zondag 13 mei, ik kreeg een orderbevestiging dat dit in orde was, en dat ik de dag zelf een update zou ontvangen via mail over de levering + een sms wanneer het boeket geleverd werd. Echter de dag zelf kreeg ik geen enkele update noch bericht, ik polste ook eens bij mijn moeder of ze toevallig niets ontvangen had maar bleek van niet. De dag nadien (maandag) belde ik naar de klantendienst, en daar zeiden ze mij dat het boeket geleverd was zondagnacht omstreeks 23u20!!! Echter opnieuw vroeg ik dit na bij mijn moeder, en zij had niets ontvangen. De klantendienst is maar 2u per dag telefonisch bereikbaar zijnde tussen 10u-12u (wat op zich al belachelijk is), dus ik kan pas morgen terugbellen, maar ik vind het behoorlijk vervelend. Op mijn klacht via email kreeg ik zelfs geen enkele reactie terug. Ik ben maw dus 45 euro kwijt en mijn moeder heeft geen bloemen gekregen voor moederdag. Ik bestel daar nooit meer.

Roze bloemenboeket van € 50

Bij de levering werd een bijna verwelkt en zielig boeket afgegeven.
    Ik heb klacht ingediend en kreeg heel snel een antwoord met als commerciële geste de levering van een nieuw en mooi boeket samen met een woordje met excuses. Dit heeft alles goedgemaakt!
    We zijn zeer tevreden over de vlotte en vriendelijke communicatie bij Euroflorist en uiterst tevreden over hun begrip en de daarop volgende commerciële geste!

Na 3 dagen waren de beste bloemen na 3 dagen verwelkt. Kostprijs 99 euro!

mooi boeket bloemen

Het was echt gemakkelijk om bloemen te bestellen bij Euroflorist. Ik was blij met de versheid en schoonheid van de bloemen die ik kreeg, en de prijs vond ik ook oké. Het enige minpuntje was dat ik geen bevestiging van de levering kreeg, dat zorgde wel voor wat ongerustheid bij mij. Over het algemeen was het een positieve ervaring, maar dat ene detail houdt me tegen om 5 sterren te geven.

Passend en gemakkelijk

Een goede vriendin van mij ging door een moeilijke periode, ik zal hier niet in details treden, maar een bloemetje was het minste wat ik kon doen. Langsgaan was niet wenselijk in de situatie en zo kwam ik uit bij Euroflorist. Online bestel je een boeket naar keuze en dat wordt dan bezorgd. Erg gemakkelijk en zo kon ik toch iets laten weten met meer dan een kaartje.

Mooie boeketkeuze, correcte levering.

Ik was echt blij met de prachtige boeketten waaruit ik kon kiezen. De levering is vlot verlopen en het product was precies wat ik verwachtte. Maar ik vond het een beetje jammer dat ik geen e-mail kreeg met informatie over de levering, zoals beloofd. Ondanks dat, zou ik deze dienst zeker aanbevelen en denk ik eraan om in de toekomst opnieuw van hun service gebruik te maken.

niet geleverd

Bloemen voor moederdag niet geleverd, heb een mail gestuurd ben in afwachting wat het antwoord zal zijn. Nooit meer

Niet bestellen. Oplichterij!

Bij het online bestellen ging het al mis. De website gaf aan dat de betaling mislukt was. Het bedrag ging nochtans 2 maal van de rekening. Toen ik de klantendienst contacteerde, verzekerden ze me dat de bestelling waar ik geen bevestiging voor kreeg zeker teruggestort zou worden. Tot op heden (bijna 1 week later) nog niks gehad. De klanten dienst vond ook maar 1 bestelling terug. Het boeket dat ik bestelde diende pas 2 dagen later geleverd te worden. Doch kreeg de begunstigde een poor boeket dat helemaal niet leek op het boeket dat ik bestelde. Bij het contacteren van de klantendienst werd het excuus boven gehaald dat sommige bloemen onbeschikbaar waren en dat er vervangingen dienden te gebeuren om het boeket op tijd geleverd te krijgen. (Ik bestelde 2!!!!dagen op voorhand!) Er werd zelfs niet voorgesteld om me tegemoet te komen, ook al had ik er achter gevraagd. Ik ben totaal niet tevreden en raad iedereen aan bij de concurrentie te bestellen. Daar krijg je wel waar voor je geld.

Zelfs 1 ster is nog teveel

Zelfs 1 ster is nog teveel, zoveel geld voor een GROOT? boeket met pralines. Levering: men belt mij er was niemand thuis we hebben het bij buren geleverd.... niemand thuis? IK WOON BOVEN DE MAMA, altijd iemand thuis...uiteindelijk heeft bezorger bloemen en pralines terug gaan halen en afgeleverd. VEEL GELD, voor lelijk boeket , erg om af te geven.... Foto is waar men reclame voor maakt in middel boeket, ik heb groot besteld maar zelfs dan zaten er nog niet zoveel , uitgedroogd en beschadigde, bloemen??? in...... GEEN AANRADER!

Bloemen besteld voor maandag 13/5 maar…

Bloemen besteld voor maandag 13/5 maar kwam 12/5 binnen het kaartje dat erbij moest zijn zat er niet bij had een groote bouquet besteld maar lijkt gwn op een kleine.

Bloemen besteld , betaald, nooit geleverd

Bloemen besteld , betaald maar niet geleverd. Telefonisch niet bereikbaar en via de mail krijg je ook geen antwoord. Schandalig. Geld weg! En ze reageren hier alleen maar op positieve reviews

De bloemen waren niet geleverd

De bloemen waren niet geleverd, na mail kreeg ik antwoord dat de bloemen pas 5 dagen later konden geleverd worden. De bestelling kon geannuleerd worden wat ik gedaan heb en men zou mijn bedrag terug storten nu zijn we één maand verder en het bedrag is nog steeds niet terug betaald.

BLOEMEN NOOIT GEKREGEN

BLOEMEN BETAALD, NOOIT AAN MIJ GELEVERD... VOLGENS TELEFONISTE IS DAT NIET HUN VERANTWOORDELIJKHEID???

Slechte levering

De afgesproken datum werd niet nageleefd en het boeket kwam 2 dagen te laat toe! Ook bleek dat het helemaal niet het boeket was dat ik oorspronkelijk had besteld…

Niet tijdig geleverd

Een jarige verjaart op een bepaalde dag, niet de dag erna. Ik heb geen feedback gekregen of de levering was uitgevoerd of niet. De dag erna melding dat het vandaag nog geleverd ging worden, tot op heden nog geen bevestiging.