Orange Reviews

: 189
14% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-03-28
Ik ben al meer dan 8 jaar vast
Ik ben al meer dan 8 jaar vaste en trouwe klant bij Orange (Vroeger Mobistar) en moet eerlijk zeg...Lees verder
Marie

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Bij een prijsaanpassing werd d
Bij een prijsaanpassing werd de gsm van mijn dochter plots op inactief gezet.... Dit duurt nu al ...Lees verder
Christel Deschuyteneer

Review met meeste stemmen

  2020-10-28
Abonnement
Zeer slechte klantendienst ! Ik moet geld terug krijgen maar moet eerst nog wat meer betalen voo...Lees verder
Cindy Coppijn

Reviews (189)

  (14)

 (2)

  (15)

  (25)

  (133)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobiel, tv en internet

    Ik ben klant bij Orange met gsm, tv en internet. Mijn ervaring kan ik enkel maar als positief beschouwen en de service top!
    Zo woon ik in een enorm geïsoleerde woning en enkel als Orange klant heb ik mobiel netwerk in mijn huis door een speciaal toestel dat ze bijgehangen hebben op mijn modem. Iets wat enkel Orange heeft en dit hebben ze me gratis bezorgd!
    Tv en internet heb ik nog nooit problemen mee gehad, integendeel zelfs, mijn beeldkwaliteit is verbeterd tegenover toen ik bij Proximus was en mijn wifi is nog sneller geworden.
    En voor alles betaal ik een pak minder tegenover bij Proximus of Telenet.
    Ik moet wel zeggen dat ik voor niets de klantendienst heb moeten contacteren omdat ik alles gekocht heb via een zelfstandige consultant en die persoon heeft alles voor me geregeld en die persoon blijft ook mijn contactpersoon.
    Gewoon top!

    Sederd 3 weken ben ik van scarlet overgestapt naar orange, omdat ik 2 dagen na mekaar afspraak had met technieker, niemand gezien. Drie weken met orange zijn drie weken problemen, nog meer dan bij vorig provider. Een e-mail adres is nergens te vinden, dus bellen naar orange, alle lijnen bezet gedurende 20 min dan komt er en persoon aan de lijn, maar dat is niet de juiste plaats, dus doorverbinden, alle lijnen bezet, nog eens 10 min wachten.de technieker die al hier geweest is enkele dagen geleden heeft gezegd dat waarschijnlijk de modem moet vervangen worden, dus weer bellen met nodige , alle lijnen zijn bezet, hebben ze gezegd dat ze het aan de technieker zouden doorgeven, nu weer 2 dagen later nog geen enkel bericht of wat ook gekregen. volgende maandag ben ik 3 weken aangesloten, als er dan nog niemand gekomen is, zou het de korste orange klant ooit geweest zijn, andere provider.

    Zeer slechte ervaring 4 jaar geleden 14 dagen zonder telefoon en internet nu opnieuw 10 dagen geen GSM verbinding 4X telefoneerde weten dat er iets fout is gegaan maar lossen het niet op maar laten mij meer dan 1/2 uur pet muziekje wachten tot ik zelf Hoorn neer legde
    Geen servise

    Sinds donderdag aangesloten bij orange internet en tv. Vrijdag nacht geen internet geen tv meer. Zaterdag ochtend na klantendienst gebeld.
    Nieuw coax contact doos / sateliet gekocht op mijn kosten. Nu tv maar geen internet!
    Terug naar klantendienst gebeld, wat een onbeschofte man aan de telefoon!!
    Tenvroegste woensdag pas een technieker!
    Dik spijt dat ik ben overgeschakeld!!
    EEN SCHANDE!!!!

    Orange prepay kaart naar Go plus Abo aangevraagd 20/8 en pas geactiveerd 8/9/2021 er waren technische problemen bijna iedere dag gebeld


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik ben al meer dan 8 jaar vaste en…

    Ik ben al meer dan 8 jaar vaste en trouwe klant bij Orange (Vroeger Mobistar) en moet eerlijk zeggen dat ik altijd tevreden ben geweest over hun service. Ik heb 8 jaar lang een herlaadkaart gehad en recent over gestapt naar abonnement omdat ik meer voordelen kreeg (Zelfstandig zonder gebeld te worden door Orange). Ik heb ook de extra 20gb ontvangen zonder problemen (Ik moest wel een berichtje sturen via Messenger maar ik kreeg heel snel antwoord van Gulnur om dit te activeren). Ik heb ook een abonnement gehad van Orange Home Flybox en ben er ook heel tevreden van geweest. Heel af en toe een storing maar dat is wel normaal en helemaal oké. Enigste wat misschien beter kan is de mobiele app. Deze is soms wat aan de trage kant. + altijd wel leuk en verrassend om een cadeautje te mogen ontvangen via het Orange Thank You programma 😉


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange is gewoon beter…

    Al dat klagen over orange.wij zijn al van in de tijd dat het mobistar was en nu orange . Dus al vele jaren klant. En we hebben nog maar weinig problemen gekend. En wat jullie allemaal vertellen over slechte communicatie enz dat is volledig overdreven. Telenet altijd problemen klanten gaan weg bij telenet omdat ze hun problemen niet kunnen oplossen. Een telenet abonnement duur. En proximus is ook ne goedkoop. Ik betaal bij orange voor 2 gsms internet tv totaal 90 euro. En orange heeft nog niet zoveel hun prijzen aangepast zoals telenet en proximus constant hun prijzen bijsturen. Dus zeg ik kijk en vergelijk en dan beslissen wat je wil van provider. Maar al dat negatieve over orange is fel overdreven. Ik ben een tevreden orange klant


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    8 jaar vaste klant

    Ik ben al meer dan 8 jaar een trouwe klant bij dit bedrijf en ik moet zeggen dat ik altijd blij ben geweest met hun service. Ik heb jarenlang een herlaadkaart gehad en onlangs ben ik overgestapt naar een abonnement. Dat verliep vlot en ik kreeg zelfs wat extra voordelen. Om mijn extra 20gb te activeren moest ik een bericht sturen via Messenger, maar gelukkig kreeg ik snel hulp van een medewerker. Ik heb ook een Orange Home Flybox-abonnement gehad en was hier heel tevreden over. Soms waren er wat storingen, maar die werden snel opgelost. Het enige minpuntje is de mobiele app, die af en toe wat traag kan zijn. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden met de service die Orange biedt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bij een prijsaanpassing werd de gsm van…

    Bij een prijsaanpassing werd de gsm van mijn dochter plots op inactief gezet.... Dit duurt nu al drie dagen zonder activering 😡


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange laat trouwe klanten in de steek

    Bende losers zetten me al 3 dagen zonder telefonie na een simpele wijziging van tariefplan. iedere dienst die je daar belt schuift van alles door naar mekander. maar er komen geen oplossingen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange internet + TV

    Hallo,

    Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijgen, maar hij heeft hiervoor extra inspanning gedaan om dit voor mekaar te krijgen.

    De speed test gaf 100Mps aan wat dik ok is voor mijn gebruik, en intussen werkt ook de decoder en de TV.
    Het WiFi-bereik doorheen gans het huis is iets wat ik nog moet testen; desnoods moet ik een paar repeaters plaatsen.

    Met dank aan de technieker, hij verdient een pluim van zijn werkgever vanwege een tot dusver tevreden klant!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een router

    Nadat ik een router bij jullie had gekocht, was ik blij met hoe snel die geleverd was en met de kwaliteit van het product. Alleen kreeg ik na een paar maanden een berichtje dat ik de router niet had teruggestuurd, terwijl ik dat wel degelijk had gedaan. Gelukkig is dit na contact met de klantendienst opgelost geraakt, maar het heeft wel wat moeite gekost. Een punt ter verbetering is om zulke misverstanden te vermijden en de communicatie met klanten te verbeteren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Na 7 maanden van problemen met mijn abonnement bij Orange en na talloze telefoons en mails, ik kan ze niet meer op m'n twee handen tellen, werd mijn probleem in een handomdraai opgelost door twee kraks in hun vak! Een speciale dank gaat uit naar ARSEN en TOM van de Orange Shop in de Veldstraat in Gent!! Hartelijk dank voor jullie professionele aanpak en vriendelijkheid! Dikke merci mannen, van een service gesproken ;-)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Love trio+ go unlimited + easy internet @ home + mesh wifi

    Reeds enkele maanden zakelijke klant bij Orange. Onvoorstelbaar vakkundig verder geholpen door een zelfstandige Consultant via de website www.Factuurfixer.be.

    Deze persoon heeft geluisterd naar wat ik nodig had en heeft me de perfecte oplossing geboden.
    Het enige waarvan ik spijt heb, is dat ik de overstap niet sneller gedaan heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    We stapten enkele dagen geleden over op…

    We stapten enkele dagen geleden over op een business-account van Orange. Dit verloopt extreem moeilijk. Onze beide telefoons werden op non-actief gezet en we ontvingen maar één simkaart. Mijn echtgenoot kan niet bellen, gps gebruiken en heeft geen internet. Het is onduidelijk wanneer de kaart zal aankomen. In de winkel in Nieuwstraat 123 waren ze extreem onvriendelijk. Ze boden geen hulp, waren bot en scheepten me af. Ik werd echt op een arrogante manier behandeld. Het internationale callcenter geeft telefonisch aan dat ze niet kunnen helpen, dat we zelf contact moeten opnemen met onze oude provider; ook deze gaven aan niet te kunnen doen. In het callcenter kunnen ze je niet met andere diensten verbinden en geen enkele oplossing aanbieden. Mijn man kan zijn job niet uitoefenen en is al zeker drie dagen niet bereikbaar voor het gezin en de kinderen. het is een regelrechte schande. Als ik had gekund, gaf ik 0 sterren. Enkel de vrouw van het Belgische callcenter (enkel voor interne personeelsleden) was vriendelijk maar kon geen oplossing bieden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Regelrechte ramp.

    Regelrechte ramp. Mijn minderjarige zoon is al enkele jaren klant met een prepaid formule. In najaar 2023 was er een update van de app. Mijn zoon had 180 euro belwaarde opgespaard die hij wou omzetten naar data op de momenten dat hij het nodig had. Opeens ging dit niet meer omdat hij onder 18 is. Hij moest toestemming hebben van een voogd, maar wij zitten zelf niet bij orange dus dat gaat niet. Na lang wachten aan de lijn en geen antwoord te krijgen hebben we bericht gestuurd via facebook. Daar waren we direct 'geholpen', het was een fout in het systeem en ze zouden een dossier aanmaken en het probleem oplossen. Rond nieuwjaar nog steeds geen verandering. Dus ik bel. Nogmaal zeggen ze fout van het systeem, ze gingen het nog eens doorgeven. Ze zouden contact opnemen. In maart, na geen nieuws, neem ik weer contact op. U kan het raden.... fout in het systeem.... ze gingen het in't dossier zetten en ze gingen me contacteren. Opeens in april, de 180 euro waarde (die nog geldig zou zijn tot volgend jaar) gewoon verdwenen! Antwoord van de klantendienst, sorry wij kunnen u niet vergoeden. Waarom neemt u geen abonnement? Als ik vraag om het dossiernummer dan krijg ik een arrogant antwoord: de winkel zal u ook niet helpen hoor mevrouw, maar je mag gerust proberen. ABSURD! Orange moet mij nog 180 euro! Waar halen ze het? De personen die je alvast wil vermijden bij de klantendienst: Nuriye Tugba Havva (de arrogante) 'k Denk dat ik maar even klacht ga indienen bij de consumentenbond!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechtste provider in België

    Slechtste provider! Ze lokken je met goedkope prijzen 90 euro/per maand. Nu 2 maanden klant en moet in totaal 372 euro betalen. Klantendienst gebeld en ze willen 60 euro terugstorten volgende maand. Nooit bij deze provider gaan. Ik verander onmiddellijk terug. Grote spijt van!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Malafide praktijken: dubbele facturen door gesjoemel bij overzetting klantennummers, torenhoge facturen, incapabele klantendienst ...

    Ik geef één ster, omdat er blijkbaar iets moet aangeduid worden. Ik zou in principe voor 0 gaan. Het afgelopen jaar ontdekte ik dat Orange zich bezighoudt met serieuze, malafide praktijken. Ik had al jaren een gsmabonnement bij Orange, omdat mijn ouders dit regelden en betaalden toen ik thuis woonde. Sinds ik alleen woon combineerde ik dat abonnement (dat nog op de gegevens van mijn moeders naam stond) met mijn abonnement bij Proximus (internet thuis). 1 september verhuisde ik en vernam ik dat ik internet via een andere provider moest aanvragen omdat Proximus niet mogelijk zou zijn in het nieuwe gebouw. Ik besloot helemaal voor Orange te gaan en sindsdien ben ik in de hel beland. De problemen die opduiken zijn eindeloos. De overzetting (gsm-abonnement) op mijn naam heeft zeker 4x plaatsgevonden. Na elke 'echte' overzetting bleek er niets gebeurd te zijn tot ik vorige maand nog ontdekte dat ik sinds september dubbele facturen betaal (oud klantennr en nieuw klantennr). De eerste overzetting is telefonisch gebeurd. Volgens de medewerkster kon dit zo geregeld worden. Ik heb 1,5 uur met deze vrouw gebeld en ze bevestigde dat het in orde was. Een maand later, merk ik dat dit niet klopt en vertelt een klantendienstmedewerker me dat een overzetting onmogelijk telefonisch (!) kan gebeuren. Wat heeft die vrouw dan 1,5 uur destijds gedaan? Blijkbaar moesten we naar een Orangeshop. Daar hoorden we dat dit helemaal niet moest en dat we online een formulier moesten invullen ... Uiteindelijk een echte bevestigingsmail ontvangen eind oktober dat dit was stopgezet. Hoe-ra! Zoals reeds gezegd, ontdekte ik vorige maand dat ik toch al die tijd nog voor twee klantennummers betaalde. Het mijne en dat van mijn moeder dat in principe overgezet zou zijn. Ik krijg maar van de laatste drie maanden geld terug. Inmiddels kreeg ik nog hoge facturen, weer i.v.m. het oude klantennummer over het zogenaamde internet dat ik had. Onmogelijk want ik heb altijd bij Proximus gezeten tot 1/9. Pas eind oktober heb ik tevens internet van Orange kunnen krijgen - want jawel, ook hier liep er van alles mis; van techniekers die hun kat stuurden tot techniekers die om 22.30 uur onaangekondigd aan de deur stonden waar de klantendienst niets van wist ... De techniekers staan ook niet in goed contact met Orange, zij komen nog eens van andere bedrijven. Lekker complex, top voor goede communicatie! Telefoontjes met de klantendienst zijn waardeloos. Of ze raken er zelf niet aan uit, of ze doen ALSOF ze er aan uit raken en maken loze beloftes. Inmiddels de ombudsdienst erbij gehaald want hier komt geen einde aan. Vandaag antwoord ontvangen van Orange dat ze uitzonderlijk (!) ha-ha, de facturen laten vallen, zonder toegeving van hun fouten. Wel met beweringen dat ik mijn internet van het oude klantennummer pas in februari heb opgezegd - ... - Ik had nooit internet op het oude klantennummer!!! Inmiddels net weer een factuur ontvangen op het oude klantennummer, de ironie. Eergisteren ook een hoge factuur gekregen van 165 euro (internet + gsm). Kost me normaal maar rond de 55. Ik ben buiten de EU geweest en heb op de luchthaven welgeteld 9 min (hier heb ik bewijzen van) gebruik gemaakt van travel data en dat zou me dan blijkbaar 80 euro kosten. Hier heb ik eergisteren over gebeld, graag wat verduidelijking, maar de klantendienstmedewerker beweerde dat ik een leugenaar ben en meer data zal gebruikt hebben. T o p. Ik laat het hier niet bij en verander asap! Foute boel hier!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Titel

    Titel: Teleurstellende ervaring met Orange: Slechte klantenservice en gebrekkige mobiele datadiensten Na een recente ervaring met Orange tijdens mijn verblijf in Italië, voel ik me genoodzaakt om mijn teleurstelling en frustratie te uiten over de abominabele service die ik heb ontvangen. Sinds begin april heb ik te maken gehad met ernstige problemen met mijn mobiele datadiensten, waarbij mijn data simpelweg niet functioneerde, ondanks herhaalde pogingen om het probleem op te lossen. Wat nog erger is dan het technische falen, is de schandelijke klantenservice van Orange. Ik ben herhaaldelijk van het kastje naar de muur gestuurd, beloftes zijn niet nagekomen en ik werd afgescheept met excuses die weinig meer waren dan lege woorden. Het feit dat ik zelfs op een "achterliggende dienst" moest wachten om een oplossing te krijgen voor een probleem dat Orange zelf had moeten kunnen oplossen, is ronduit belachelijk en is simpelweg onaanvaardbaar. Al met al kan ik Orange niet aanbevelen aan anderen. Hun gebrekkige mobiele datadiensten en schandalige klantenservice hebben me teleurgesteld en gefrustreerd achtergelaten. Als consument verdien ik beter, en ik zal zeker mijn ervaringen delen om anderen te behoeden voor dezelfde ellende die ik heb moeten doorstaan. Gezien de ervaringen die ik heb gehad, zal ik mijn diensten elders zoeken en Orange voorgoed achter me laten. Mijn advies aan potentiële klanten: vermijd Orange als de pest als je op zoek bent naar betrouwbare mobiele diensten en klantenservice die daadwerkelijk om hun klanten geeft.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    STRONT internet niks kan je ermee doen…

    STRONT internet niks kan je ermee doen zakkzetters


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Misbruik Orange herlaadkaart

    Ik heb al jaren een herlaadkaart bij Orange. Enkel om mijn nr te behouden herlaad ik elk jaar voor 5 euro. Sinds 28/3/24 t/m 4/4/24 werd er ineens dagelijks tot 4x 0,50 euro van mijn kaart afgehaald (zelfs 's nachts). Blijkbaar had Orange mijn tempo kaart omgezet naar een andere formule en gebruikte ik zo data??? Ik heb een pack bij Proximus en heb dit niet nodig. De kaart werd zonder mijn expliciete toestemming omgezet. Blijkbaar kreeg ik een verward bericht hieromtrent waarvan ik de inhoud niet begreep. Volgens Orange heb ik mijn instellingen veranderd maar ik zou niet weten hoe???? In enkele dagen tijd werd er zo bijna 8 euro afgerekend zonder dat ik er gebruik van maakte tot mijn belkrediet nog slechts 0,39 euro was. Orange stelt mij verantwoordelijk en wil geen vergoeding geven of zelf geen enkele verantwoordelijkheid opnemen. Via de Ombudsman liet Orange weten dat alles correct werd aangerekend. Schade om ouderen op deze manier te behandelen! Bovendien was de medewerkster van de klantendienst erg grof. Zij bleef verder aandringen om mij een abonnement aan te smeren hoewel ik dat herhaaldelijk weigerde.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Twee maal een eindafrekening ontvangen

    Twee maal een eindafrekening ontvangen. Blijkbaar ook voor diensten die wij niet hadden op een andere klanten nummer. Ze dreigden zelfs met deurwaarder. Uiteindelijk toch betaald. Afzetters. Pas op voor hen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verschrikkelijke service bij Orange

    Verschrikkelijke service bij Orange. Op 27/04 moest mijn nummer op een Prepaid worden overgezet. Helaas hebben ze er niet beter op gevonden dan dit al op vrijdag 29/03 uit te voeren. Sindsdien kan ik geen berichten meer sturen, geen mobiele data meer gebruiken, niet meer bellen… De 5 ‘gratis’ euro die ze geven bij overzetting op prepaid zijn ook integraal opgebruikt aan telefonisch contact met hun klantenservice… Na uiteindelijk hun klantendienst op zaterdag 30/03 aan de lijn te krijgen vertelt men mij dat deze fout, waar Orange zelf voor verantwoordelijk was, pas ten vroegste op dinsdag 02/04 kan rechtgezet worden. Dit is ronduit lachwekkend. Ze maken zelf een fout en vervolgens duurt het 5 dagen eer ze dit rechtzetten. En de klant? Die moet maar 5! dagen geen gebruik kunnen maken van gefactureerde mobiele diensten… Ongezien hoe slecht een klantendienst kan werken. Ik trek alvast mijn conclusies en zou op privé vlak nooit voor Orange kiezen, geen wonder dat de meesten voor hun concurrenten kiezen! Tevens ook zeer jammer dat je hier 1 ster moet geven, 0 had beter gepast!


Anderen bekeken ook