Horloge Reviews

: 135
10% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-01
Snel geleverd en hoge kwalitei
Allereerst heb ik na een intensieve zoektocht het begeerde Michael Kors horloge gevonden bij Horl...Lees verder
Pim Moret

Relevantste negatieve review

  2024-04-17
Dozenschuiver
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een juwelier een horloge bij verkoop niet even gelijk zet. Hier w...Lees verder
Hans Balk

Review met meeste stemmen

  2022-05-06
Horloge bandje
Als ik 0 sterren kon geven had ik dit gedaan. Speciaal de duurdere DHL optie genomen om mijn best...Lees verder
dave

Reviews (135)

  (76)

 (13)

  (6)

  (4)

  (36)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plaatsvervangend excuus en een spontane tegoedbon

    Twee horlogebandjes besteld, zending 2 mooi optijd door DHL (volgende dag, in de brievenbus). Zending 1 kwam ruim meer dan anderhalve week later dan indicatieve levertijd (volgende dag, in de brievenbus). Zending zou geleverd worden door Trunkrs, meest waardeloze koeriersdienst van allemaal. Kort na bestelling contact gekocht met Trunkrs, lossen niks op. Of ik even mijn buren wilde checken (ik woon in een appartementencomplex met 60 inwoners). Uiteindelijk alsnog geleverd, in tussentijd niks van betreffende koeriersdienst gehoord. Bandje van zending 1 geleverd gehad, alles los in de brievenbus; enveloppe was doormidden gescheurd samen met de orderbevestiging. Horloge.nl gebeld om hen op de hoogte te stellen (hun kunnen hier niks aan doen, puur informatief), boden excuses aan en gaven tips, fijn gesprek. Twee dagen later ineens een zending in mijn brievenbus zonder bestelling gedaan te hebben, krijg ik een handgeschreven kaartje met een tegoedbon á €20. Niet eens naar hoeven vragen, spontaan toegestuurd. Chapeau, geweldig bedrijf. Horloge.nl weet hoe een klantenservice werkt en klanten te behouden. Naast deze prachtige service ook nog eens een mooi aanbod en een verdomd handige zoekfunctie naar originele bandjes. 10/10.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Snel geleverd en hoge kwaliteit tegen redelijke prijs

    Allereerst heb ik na een intensieve zoektocht het begeerde Michael Kors horloge gevonden bij Horloge Behoudens de scherpe prijs (voordelig) en met de wetenschap dat dit horloge een uurwerk heeft van Seiko, mijn favoriet viel me ook de service op. 30’april besteld en 01 mei netjes bij mij thuis afgeleverd om 21.00 door een vriendelijke bezorger. Bij het openen van de ongeschonden verpakking trof ik het horloge aan met voucher voor een extra jaar garantie. Het horloge stond ook keurig op de juiste tijd ingesteld. Ik had vanmorgen ook gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan door een jonge dame die me duidelijk antwoord gaf op de door mij gestelde vragen. Kortom een kwaliteit product tegen een schappelijke prijs en vooral een goede service. En bovendien een blij gezicht voor degene voor wie ik dit horloge heb besteld en geleverd heb gekregen. We hadden naar de fysieke winkel kunnen gaan maar maakte dankbaar gebruik van de gratis bezorgservice en garantie dat als het product niet aan de verwachtingen zou voldoen ik deze probleemloos kan retourneren. Ik raad deze zaak aan bij een ieder die een mooi horloge zoekt voor zich zelf of voor een partner. Mijn moederdagcadeau heb ik nu in huis


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ongelooflijk maar waar...!!

    Ongelooflijk maar waar...!! 1 Jaar geleden een horlogebandje gekocht bij Horloge.nl in Rotterdam. Horlogebandje ging door een onbekend euvel kapot bij de bovenkant, leer scheurde. Ik nam contact op met Horloge.nl en zij zeiden dat ik ermee terug kon komen. Nu een jaar later, wegens omstandigheden, ben ik terug gegaan en vertelde het verhaal. De Heer die mij geholpen had kon er echter niets van terug vinden. Maar geen enkel probleem, ik kon een nieuw bandje uitkiezen voor mijn Ferrari horloge en werd er netjes voor me opgezet. Enkel zag de Heer dat mijn batterij leeg was en zonder wat te vragen heeft hij er een nieuw batterijtje voor me in gezet. Totale rekening inclusief batterij...€ 0,00 Service zei de heer die daar werkt. Nou inderdaad Service met een Hoofdletter. Er zijn dus toch nog bedrijven die service hoog in het vaandel hebben staan. Voor mij verdiend Horloge.nl 5 dikke sterren ***** Vind dat dit ook wel eens vermeld mag worden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mooi horloge en bandjes

    Ik kreeg mijn bestelling echt supersnel geleverd! Het horloge en de bandjes zijn van topkwaliteit en zien er precies zo uit als op de foto. Helaas moest ik een van de bandjes retourneren vanwege mijn eigen fout bij het meten van de breedte, maar gelukkig kon ik dit gratis omruilen. Ik kreeg zelfs de mogelijkheid om een ander bandje te kiezen toen bleek dat het gewenste bandje niet op voorraad was. De klantenservice via telefoon en e-mail was echt super en behulpzaam. Ik ben heel tevreden over de service, de prijzen en de kwaliteit van zowel de leren bandjes als mijn nieuwe horloge.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dozenschuiver

    Ik heb nog nooit meegemaakt dat een juwelier een horloge bij verkoop niet even gelijk zet. Hier wel, het is gewoon een ongeïnteresseerde dozenschuiver meer niet. Omdat ik dat belachelijk vond zou ik 10% korting krijgen, ook die heb ik nooit gehad. Punt 1 is nog tot daar aantoe maar vooral aan punt 2 hebben jullie deze 1 ster aan te danken. Overigens is dit een bedrijf wat lekker strakke horizontale prijzen hanteert samen met die Brandsma of hoe dozenschuiver nummer zoveel ook mag heten precies. Naar aanleiding van de reactie: Dit bedrijf doet er ook alles aan om maar negatieve reviews te voorkomen. Inloggen op hun website om je bestelling en bestelnummer op te vragen is niet mogelijk. Intussen krijg ik berichten dat ik blijkbaar de verkeerde verkoper heb gereviewed en of ik dat maar wil aanpassen. NOU ECHT NIET EN BEDENK GOED DAT ER MEER BEOORDELINGS WEBSITES ZIJN.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Horloge retour gestuurd, geen communicatie

    Horloge binnengekregen, kwaliteit niet naar wens, bandje snijdt in pols. Besloten retour te sturen, retour is helaas nog niet ontvangen door horloge.nl, onderzoek opgestart, toegezegd dat ik snel een oplossing zou krijgen, nog steeds niet ontvangen. Meerdere malen telefonisch contact gehad, toegezegd gekregen dat er mail contact zou volgen, na twee weken nog steeds geen mail. Communicatie erg zwak.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van horlogereparatie

    De service die ik kreeg bij Horloge was echt top. Ik moest last-minute een spoedreparatie laten doen voor een speciale gelegenheid en kon gewoon wachten. Het personeel was vriendelijk, professioneel en snel. Ik was heel tevreden met het resultaat en de snelle service. Zo'n goede klantenservice kom je niet vaak meer tegen! Ik zou Horloge zeker aanraden aan anderen voor reparaties of voor de aankoop van een nieuw horloge. Ik ga hier zeker terugkomen als ik in de toekomst nog horlogereparaties nodig heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop horlogeband

    Ik heb een horlogeband gekocht, maar binnen een jaar ging deze kapot. Helaas was er geen nieuwe band meer beschikbaar en bleek het ook geen standaard band te zijn die ik ergens anders kon vinden. Dit was echt teleurstellend, omdat ik nu mijn horloge niet meer kon dragen. Gelukkig heeft Horloge na wat gedoe het probleem goed opgelost en mocht ik een nieuw horloge uitkiezen voor hetzelfde bedrag. Het was goed om te zien dat ze bereid waren om samen met mij een oplossing te vinden die voor ons beiden werkte.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    horloge Emporio Armani

    Vrijdag 5 juni een horloge van Emporio Armani besteld, zondag 7 juni ontvangen. Helaas liep het horloge niet, dus een mail gestuurd. De volgende ochtend meteen een reactie dat ze het heel vervelend vonden en dat we het horloge kosteloos terug konden sturen. Dat heb ik meteen gedaan. 9 juni heb ik het horloge terug gestuurd. 11 juni ging de bel; een pakketje van horloge.nl. Ik dacht: hier is iets mis gegaan! Dit kan nooit zo snel. Toch was het echt het horloge en nu liep het wel. Super! Heel blij mee!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Horloge teruggestuurd

    Ik had een horloge teruggestuurd omdat ik per ongeluk de verkeerde had besteld. Slechts 3 dagen na het opsturen kreeg ik al mijn geld terug. Daarna heb ik het andere horloge besteld, maar er was wat vertraging omdat ze een nieuwe moesten bestellen van het warenhuis. Ze hebben ervoor gezorgd dat de nieuwe zo snel mogelijk geleverd kon worden en als compensatie voor het ongemak kreeg ik zelfs 10% korting op een vrij duur horloge. Ik heb geen klachten en vind dat ze het goed hebben opgelost!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Defect horloge ontvangen, het loopt niet

    Ik heb een horloge van het merk Danish Design besteld en bij ontvangst de tijd ingesteld, maar het blijkt dat het niet loopt. Op de website staat vermeld welke batterij er in zit en dat de levensduur van de batterij 36 maanden is. De volgende dag contact opgenomen met horloge.nl. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg geeft aan dat ze denkt dat de batterij leeg is. Ik merk op dat er op de website 36 maanden staat en dat dit dan ook zo moet zijn, maar de dame in kwestie zegt: wij ontvangen dit van de leverancier en weten dan niet hoe oud de batterij is. Als oplossing wordt aangeboden om de batterij door een plaatselijke juwelier te laten vervangen of dat ik het horloge terugstuur en dan gaan zij de batterij vervangen. Feitelijk weet zij nog helemaal niet of de batterij het probleem is. Ik heb het horloge teruggestuurd, maar ik ben niet tevreden over de aanpak van het probleem. De batterij van een nieuw horloge moet gewoon vol zijn, horloge.nl is voor mij de leverancier dus die is verantwoordelijk voor een volle batterij en zorg dan wel dat de klant per omgaande een nieuw goedwerkend horloge krijgt en vraag de klant om het defecte terug te sturen. Nu moet ik een aantal dagen wachten tot na de pasen voordat ik het horloge hopelijk werkend terugkrijg.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een horloge

    Normaal gezien schrijf ik geen reviews, maar ik wou toch graag mijn ervaring delen met Horloge. Ik had een horloge gekocht en spijtig genoeg was het te groot voor mijn pols. Gelukkig mocht ik het terugsturen en hebben ze het gratis verkleind en opnieuw naar mij opgestuurd. Het contact via mail verliep vriendelijk en snel, wat ik echt wel kon appreciëren. Ik zou Horloge zeker aanraden aan anderen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dit bedrijf raad ik ten zeerste af!

    Zeer slechte klantenservice! Bij dit bedrijf een bestelling gedaan en retour gestuurd. Dit pakket blijkt echter niet aangekomen te zijn waar een onderzoek voor is opgestart bij de vervoerder. Nu 4 weken later is er nog steeds geen oplossing of communicatie gekomen. Op mails wordt gewoon simpelweg niet gereageerd, voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf, dat is zeker! Helaas zal ik voor dit probleem mijn rechtsbijstand in moeten gaan schakelen. Dit bedrijf raad ik dus ten zeerste af! Update 29-03-2024: Na 48 uur nog steeds geen bericht van dit bedrijf gekregen na het aangeven dat ik per email contact wil hebben op advies van de rechtsbijstand. Typisch geval van "mooi weer spelen voor de buitenwereld" Ondertussen is deze klant nog steeds gedupeerd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik raad hun zeker aan!

    Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar ik vind dat Horlog.nl deze verdiend heeft. Ik heb mijn horloge besteld, deze bleek echter te groot voor mijn pols. Ik mocht het horloge terug sturen, vervolgens hebben ze hem verkleind en weer naar mij teruggestuurd. Allemaal gratis. Het mail contact om dit voor elkaar te krijgen was ook zeer vriendelijk en snel. Ik raad hun zeker aan!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een titanium horlogebandje

    Na meer dan 10 jaar begon mijn titanium horlogebandje raar te doen en dus dacht ik: laat ik de kerel van de winkel maar eens bellen. En weet je wat, die heeft me echt goed geholpen door het bandje te fixen met wat nieuwe stukken. De service was echt super, vooral omdat ik niet hoefde te betalen voor de reparatie na al die jaren dat mijn horloge me goed heeft gediend. Ik ben echt blij met hoe ze me geholpen hebben en zal zeker terugkomen als ik nog iets nodig heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn nieuwe herenhorloge

    Wow, ik heb net mijn eerste herenhorloge besteld en het was zo cool! Ik begreep de korting niet helemaal, dus ik heb het volledige bedrag betaald, maar toen ik belde, beloofde de aardige medewerker dat ik het geld terug zou krijgen. De levering was echt snel en mijn horloge was goed verpakt. Ik ben zo blij! Ik ga zeker mijn vrienden aanraden om hier te winkelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Waardeloos

    Horloge zou de volgende dag binnenkomen, maar kwam niet. Na gebeld te hebben bleek dat de order on hold stond vanwege dat het gratis cadeau wat er bij zou zitten niet voorradig was..niemand nam contact met mij op hierover. Na zelf gebeld te hebben verzekerde de klantenservice medewerker dat hij gelijk verzonden zou worden, dit bleek helaas weer niet het geval… Toen het uiteindelijk bezorgt zou worden, kwam er een bezorger die er niet zoveel zin in had en belde dus niet aan en vertrok weer na 1 seconde (we hebben een camera). De volgende dag zou er weer een poging plaats vinden maar weer hetzelfde….. Los van het waardeloze contact voor de levering, snap ik dat horloge.nl niet veel aan de kwaliteit van leveringen kunnen doen, maar dit reflecteert wel op hun want ik dit is deel van hun service.. De horloge kwam te laat, het was bedoeld als cadeau. Ik heb Trunkrs het laten terug sturen…. Waardeloze ervaring… EDIT: het is nu 3 Maart en heb nog mijn geld niet terug😡😡😡😡 nooit kopen hier


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Horloge met verwisselbare bandjes

    Ik was teleurgesteld over hoe de communicatie verliep rond mijn bestelling bij Horloge. Toen ik het verkeerde bandje ontving, moest ik zelf de klantendienst contacteren om het probleem op te lossen. Het duurde lang voor ik een reactie kreeg en uiteindelijk werd het juiste bandje opgestuurd zonder excuses of compensatie voor het ongemak. Ik had meer verwacht van de service en klantvriendelijkheid.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling van een G-Shock Skeleton

    Donderdag heb ik een G-Shock Skeleton besteld en ik vroeg om het vandaag aan huis te leveren. Toen ik het horloge kreeg, zat het verkeerd in elkaar (op z'n kop), dus moest ik het zelf goed zetten. Dat was wel een klein minpuntje, maar ik merkte wel op dat er een handtekening op de brief stond dat het horloge gecontroleerd was. Ondanks dit kleine probleempje, was de verzending snel en ik ben toch blij met mijn aankoop.


Anderen bekeken ook