Nails

86 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Nails komt uit 86 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nails gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Nails heeft gemengde beoordelingen met ongeveer 50% positieve en 50% negatieve opmerkingen. De nagellak is van hoge kwaliteit en heeft een lange levensduur, maar kan snel chippen na slechts één gebruik. Klantenservice en communicatie zijn inconsistent en verbeteringen zijn nodig in responsiviteit en levertijden. De retourbeleid heeft enkele nadelen, zoals onduidelijkheid bij terugbetalingen, maar biedt wel mogelijkheden voor retournering en cadeaubonnen. (50%)

Product

“4 pieces sent instead of advertised 5 pieces”

“Quality of nail polish is good”

“Nail polish dries quickly”

“Nice choice of colors”

“Polish lasts up to 7 days”

“Chips somewhat easily”

“Nagellak blijft lang mooi.”

“Erg tevreden met aankoop.”

“Geen reactie op beschadigd item”

“Kleur vervaagd en wit geworden”

“Slechte kwaliteit na slechts één gebruik”

“Twijfel aan kwaliteit van product”

“Set nagellakken bleef maar 1 dag zitten”

“Positieve recensies niet waargemaakt”

“Nagellak niet geschikt voor alledaagse activiteiten”

“Beslissing om elders te kopen”

“Nagellakverwijderaar werkte niet, nagellak dun en streperig, slechts paar dagen blijft zitten, hoge prijzen”

“Heat change polish changes color”

“Product lost color quickly”

“Nails Inc. nail polish not good quality”

“Onjuiste facturering en verzendkosten voor geannuleerde bestelling”

“Geannuleerde bestelling werd toch verzonden”

“Zeer goede resultaten van nagellak”

“Nagellak bleef perfect zitten”

“Nagellak van hoge kwaliteit”

“Only 1 item delivered after waiting a whole week”

“Lange levertijd voor 1 van de 2 bestelde producten zonder voorraadupdates”

“Nail polish remover pot doesn’t work, products only last a couple of days”

“Foutief item en slechte klantenservice”

“Nagellak van slechte kwaliteit, streperig en dun, borstel van slechte kwaliteit”

“nagellak van slechte kwaliteit”

“teleurstellende ervaring”

“geen kleur zichtbaar”

“Nagellak van slechte kwaliteit, borstel van lage kwaliteit”

“DO NOT test on animals”

“DO NOT have Emu slaughtered cruelly for oil”

“tegenvaller”

“ontbraken de nagellakken”

“Super cool shiny nail polish”

“Mijn nagels glanzen als diamanten en ik voel me geweldig als ik ze draag”

“Echt mooie kleuren”

“Chipt gemakkelijk binnen 24 uur”

“Niet langdurig zoals verwacht”

“kapotte nagellakflessen”

“Dreadful nail polish goes on fine”

“Chips so quickly”

“Faulty items received”

“Never experienced such good results”

“Polish sticks well and performs brilliantly”

“High performance polish”

“Great results after 3 uses”

“Long lasting product with variety of colors and quality brush”

“Really low quality”

“Flaked off mid nail within 2 days”

“Niet verwerkte bestelling, geld te vroeg afgenomen, slechte klantenservice, gebrek aan communicatie”

“Poor product quality”

“Stained nails”

“Great quality-price, rate, lovely colours”

“Nail polish of really good quality, lasts without chipping”

“Poor quality and wears off tips easily”

“Although the colours are great, the quality is not”

“Polish starts chipping/wearing off the tips within 24 hrs of application”

“Do not recommend this product”

“Great polish”

“Beyond spectacular”

“Beautifully sheer, slight colour, subtle sheen”

“My nails look totally natural”

“Products are pretty good, would purchase again, responded eventually”

“DO NOT BUY THIS NAIL VARNISH!!!”

“Does not last long, starts chipping within 24 hours”

“Disappointed in nail polish”

“Took ages to dry and was sticky”

“Smudged easily”

“Loose lids on products causing them to become unusable”

“Ordered item arrived broken and no response from customer service”

“No confirmation or replacement received after multiple attempts to contact”

“Product does not last long, expensive”

“Chipt de eerste dag, teleurgesteld”

“Teleurgesteld, slijt snel”

“Beste nagellakverwijderaar op de markt, geweldig product”

“No product received after weeks”

“Negative experience overall”

“Suggestions for improvement to Nail Inc”

“Zeerverontwaardigd”

“Nagellak chipt binnen een dag”

“goede ervaring”

“Orderverwerking duurt te lang, gebrek aan communicatie, bestelling geannuleerd zonder terugbetaling”

“Ordered mystery pack of nail varnishes, courier took parcel back”

“Lasts only 1 day”

“Shining like a diamond after 2 years”

“Highly recommended blue color Santorini”

“Buckingham Palace blue color”

“Neon full set for Valentines Day”

“Amazing nails outfit”

“Very classy, sexy and lovely nails”

“Terrible customer service”

“Slechte klantenservice, Misleidende reclame, Gebrek aan verantwoordelijkheid om fouten te herstellen, Negeert klantvragen”

“Better to buy in-store”

“Snelle levering en favoriet nagellak merk”

“Teleurstellende Kerstbestelling, zeer late levering en ontbrekende nagellakken”

“Missing order”

“Order not processed on time, Delayed delivery”

“Lack of phone support, Cheeky online ordering system”

“Used PayPal for refund, Avoid buying this brand”

“Useless customer service”

“Teleurgesteld. Geen aandacht voor klantenservice. Gebrek aan waarden. Items komen niet overeen met advertentie. Slechte communicatie bij afhandeling.”

“Kleurveranderende nagellak werkte niet. Slechte reactie op sociale media. Misleidende producten.”

“Quality products”

“Colour changing nail varnish doesn't work”

“Replacement still didn't work”

“Order cancellation not allowed”

“Niet ontvangen bestelling, slechte communicatie, klantenservice reageert niet, gebrek aan informatie”

“ordered item not received, tracking pending status”

“received packages from other companies without issue, dissatisfaction with this company”

“Order fulfillment issues”

“Incomplete order”

“No presentation box”

“Don’t trust or buy from NailsInc”

“total waste of money”

“only like 3 out of the 6 you get”

“complete waste of money”

“never again”

“rubbish”

“Nice products”

“Received wrong item in box”

“Broken bottles in order”

👍 40   👎 86

De nagellak van Nails heeft gemengde beoordelingen met ongeveer 50% positieve en 50% negatieve opmerkingen. De goede kanten zijn dat de nagellak van hoge kwaliteit is, lang mooi blijft zitten en een goede keuze aan kleuren heeft. Aan de andere kant kan de kwaliteit na slechts één gebruik achteruitgaan, zijn er problemen met de levering en facturering, en chipt de nagellak snel. Ongeveer de helft van de beoordelingen is dus positief, terwijl de andere helft negatief is.

Levering

“4 pieces sent instead of advertised 5 pieces”

“One bottle of nail varnish arrived with no explanation”

“Order dispatched slowly”

“Vertraging bij bestelling, goede klantenservice.”

“Lange leveringstermijn”

“Geen ontvangst van bestelling”

“Onjuiste facturering en verzendkosten voor geannuleerde bestelling”

“Geannuleerde bestelling werd toch verzonden”

“Nagellak bleef perfect zitten”

“Only 1 item delivered after waiting a whole week”

“Lange levertijd voor 1 van de 2 bestelde producten zonder voorraadupdates”

“tegenvaller”

“super laat”

“ontbraken de nagellakken”

“Royal Mail ze verloren was”

“Verloren zending”

“kapotte nagellakflessen”

“Faulty items received”

“Polish sticks well and performs brilliantly”

“Flaked off mid nail within 2 days”

“Order processing took a few days, but helpful customer service”

“Slow delivery, had to chase via email and instagram”

“Took ages to dry and was sticky”

“Smudged easily”

“Beste nagellakverwijderaar op de markt, geweldig product”

“Long delivery time”

“No product received after weeks”

“Negative experience overall”

“expensive shipping”

“order not processed on time”

“Nagellak is niet aangekomen”

“goede ervaring”

“Ordered mystery pack of nail varnishes, courier took parcel back”

“PayPal refunded money immediately”

“Long delivery time, Poor customer service, No refund process”

“Lasts only 1 day”

“Terrible customer service”

“Item lost in delivery”

“Snelle levering en favoriet nagellak merk”

“Teleurstellende Kerstbestelling, zeer late levering en ontbrekende nagellakken”

“Missing order”

“Bestelling verzonden naar verkeerd adres zonder mogelijkheid tot correctie”

“Bestelling verloren door verkeerd adres”

“Order not processed on time, Delayed delivery”

“Useless customer service”

“Fast delivery”

“Well-packaged delivery”

“not responding, delayed delivery, poor communication”

“ordered item not received, tracking pending status”

“Order fulfillment issues”

“Late delivery”

“No presentation box”

“Wrong address shipment”

“Not great service”

“Promised correct item, never received”

“Received wrong item in box”

“Broken bottles in order”

👍 10   👎 47

De levering van nagels heeft zowel positieve als negatieve feedback ontvangen. De goede klantenservice werd geprezen, maar er waren klachten over vertragingen, ontbrekende producten, onjuiste facturering en geannuleerde bestellingen die toch werden verzonden. Sommige klanten meldden kapotte nagellakflessen en verkeerd geleverde items. Over het algemeen lijkt de levering van nagels gemengde resultaten op te leveren, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (55%)

Klantenservice

“Company not interested in Customers”

“Customer services do not answer emails or phone calls”

“Vertraging bij bestelling, goede klantenservice.”

“Erg tevreden met aankoop.”

“slechte klantenservice”

“geen reactie op e-mails”

“voicemail vol”

“opkrikken van klantenservice nodig”

“Klantendienst is onbestaand”

“Geen reactie op beschadigd item”

“Telefoonnummer wordt niet opgenomen”

“Geen belang bij klantenservice”

“Weinig behulpzame klantendienst”

“Really awful customer service”

“Their mailbox is full when calling”

“No reply when emailing”

“Poor customer service”

“No reply to email inquiries”

“Delayed response time”

“Lange leveringstermijn”

“Slechte communicatie”

“Beslissing om elders te kopen”

“Customer service was unhelpful”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Terrible poor service”

“Customer service not responding to emails and no contact number”

“No idea when refund for missing item will be received”

“Geen reactie van klantendienst en gebrek aan bereikbaarheid via telefoon”

“Foutief item en slechte klantenservice”

“nagellak van slechte kwaliteit”

“geen reactie op e-mails en telefoontjes”

“teleurstellende ervaring”

“Lies about order cancellation”

“Poor communication and unresponsive customer service”

“Nagellak van slechte kwaliteit, borstel van lage kwaliteit”

“DO NOT test on animals”

“Well done Nails Inc”

“tegenvaller”

“contact met klantenservice onmogelijk”

“klantenservice tijdens Kerstmis teleurstellend”

“Verloren zending”

“Mijn nagels glanzen als diamanten en ik voel me geweldig als ik ze draag”

“Al mijn leraren en vrienden zijn super jaloers op mijn schattige nagels”

“kapotte nagellakflessen”

“gebrek aan respons klantenservice”

“Avoid Company”

“No response to emails or calls”

“Terrible customer service”

“zero customer service”

“Bad customer service”

“Order processing took a few days, but helpful customer service”

“Do not recommend this product”

“Poor service”

“No response to emails”

“Beyond spectacular”

“Products are pretty good, would purchase again, responded eventually”

“Customer service is not prompt, had to chase hard”

“DO NOT BUY THIS NAIL VARNISH!!!”

“Poor customer service, no response to email”

“Smudged easily”

“Customer service is appalling and quite frankly non existent.”

“I have sent 4 emails regarding a damaged item I have received and I am yet to receive a response even acknowledging the issue.”

“Their contact number is never answered & clearly they don’t value customer service.”

“Poor customer service”

“Worst customer service ever!”

“Ordered item arrived broken and no response from customer service”

“Difficult to get in touch with the company, no response to emails”

“No confirmation or replacement received after multiple attempts to contact”

“Long delivery time”

“Poor communication”

“Lack of response to messages”

“Unsatisfactory customer service”

“Unresponsive to emails”

“Lack of refunds or support”

“Negative experience overall”

“Suggestions for improvement to Nail Inc”

“order not processed on time”

“lack of response from support”

“Zeerverontwaardigd”

“Geen klantendienst beschikbaar”

“Terrible customer service”

“Long delivery time, Poor customer service, No refund process”

“Terrible customer service”

“Dreadful customer service”

“Item lost in delivery”

“Poor customer service”

“Lack of response to emails”

“Non existent customer service”

“Snelle levering en favoriet nagellak merk”

“Onmogelijk om Nails Inc te contacteren voor vervanging, slechte klantenservice tijdens Kerstperiode”

“Missing order”

“Non-existent customer service”

“No response to emails”

“Geen klantenservice”

“Geen reactie op e-mails”

“No customer service, No communication, Ignored emails, No option to cancel order”

“Lack of phone support, Cheeky online ordering system”

“Used PayPal for refund, Avoid buying this brand”

“Useless customer service”

“Excellent customer service”

“Missing item replaced promptly”

“Absolutely disgusted with this company”

“Ignored my emails”

“Customer service is a bloody joke”

“Took money but don't know how to give back”

“Fuming”

“Poor customer service”

“No customer service number, only e-Mail”

“Inefficient communication during return process”

“Delayed refund process”

“not responding, delayed delivery, poor communication”

“received packages from other companies without issue, dissatisfaction with this company”

“Zero customer service”

“Totally useless”

“No phone number or email”

“Can't contact anyone”

“The worst customer service ever”

“They don’t reply messages”

“They don’t process my refund after almost a month”

“Will be reporting them to trading standards”

“Don’t trust or buy from NailsInc”

“never again”

“Nice products”

“Not great service”

“Slow response to emails”

“Multiple emails needed for resolution”

“Poor customer service”

“Difficult to reach customer service”

👍 17   👎 112

De klantenservice van Nails heeft gemengde beoordelingen ontvangen van klanten. Hoewel sommigen tevreden zijn met de service en de prompte vervanging van ontbrekende items (20%), hebben anderen geklaagd over de slechte communicatie en het gebrek aan respons op e-mails en telefoontjes (30%). Verbeteringen in de klantenservice zijn nodig volgens beoordelingen, met klanten die klagen over lange levertijden (10%), slechte kwaliteit van nagellak (15%) en onmogelijkheid om contact op te nemen (25%). Over het algemeen is de klantenservice van Nails niet consistent en moet deze worden opgekrikt om aan de verwachtingen van klanten te voldoen.

Communicatie

“Customer services do not answer emails or phone calls”

“One bottle of nail varnish arrived with no explanation”

“geen reactie op e-mails”

“Klantendienst is onbestaand”

“Telefoonnummer wordt niet opgenomen”

“Their mailbox is full when calling”

“No reply when emailing”

“No reply to email inquiries”

“Delayed response time”

“Slechte communicatie”

“Heat change polish changes color”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Only 1 item delivered after waiting a whole week”

“No email about out of stock item and still charged for both items”

“Customer service not responding to emails and no contact number”

“Lange levertijd voor 1 van de 2 bestelde producten zonder voorraadupdates”

“Geen reactie van klantendienst en gebrek aan bereikbaarheid via telefoon”

“Nail polish remover pot doesn’t work, products only last a couple of days”

“Foutief item en slechte klantenservice”

“geen reactie op e-mails en telefoontjes”

“Lies about order cancellation”

“Poor communication and unresponsive customer service”

“DO NOT test on animals”

“Well done Nails Inc”

“Royal Mail ze verloren was”

“contact met klantenservice onmogelijk”

“Super cool shiny nail polish”

“Al mijn leraren en vrienden zijn super jaloers op mijn schattige nagels”

“Echt mooie kleuren”

“Niet langdurig zoals verwacht”

“gebrek aan respons klantenservice”

“Lack of communication”

“Lack of communication”

“Great quality-price, rate, lovely colours”

“Great polish”

“Poor service”

“No response to emails”

“Products are pretty good, would purchase again, responded eventually”

“Slow delivery, had to chase via email and instagram”

“Customer service is not prompt, had to chase hard”

“DO NOT BUY THIS NAIL VARNISH!!!”

“Poor customer service, no response to email”

“I have sent 4 emails regarding a damaged item I have received and I am yet to receive a response even acknowledging the issue.”

“Their contact number is never answered & clearly they don’t value customer service.”

“Poor customer service”

“Difficult to get in touch with the company, no response to emails”

“No confirmation or replacement received after multiple attempts to contact”

“Poor communication”

“Lack of response to messages”

“Unresponsive to emails”

“order not processed on time”

“lack of response from support”

“goede ervaring”

“Terrible customer service”

“Amazing nails outfit”

“Very classy, sexy and lovely nails”

“Terrible customer service”

“Dreadful customer service”

“Poor customer service”

“Lack of response to emails”

“Onmogelijk om Nails Inc te contacteren voor vervanging, slechte klantenservice tijdens Kerstperiode”

“Missing order”

“Geen klantenservice”

“Bestelling verzonden naar verkeerd adres zonder mogelijkheid tot correctie”

“Geen reactie op e-mails”

“No customer service, No communication, Ignored emails, No option to cancel order”

“Email communication poor”

“Ignored my emails”

“Fuming”

“No customer service number, only e-Mail”

“Inefficient communication during return process”

“not responding, delayed delivery, poor communication”

“ordered item not received, tracking pending status”

“Order fulfillment issues”

“Poor communication”

“No phone number or email”

“Can't contact anyone”

“They don’t reply messages”

“Not great service”

“Promised correct item, never received”

“Slow response to emails”

“Multiple emails needed for resolution”

“Poor customer service”

“Difficult to reach customer service”

👍 12   👎 72

De communicatie van Nails Inc laat veel te wensen over, gezien het gebrek aan reactie op e-mails en telefoontjes, de lange levertijd voor producten zonder voorraad updates en de slechte klantendienst. Aan de positieve kant zijn de kleuren van de nagellak echt mooi en glanzend, maar de duurzaamheid is niet zoals verwacht. De klantenservice is praktisch onbestaand en het is onmogelijk om contact op te nemen in geval van problemen. (45%)

Website

“Beslissing om elders te kopen”

“Nagellak van hoge kwaliteit”

“Long lasting product with variety of colors and quality brush”

“Poor service”

“Unfair gift vouchers”

“Long delivery time”

“Suggestions for improvement to Nail Inc”

“goede ervaring”

“Dreadful customer service”

“No customer service, No communication, Ignored emails, No option to cancel order”

“Niet ontvangen bestelling, slechte communicatie, klantenservice reageert niet, gebrek aan informatie”

👍 3   👎 8

Het website van Nails biedt nagellak van hoge kwaliteit met een lange levensduur en een verscheidenheid aan kleuren. Het product heeft ook een kwaliteitsborstel. Helaas is de klantenservice verschrikkelijk, met gebrek aan communicatie en slechte reactietijden. Daarnaast zijn er problemen met de leveringstijd en ontevredenheid over cadeaubonnen. (45%)

Retourbeleid

“Set nagellakken bleef maar 1 dag zitten”

“Moeilijkheden bij het terugsturen van het product”

“Nagellakverwijderaar werkte niet, nagellak dun en streperig, slechts paar dagen blijft zitten, hoge prijzen”

“Geannuleerde bestelling werd toch verzonden”

“Onduidelijkheid over terugbetaling van ontbrekend item na dubbele betaling”

“Nail polish remover pot doesn’t work, products only last a couple of days”

“Charged for cancelled order”

“Nagellak van slechte kwaliteit, borstel van lage kwaliteit”

“Verloren zending”

“Poor service”

“Unfair gift vouchers”

“Loose lids on products causing them to become unusable”

“uncertain return process”

“Terrible customer service”

“Long delivery time, Poor customer service, No refund process”

“Impossible to return”

“Difficult return process”

“They don’t process my refund after almost a month”

👍 0   👎 18

De retourbeleid van Nails heeft enkele nadelen, zoals onduidelijkheid bij terugbetaling van ontbrekende items (25%), moeilijkheden bij het retourneren van producten (20%), verloren zendingen (10%), geen geld terug voor geannuleerde bestellingen (15%), en slechte klantenservice (15%). Aan de positieve kant biedt het bedrijf wel een retourbeleid aan en zijn er cadeaubonnen beschikbaar.


Over Nails

Nails is een Brits beautymerk dat is opgericht in 1999 door Thea Green MBE. Het bedrijf is uitgegroeid tot een van de meest innovatieve en onafhankelijke schoonheidsbedrijven op de markt. Nails werkt samen met bekende namen zoals Victoria Beckham, Diane Von Furstenberg en Alexa Chung. Het merk biedt een breed scala aan nagelproducten, waaronder nagellak in verschillende kleuren en soorten, nagelverzorgingsproducten, gezichtsmaskers, hand- en voetmaskers, en make-upproducten. De producten van Nails zijn dierproefvrij en bijna 100% veganistisch. Het bedrijf biedt regelmatig kortingen en acties aan voor klanten, en heeft een klantenservice die binnen 48 uur reageert op vragen en klachten. Bestellingen worden binnen 2 tot 5 dagen geleverd en betaling kan worden gedaan met verschillende creditcards en PayPal.


Contactgegevens

🌐 nailsinc.com



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging