Proximus

Reviews: 187
9% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-04-15
Twee jaren geleden verhuisde i
Twee jaren geleden verhuisde ik naar Hasselt en moest ik mijn Proximus abonnement opzeggen. In mi...Lees verder
lambrejos

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Nieuwe klant geworden. Fiasco
Nieuwe klant geworden op 12 mei. Direct na enkele uren is mijn nummer overgedragen door mobile vi...Lees verder
Laurent B

Review met meeste stemmen

  2017-03-06
Onze missie: in zo weinig moge
Een goede tip bij Proximus: check elke maand je openstaande bedrag en betaal tijdig. Zo niet wor...Lees verder
Tim

Reviews (187)

  (5)

 (1)

  (13)

  (20)

  (148)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Twee jaren geleden verhuisde ik naar…

    Twee jaren geleden verhuisde ik naar Hasselt en moest ik mijn Proximus abonnement opzeggen. In mijn woning was een fiberaansluiting aanwezig, doch deze kon niet aangesloten worden omdat de eigenaar van een privéweg, waarlangs zich een Proximus aftakkingsdoos bevindt de toegang tot zijn privéweg weigert. In de Proximus shop kreeg ik deskundige uitleg over de te volgen procedure om alsnog een Proximus aansluiting te verkrijgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vraag om een dringende technische interventie.

    Wij hebben telefonisch een interventie gevraagd van de technische dienst, voor moeder (90 jaar en nog thuis wonend) twee dagen achter elkaar in Bolderberg Zolder. Ze heeft haar toestel absoluut nodig( slecht te been, enz). Bij telefonisch contact, zo begripvol, zo vriendelijk en alles prima opgelost!! Dat is service! Bedankt!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Opzegging van bestaand abonnement

    Onlangs zijn we van provider veranderd vanwege geldzaken. Jammer genoeg heeft de nieuwe provider ons oude abonnement bij Proximus niet op tijd geannuleerd. Ondanks deze tegenvaller zijn we blij met hoe we geholpen zijn bij de opzegging. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goed geholpen bij opzegging

    Wij zijn recent van provider veranderd omwille van financiële redenen. Deze nieuwe provider heeft niet tijdig ons Proximus afgezegd. Ondanks wij Proximus hebben afgezegd hebben zij ons goed geholpen bij het opzegging. Vriendelijk geholpen geweest.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe klant geworden. Fiasco

    Nieuwe klant geworden op 12 mei. Direct na enkele uren is mijn nummer overgedragen door mobile vikings. Bij iedere andere overstap kreeg ik altijd eerst de sim gegevens om wanneer de overdracht compleet is onmiddelijk bereikbaar te zijn. Echter zijn ze compleet incompetent en arrogant bij proximus. Eerst en vooral sluiten ze mijn nummer af bij mobile vikings. Daarna zeggen ze dat ik naar de winkel moet gaan. En nog eens bij de derde contact opname wordt ik verwezen dat het tot 48 uur kan duren. Ja een overdracht kan tot 48 uur duren. Maar zodra overgedragen moet het abonnement actief zijn. Het is niet de bedoeling dat iemand 48 uur zonder gsm zit! Bij proximus is het verstand zoek!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gsmnummer voor lange tijd onbruikbaar

    Door het plat liggen van Proximus lange tijd zonder gsm nummer wat er toe lijd dat ik geen klanten kan bellen. Later was de website weer in orde maar kon ik op geen enkele mogelijkheid inloggen. Slechter als Proximus kan je het niet hebben!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dubbel betaald …

    Door mijn vergissing werd de aanrekening 2 maal betaald. Contact opgenomen via chat met de klantendienst en binnen de 10 min was alles netjes geregeld. Nog eens bedankt Daliana voor de snelle en correcte service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proximus service bij uitval van internet in ons bedrijf

    Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen.
    Hartelijk dank, Proximus.

    Maken het onmogelijk je services op te zeggen op een deftige manier ben al 1 maand overgedragen aan andere provider. Nog steeds geen mogelijkheid om producten op te zeggen. En blijven maar aanrekenen. Oplichterij


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wij worden aan het lijntje gehouden

    Wij worden aan het lijntje gehouden. Wij dienden ruim op tijd een aanvraag in om internet, tv en gsm op ons nieuw adres te verkrijgen. De eerste keer werd onze afspraak geannuleerd zonder ons dit mee te delen. Nieuwe afspraak was 10 dagen later. (Intussen woonden we er al en hadden geen tv en internet.) Komen langs om even te kijken maar kunnen niet installeren. Ze zouden later terug komen. Opnieuw 10 dagen later nieuwe afspraak. Een moment waarop wij beiden niet thuis waren (en niet zomaar een dag verlof kunnen nemen) hulp van familie in geroepen. Techniekers waren +5! uur later dan afgesproken. Toen was er zogezegd een fout in de straat. Hiervan was het bedrijf blijkbaar op de hoogte want ze hadden er eerder al aan gewerkt. Nieuwe afspraak om het probleem aan de straat op te lossen. ( 13! dagen later) Blijkt er geen probleem aan de straat te zijn. Zou nu een fout in de server zijn. Technieker ging naar een depot om het op te lossen en ging ons op de hoogte houden. Dag erna zou hij terug komen om te installeren. (Opnieuw een dag waarop er niemand thuis is maar aangezien we toen al meer dan een maand zonder internet zitten deden we ons best om toch iemand beschikbaar te hebben) technieker heeft helemaal NIETS van zich laten horen. Intussen weer een nieuwe afspraak. Pas over 14! dagen kunnen ze langskomen. Hoogstwaarschijnlijk zal er dan wel weer ergens een probleem zitten waardoor we rustig verder kunnen wachten... Moed zakt ons in de schoenen. Service als je naar Proximus belt is ook niet wat het moet zijn. De een weet niet van de andere. Krijg je ineens op 5 min tijd 2 telefoonoproepen om te vragen naar onze belafspraak. (Terwijl er een afspraak te plaatste gepland staat) Wanneer je belt om duidelijkheid te vragen kunnen ze je niet helpen. Als trieste troost krijgt 1 van ons een onbeperkt data pakket om zo de 'ongemakkelijkheden' op te lossen. Ik heb internet nodig voor mijn werk thuis te kunnen correct te kunnen uitvoeren. We hebben nog steeds geen tv. De batterij van de gsm loopt aanzienlijk leeg door steeds een hotspot te moeten maken voor de laptop die we aan de tv moeten koppelen om 's avonds toch maar even naar de tv te kunnen kijken. Dan spreek ik nog niet van het koppelen van mijn werkpc en de gsm van m'n vriend. Mijn vriend is afhankelijk van mijn aanwezigheid om internet te kunnen gebruiken aangezien zijn data van ons mobiel abonnement er ook helemaal doorzit. Wanneer hij alleen thuis is, kan hij geen internet of tv raadplegen. Door 2 toestellen te verbinden op mijn mobiele hotspot, is de data verbinding ook erg traag. Mijn vriend ook onbeperkt 4g toekennen weigeren ze te doen..... We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. We wonen hier 1,5 maand en nog steeds geen verandering.... De frustratie wordt groter met de dag. Een financiële compensatie zou hier zeker op zijn plaats zijn maar dan veranderen ze meteen het onderwerp.... Service is degoutant laag. Tegenwoordig heb je voor alles internet nodig maar blijkbaar zijn wij niet belangrijk genoeg om even hun best voor te doen zodat ook wij terug verder kunnen. Hadden we dit geweten had onze keuze nooit Proximus geweest. Erg jammer....


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2x ernstig amateuristische problemen…

    2x ernstig amateuristische problemen gehad. 1 x zakelijk: verandering abonnement heeft tot 5 dagen geduurd door (door hun bevestigd) twee keer intern een fout te maken… 1x privé: overschakeling van een andere provider verliep weeral fout (wederom door hun bevestigd) door een interne fout. Ik koos voor een E sim die normaal direct te activeren is. In plaats daarvan werd mijn huidige telefoonnummer binnen de 4 u na bestelling afgesloten, en moet ik drie dagen wachten op de activering van de nieuwe nummer. Gevolg nog steeds niet bereikbaar…


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1 STER IS NOG TEVEEL!!!

    TREKT OP NIKS!!!! Ik ging bij Proximus als ZAKELIJKE klant door het aansmeren van een 'vriendin' die er voor werkt, ik kreeg een pakket aan schappelijke prijs dus wou dit een kans geven. Het internet en mobiel netwerk gaf heel de tijd problemen, van 400mbs bij telenet zakte we naar 40mbs... het ERGSTE van al is dat ik een PARTICULIEREN contract kreeg, ik krijg dan een factuur van 2 maand... zonder mijn btw nummer. Ik heb 20x gevraagd om btw nummer hier op te zetten en een nieuwe factuur te sturen... ze willen dit niet doen dus heb de factuur uit mijn eigen zak kunnen betalen in plaats van op de zaal. SERVICE TREKT OP NIKKKSS


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    DE SLECHTSTE PROVIDOR OOIT!!!!!

    DE SLECHTSTE PROVIDOR OOIT!!!!!! Ik had een probleem met mijn simkaart, mijn nummer was geblokkeerd voor geen reden. Momenteel heb ik 20 keer moeten bellen naar de klantenservice. DEZE TREKT OP NIKS! Dan had ik eindelijk iemand aan de lijn. Die heeft mijn niks kunnen helpen. Toen ik bijna aan het wenen was van de frustratie, hadden die nog de audacity om te beginnen zagen "waarom wilt u van providor overstappen". TIP VAN DE DAG: GA NIET BIJ PROXIMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Klantendienst

    Wanneer je de klantendienst belt, kom je uiteraard in een menu terecht waarbij het gesprek van hun kant na 2 minuten wordt afgebroken. Je praat met een robot en het komt erg belachelijk over voor zo'n bedrijf. Bij een technische storing wordt het op die manier onmogelijk om korting te krijgen wanneer je een week zonder telefoon en internet zit. Het wordt steeds erger en het lijkt erop dat hun klantendienst inmiddels in Nederland zit.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ZEER traag internet!

    UPDATE... proximus opgezegd te traag, nu Telenet, download 240........ZEER traag proximus internet!! Download 3,15 als ik iets download heb ik de tijd om een koffie in te schenken..... Heb besloten om een extra internet abonnement af te sluiten bij Orange die hebben een download van 140. Nee geen TV van Orange want dat werkt hier ook NIET! Ze kunnen ( of willen) mij bij Proximus geen abonnement geven enkel voor TV en Gsm.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Service > dikke 0.

    Service > dikke 0. Diensten > dikke 0 Dit heb ik op 11 maart verstuurd naar Proximus: Ik ben al een paar jaar particuliere klant bij Proximus. Ik ben ook al een paar jaar klant als medewerker te van een bedrijf bij u Ik ben nu reeds 5 maanden zakelijk klant (opstart bedrijf) bij u Ik ben al van sinds het begin van de opstart van mijn zaak in het proberen toe om mijn profiel (myproximus) te vervolledigen. Dit om mijn facturen te kunnen raadplegen en te betalen. Zelfs nu ik myproximus heb in mijn zakelijk account, zie ik NIETS. Ook al moest ik even geduld hebben 'zeiden ze me'. Ik heb geprobeerd meermaals dit account bij jullie te kunnen vervolledigen. Maar oftewel begrijpen jullie niet wat ik bedoel, oftewel kunnen jullie mij niet EFFICIENT helpen en sturen jullie mij maar mails hoe ik dit zelf kan of moet doen. Dit allemaal in stappen waar ik geen tijd in heb of die niet mijn probleem oplossen. Ook leggen jullie mijn internet plat en geven jullie de traagste verbinding in mijn zaak omdat ik mijn rekening blijkbaar niet betaal (na 3 maand opstart!!!) IPV contact op te nemen en even te horen naar de reden waarom ik mijn rekening niet lijk te betalen. (Nu heb ik dat deel eindelijk in orde gekregen, alleen is vandaag weer mijn factuur 30€ meer. Probeert ze maar eens te bereiken..) Hierdoor verlies ik omzet van klanten omdat internet heel traag loopt, waardoor klanten moeten wachten om te betalen. Ik weet niet of het jullie al is opgevallen maar klanten vinden dit niet fijn om te .. WACHTEN.. wat er bij jullie gebeurt als mensen problemen willen opgelost krijgen, en ze gewoon maar willen geholpen worden! Maar integendeel, ze worden vermist in jullie ellenlange keuze menu's dat constant maar doorloopt in een ander menu waar ze worden rond gestuurd en uiteindelijk wordt de oproep afgebroken omdat het voor de lijn zelfs te lang duurt. Terwijl ze gewoon enkel een medewerker willen spreken! Hoe moeilijk kan het zijn > druk 9 om een medewerker te spreken. Kunnen jullie niet volgen met de aantal oproepen? Zorg dan dat het DUIDELIJKER is of dat het WERKT! Dit gezegd zijnde stap ik zowel particulier als zakelijk en ga ik ook mijn werkgever overtuigen om over te stappen naar een andere operator. Ook vrienden ben ik aan het overtuigen om zich van Proximus te ontdoen vanwege hunne service alleen al. En jullie weten eveneens als ik dat mondreclame de belangrijkste vorm is van reclame. Maar ach, wat maakt het jullie uit.. 1 klant meer of minder. Jullie zijn toch zo groot dat jullie klanten genoeg hebben. (NU NOG) Antwoord: Beste, Ik heb het verzoek dat u ons heeft gestuurd ontvangen en zorgvuldig gelezen. Bij nazicht is gebleken dat facturen per post verstuurd worden. Ik heb een reset van wachtwoord gedaan om uw myproximus te laten herstellen. Het is maar mogelijk om 1 account te gebruiken per mailadres en klantnummer. Dank u voor uw vertrouwen! Dus bij deze, kom allen naar proximus en wordt gelukkig


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Waar zal ik eens beginnen...Net klant…

    Waar zal ik eens beginnen...Net klant geworden op aanraden vorig provider ivm fiber. Zou sneller internet bieden maar merk er niets van, enkel in de bedragen die ik moet betalen dat wel! + nieuwe wetgeving biedt verhoogde tegemoetkoming maar op een gediscriminerende manier. Ik leg het even uit en hopelijk heb ik nog plaats om de rest te schrijven zo dadelijk! Proximus bied nu verhoogde tegemoetkoming voor diegenen die kn aanmerking komen, voordeel? Iets minder betalen maar je krijgt de helft minder van wat ze bieden wanneer je de volle pot betaald. Wat haalt het dan uit? Ik heb het hier over internet dat dan trager draait, en het aantal gb of hie niem je dat nu weer, ook de helft maar, dit zodat je niet meer op regelmatige basis kan streamen. Ze bevelen aan om toch maar bij de volle pot te blijven dan. Vervolgens, het internet valt weg in bepaalde ruimtes, alsook werkt het niet echt sneller. Een aanrader en gratis booster dat ze gingen opsturen, met als gevolg, er kwamen voor die booster ook nog eens maandelijkse kosten bij maar dat hadden ze er niet bij gezegd. Nu komen ze zogezegd af met een voorstel om het een jaar op on hold te zetten, dat ik dat jaar geen extra moet betalen voor die booster, dit terwijl ze hem gratis beloofd hadden. Ook, de ene consulent zegt dit, de ander zegt weer iets anders, daar kan ook verbetering optreden! Ook de klant laten uitpraten en goed luisteren, zo moet je nadien niet uitleggen wat er ql gezegd is. Graag ook de Nederlandse taal goed beheersen aub. Nadeel van de fiber is dat het steeds aan het raam vooraan geplaatst kan worden waardoor je inderdaad problemen krijgt met de rest van de ruimtes, niet dat ik in een groot huis woon maar in een klein appartement. De installateur zei zelf dat een booster niet nodig gaat zijn, maar hij vergiste zich blijkbaar. Hou het goed in het oog kwa maandelijkse betalingen en ook de afspraak die je daar hebt rondgemaakt want wanneer ze niet op het juiste moment van je rekening kunnen halen komen er extra kosten bij kijken. Waar gaat dat geld naartoe? Extra kosten omdat ik hen had gezegd begin van de maand te betalen, zij kwamen de afspraak eerst niet na en probeerden dut dus op het einde van de maand. Ze konden de extra kosten niet compenseren, dus draai je daar ook weer zelf voor op, werkloos of niet. Ze zijn ook veel te duur en het duurt lang wanneer je naar hun winkelketen gaat, afspraak of niet. Ze stuurden mij via telefonisch contact naar de winkel maar uiteindelijk stond ik daar voor Piet snot. Belde hen terug op en was ander consulent, heel vriendelijk en behulpzaam, een vrouw, mag gezegd worden, zij zei dat het niet nodig was geweest om langs de winkel te gaan om dat zo gezegde verhoogde tegemoetkoming aan te vragen want dat is iets wat ze/het systeem dan vanzelf diet indien je in aanmerking komt. Ze was ook niet akkoord met hie alles loopt tit hiertoe, moedigde me zelfs aan om iets over te schrijven, filmpje over te maken. Ben ik nog iets vergeten...? Zou best eens kunnen. Ik raad je aan om alles heel goed in' t oog te houden, ook beter vragen om bevestiging via mail of iets te krijgen, niet enkel telefonische "afspraken en beloftes" vertrouwen. Wanneer mijn vorige provider ook fiber heeft stap ik terug over, hoewel het kwa plaatsing ook aan het raam helemaal vooraan zal zijn 9 op de 10. Maar wie weet schenken zij wel een gratis booster of toch ene aan een meer eerlijke prijs, niet ene waar je maandelijks moet voor afdekken, weet je wat sat gaat kosten wanneer je daar jaren klant blijft man? Niet om aan te bevelen volgens mijn ervaring lieve mensen. Ik geef een 2 omdat er verbinding is en dat er hier en daar toch een behulpzame en rechtvaardige tussen zit.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Na 3 keer een aanvraag te hebben…

    Na 3 keer een aanvraag te hebben ingediend voor een verhuis heb ik uiteindelijk een afspraak op een later tijdstip ontvangen. Ook had ik gevraagd om mijn contract op mijn vorig adres stop te zetten -> niet gebeurd <- en mij een correcte factuur te sturen. Tot nu toe niet ontvangen. Ook wou ik u melden dat uw callcenter niet goed werk levert. Dat ik 3 keer een adres moet spellen (Provinciestraat!)en nog een keer moest bevestigen…om daarna via chat te vernemen dat mijn verhuisaanvraag niet goed is doorgekomen…jammer, heel jammer


Anderen bekeken ook