Relevantste negatieve review

(60)

(18)

(13)

(7)

(36)

(Opgelost)Krijgen geld niet terug, voor niet bestaande vlucht

Update: de klantenservice heeft ons geholpen wat erg fijn is, omdat het toch snel is opgelost, wil ik graag de rating aanpassen. Ik laat het origineel staan. Wij moesten voor een begrafenis met spoed naar de Verenigde Staten vliegen. Wij hebben vervolgens op 26 april een reis geboekt en betaald zodat wij de volgende dag op 27 april konden vliegen. Toen wij vervolgens de boeking binnenkregen, was de datum opeens veranderd naar 25 April. Dat is dus de dag ervoor. Wij hebben documentatie van de originele reservering en de uiteindelijk verkeerde boeking. Wij hebben vervolgens contact opgenomen en er werd gezegd dat het zou worden geregeld. Vervolgens hoorde we niets meer en wij hadden haast, want mijn zus lag in coma en we wilden graag nog afscheid nemen. Sinds de boeking niet was bevestigd en ook nooit bevestigd zou worden door de vervoersmaatschappij. Hebben wij dus de boeking geannuleerd, de boeking van een niet bestaande vlucht. Want wij wilde ergens anders een vlucht boeken, er was simpelweg geen tijd om te wachten. Overigens stond er ook in de mail, dat het geld niet afgeschreven zou worden, totdat de boeking was bevestigd. Ook een leugen, want de boeking is nooit bevestigd, maar het geld is wel weg. Echter omdat wij zelf de niet bestaande vlucht hebben geannuleerd, krijgen we slechts tegoed en niet ons geld terug. Ongeacht dat kiwi de fout maakte en een boeking deed in het verleden.

Boek goedkope vlucht naar Heraklion

Alles verliep vlot toen we een goedkope vlucht naar Heraklion boekten enkele maanden voordien. Ondanks enkele negatieve reviews hadden we wat twijfels, maar gelukkig verliep alles perfect. Het enige minpunt was dat we niet online konden inchecken vooraf, dus moesten we wat extra tijd op de luchthaven doorbrengen. Gelukkig verliep dit heel vlot voor ons. Tijdens de terugvlucht moesten we ter plaatse betalen voor onze ingecheckte bagage, hoewel we dit op voorhand hadden geregeld. Gelukkig konden we eenvoudig via de app een terugbetaling aanvragen om deze kosten terug te krijgen, wat blijkbaar een fout was van de dienstverlener. We kregen snel bevestiging dat alles in orde zou komen, wat ook positief was.

Kiwi lost probleem wel op ...

Dat een vlucht geannuleerd wordt, tot daar aan toe maar dat een alternatieve vlucht 7 uren vroeger doorgaat en 7 keer zo lang duur als de oorspronkelijke vlucht kan niet. Daarenboven zei kiwi mij de vlucht te annuleren en dat ze dan naar mogelijkheden zouden kijken. Ik annuleer en dan zeggen ze dat ik zelf de vlucht geannuleerd heb en geen refund of andere oplossing krijg. Bedenkelijke organisatie want de nieuwe vlucht die ik zelf boekte kostte 1/3 van de kiwiprijs. Nooit meer kiwi voor mij. Na deze review en contactname door kiwi heb ik een volledige refund van dit ticket ontvangen. Bedankt kiwi. Ik verander dan ook mijn review naar "positief" en van 2 naar 4 sterren tevredenheid.

Problemen met de kiwi app - solved

Mijn partner heeft een vlucht geboekt van Bonaire naar Colombia met kiwi ter waarde van 20007000 colombiaanse pesos (460 euro), maar een dag later krijgt hij een mail dat door technische problemen de vluchten gecanceld zijn. Hij krijgt het geld terug in app credits (in pesos), maar nu bij het opnieuw boeken van tickets blijven de prijzen in euros staan, en kan hij de credits die in pesos zijn niet gebruiken. Ondanks bellen naar kiwi geen veranderingen en de prijzen blijven maar stijgen! Help Update: i have now added the booking number and email address in an attachment with this review, let’s see what Kiwi can do Update: kiwi has solved the problem after a few days. Thank you Kiwi

Goede prijs

Goede prijs, makkelijk boeken en regelmatige communicatie! Prima verlopen...

Dramatisch

- extra kosten voor toevoegen nummers verlengde paspoorten: 150 euro - KIWI geeft fout PNR nummer en weigert juiste PNR nummer te geven - met veel moeite juiste PNR nummer via vervoersmaatschappij achterhaald; paspoortnummers toevoegen gratis - bagage: volgens KIWI alleen 8kg handbagage; 10 kg bijkopen kost 100 euro voor heenweg en 70 euro voor terugweg - met juiste PNR nummer via vervoersmaatschappij; heenweg 20 kg ruimbagage inclusief en terugweg kost 10 kg extra 20 euro

Alles vlot verlopen

Alles vlot verlopen. Goedkope vlucht naar Heraklion geboekt enkele maanden vooraf via Kiwi. We waren gewaarschuwd via eerder negatieve reviews maar hier alles goed verlopen. Nadeel; je kan niet vooraf online inchecken. Reken dus iets meer tijd in de luchthaven, hoewel dat bij ons heel erg vlot ging. In de terugvlucht moesten we ter plaatse onze ingecheckte valies betalen, hoewel we dit vooraf al hadden geregeld. We konden via de app heel makkelijk een refund aanvragen om die kost te recupereren (blijkbaar een fout van Kiwi) en kregen heel snel bevestiging dat dit in orde zou komen; dus ook daar eigenlijk wel positief.

We hebben een vlucht geboekt maar die werd geannuleerd en geen geld terug

We hebben een vlucht geboekt maar die vlucht werd geannuleerd. de optie die werd gegeven was wijzigen naar een vlucht 4 dagen later. dat was voor ons geen optie (we gingen maar een week en de accommodatie was al geboekt). Via kiwi.com de vlucht gewijzigd naar een andere vlucht. Van de geannuleerde vlucht krijgen wij geen cent terug. Waar is het betaalde geld dan gebleven? Bij kiwi.com? Daar krijgen wij geen antwoord op. Beter om rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij te boeken! Als reactie op deze review heeft kiwi.com het uiteindelijk toch opgelost. En hebben we het volledige bedrag terug gekregen.

Geannuleerd vlucht en wat nu?

Onze terug vlucht werd geannuleerd en kiwi nam al vrij snel contact op met ons met de vraag om de nodig documenten door te sturen, zodat zij bij de vliegtuigmaatschappij een schadeclaim kunnen indienen voor ons. Er werd zelfs bij vermeld dat zij indien nodig zelf de nodig juridische stoppen zullen doen. Wij hebben een nieuwe vlucht huiswaarts moeten boeken en deze kostte ons meer dan 800 euro en dit voor een enkele vlucht voor 2 personnel van Stockholm naar Düsseldorf. Er was die dag geen vlucht meer naar België. Enige compensatie is dus meer dan welkom en dankzij Kiwi kan dit zonder kopzorgen.

Geannuleerde vlucht

Onze terugvlucht is plots geannuleerd en Kiwi heeft ons snel gecontacteerd voor de juiste papieren om een vergoeding aan te vragen bij de luchtvaartmaatschappij. Ze hebben zelfs aangeboden om juridische stappen te ondernemen als dat nodig is. We moesten een nieuwe vlucht boeken die ons meer dan 800 euro heeft gekost voor slechts één enkele reis voor 2 personen van Stockholm naar Düsseldorf. Er was geen vlucht beschikbaar die dag naar België. Dus enige vorm van compensatie zou echt welkom zijn en dankzij Kiwi kunnen we dit zonder zorgen regelen.

Adverteren voor hele goedkope prijstickets maar krijgt geen tickets. Voor een vlucht Amsterdam fez 1200 euro betaald voor vier personen wat gewoon een redelijke prijs is. De boeking kan dan zogenaamd niet voltooid worden omdat de tickets in tussentijd duurder zijn geworden. Dan krijg je een mailtje of je even 1900 euro bij wilt betalen of het geld terug wil in tegoed of na een aantal werkdagen op je bank. Meteen na deze boeking is de prijs op de site verwijderd . Hoop dat ik mijn geld nog gewoon terugkrijg.

Geen fijne site en bedrijf….

Het boeken ging goed, hoewel het een kunst is om niet per ongeluk iets bij te boeken. Maar daarna krijg je alleen maar bagger: veel nutteloze informatie. Ik hoef niet bestookt te worden met toeristische info, aanbiedingen voor andere vluchten enzo. En op het moment dat je in wilt checken doet Kiwi niks: geen link naar de luchtvaartmaatschappij, geen info hoeveel uur van tevoren je in kunt checken enzo. Nada noppes niks. Waardeloze club, ik ga hier niet meer boeken.

Veranderingen in vluchttijden

Elke keer bijbetalen. De vlucht die ik had geboekt zou in de middag om 16:00 van Tirana naar Amsterdam vertrekken. Ik krijg ineens een bericht dat het vluchtschema veranderd is. Van 16:00 naar 4:00 in de ochtend. Dit kon niet dus een wijziging aangevraagd. Wat denk je; voor 188 euro kon ik wel een andere vlucht in de middag boeken. Nooit bij deze site boeken, dan maar een paar tientjes meer en direct bij de luchtvaartmaatschappij..

schandalig

Ik boek een vlucht naar Indonesië voor 2 personen voor een redelijke prijs. Mijn vriendin en ik super enthousiast dat onze reis eindelijk vaststaat. Krijgen we 10 minuten later een bericht dat we €250 moeten bijbetalen omdat de prijs niet klopte. Hoe schandalig is dat??? Gekocht & betaald is gekocht, toch? Heel erg om dan nog wat extra bij te vragen. Gelukkig kon ik wel onmiddellijk het geld laten terugstorten. En dan weer op zoek naar een nieuw ticket...

Vlucht werd geannuleerd zonder…

Vlucht werd geannuleerd zonder aanwijsbare reden. Er werd een nieuwe vlucht voorgesteld die vroeg in de ochtend zou vertrekken, niet ideaal natuurlijk maar toch maar de reiswijziging geaccepteerd. Uiteindelijk kon er ook geen alternatieve reis gevonden worden terwijl ik direct reageerde. Geld heb ik nog niet terug...

Je hebt liegende en frauduleuze…

Je hebt liegende en frauduleuze medewerkers. Jouw bedrijf heeft van mij gestolen

Ik heb een vlucht geboekt waarbij een…

Ik heb een vlucht geboekt waarbij een bedrag is gestort met mijn rekening. Waarbij ik uiteindelijk geen bevestiging in email kreeg. Uiteindelijk wil ik ze bellen waaruit staat in mijn account dat er geen boeking is gedaan. Dus daardoor kan ik ze ook niet bellen!

Ik kon zelf niet inchecken omdat het…

Ik kon zelf niet inchecken omdat het systeem weigerde. In eerste instantie werd mij gewezen op inchecken op het vliegveld maar uiteindelijk heeft de medewerker mij enorm geholpen door voor ons in te checken. Scheelt ons gedoe en stress tijdens de reis.

Alles goed gegaan

Alles goed gegaan, vooral de klantenservice is TOP!