Krefel Reviews

: 231
14% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-04
Ik ben erg blij
Ik ben erg blij. Snelste levering voor iets waarvan ik dacht dat het 5 dagen zou durenLees verder
Domenico

Relevantste negatieve review

  2024-05-12
BEDROGEN door Kréfel met GARAN
Ik ben altijd een tevreden klant geweest bij Kréfel. Maar dit kan niet door de beugel. Mijn schoo...Lees verder
Nancy

Review met meeste stemmen

  2017-07-24
Dyson
Ik kocht de steelstofzuiger van Dyson Fluffy. De eerste maal toen ik die gebruikte was ik onmid...Lees verder
Deman

Reviews (231)

  (38)

 (9)

  (29)

  (44)

  (111)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    sledestofzuiger bosch BGS7SIL64

    Zonder in te boeten op de zuigkracht en het feit dat deze stofzuiger een zeer laag geluidsniveau heeft. Zeer goede reinigingsresultaten op alle type vloeren.
    Nooit meer filter of stofzak vervangen is een must. Stofcontainer is eenvoudig te verwijderen en leeg te maken.
    De actieradius is ruimschoots en vlotte werking van het automatische oprol systeem van het snoer.
    Elektronische regeling van de zuigkracht d.m.v. de draaischakelaar is zeker een gemak. Op gebied van prijs/kwaliteit behaalt deze sledestofzuiger van Bosch hoge cijfers. Een topper in zijn categorie.

    Beste,
    Dit slaat alles voor de aankoop van een tv, natuurlijk niet op voorraad dus bestellen, bestellen de verkeerde tv, na controle van ons zelf bestellen ze de goeie referentie, levering? niet zoals gepland en beloofd, zijn intussen reeds 3 dagen verder en wij zijn alle geloof in krefel verloren, ga straks naar de winkel om mijn voorschot van 249€ terug te ontvangen en wij zien af van de aankoop, er is ons ook niet meegedeeld dat ipv de winkel ook rechtstreeks bij ons thuis kon worden geleverd met installatie voor een aankoop boven de 1000€, hebben voor een kleine 4000€ aangekocht/besteld, dit getuigd van onprofessioneel en vooral niet klant gericht, wij staan in de koude.
    Wat zijn nu nog de rechten van de klant? er zijn geen + punten
    Beste,
    Dit slaat alles voor de aankoop van een tv, natuurlijk niet op voorraad dus bestellen, bestellen de verkeerde tv, na controle van ons zelf bestellen ze de goeie referentie, levering? niet zoals gepland en beloofd, zijn intussen reeds 3 dagen verder en wij zijn alle geloof in krefel verloren, ga straks naar de winkel om mijn voorschot van 249€ terug te ontvangen en wij zien af van de aankoop, er is ons ook niet meegedeeld dat ipv de winkel ook rechtstreeks bij ons thuis kon worden geleverd met installatie voor een aankoop boven de 1000€, hebben voor een kleine 4000€ aangekocht/besteld, dit getuigd van onprofessioneel en vooral niet klant gericht, wij staan in de koude.
    Wat zijn nu nog de rechten van de klant? er zijn geen + punten
    Gino Hommé

    Nooit geen krefel meer voor ons 4 maand terug een inductie kookplaat gekocht veel meserie mee gehad betaald om te laten instaleren 4 maand later kookplaat kapot ze komen ja sory geen garantie jullie hebben verkeerd geinstaleerd terwijl zij geinstaleerd hebben na weken dreigen komen ze af met nieuwe plaat zetten ze af aan deur weg zijn ze instalatie plaat trek u plan.......
    Nooooooit meer

    Bestelling geplaatst en leverdatum ontvangen voor 3/8. We zijn 6/8 en nog steeds geen levering. Ook geen enkele info ivm vervoer, track en trace. Ga niet meer on line bestellen bij Krefel

    Bestelling gedaan op 11/8 Bestelling ging geleverd worden op 12/8 gisteren gebeld en ging op 14/8 geleverd worden vandaag bel ik terug en word maar 18/8 geleverd nooit zal ik nog bestellen bij krefel is nu al de tweede maal in 2 weken tijd

    luidsprekers werken niet en de ctr toets doet het ook niet. Brol winkel

    Ik heb garantie voor koelkast na 2 maanden
    Nog niks gekregen en willen niet meer helpen

    Overlaatst een huawei p20 gekocht, ze hadden mij die ingesteld, er wel niet bij gezegd dat er geen Google Play op was, dus kan ik er niets op instaleren, ze hadden mij er wel over kunnen informeren, dan had ik een ander genomen, weg gegooid geld


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Espresso Delonghi

    Goede middag,

    ik heb een Koffie Espresso van Delonghi gekocht in Brugge, Die meneer was super vriendelijk en heeft mij alle uitleg gegeven over het toestel waar de filter zat en waar ik nog een stukje moet insteken om te reinigen.
    Wat we ook niet wisten is dat er nog een service aan huis is ook als ze je niet telefonisch kunnen helpen dus dat is meegenomen.
    We hadden geluk het was de laatste in voorraad !!!! We zijn er super tevreden over, het was niet goedkoop maar het is zeker zijn geld waard !!! Een aanrader om te kopen wie van een goed kopje koffie kan genieten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Broodrooster en andere kleine toestellen

    In februari en maart heb ik bij Krëfel online verschillende kleine toestellen besteld en aan huis laten leveren. Bij één van mijn bestellingen, de broodrooster, was de doos een beetje beschadigd omdat hij in plastic was ingepakt. Gelukkig was de broodrooster zelf nog in goede staat. De andere producten waren goed ingepakt en de dozen waren zelfs nog helemaal intact bij levering. Alle toestellen werken prima en doen wat ze beloven, dus ik ben echt tevreden over de kwaliteit ervan. De levering verliep vlot en binnen de voorziene termijn, dus dat was zeker ook een pluspunt voor mij.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    aircooler domo

    We zijn gisteren namiddag met een persoon met rolator naar de krefel.in wevelgem geweest maar het was niet te doen veel te weinig personeel aanwezig
    Daardoor zijn we dan ook vertrokken zonder een aankoop te doen
    Ik ben nadien allen terug gegaan rond 17u
    De verkoopster een jong meisje met name Dumon M heeft me geholpen met de aankoop van die aircooler een volledige uitleg gegeven en 10min later stond ik al terug op de parking met haar hulp zat de aircooler al in mijn auto en kon ik vertrekken
    Dikke dikke merciekes aan de verkoopster M Dumon

    Sinds enkele jaren kopen wij bij Krefel en zeer tevreden tot nu toe.
    Nog deze mogend een koptelefoon gekocht heel vriendelijke jonge dame


    genaamd Carola H
    Winkel altijd verzorgt en personeel ook. doe zo verder Wens jullie nog heelveel

    Succes.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    BEDROGEN door Kréfel met GARANTIE

    Ik ben altijd een tevreden klant geweest bij Kréfel. Maar dit kan niet door de beugel. Mijn schoonzoon heeft een tv gekocht van het merk TLC , die 10 dagen bij mijn dochter op de slaapkamer heeft gestaan volledig ingepakt wachtrn op de sleutel van hun appartementje. De tv heeft 900 euro gekost. Mijn dochter en schoonzoon trekken na 10 dzgen naar het appartement en bij het uitpakken van de televisie zien ze dzt het scherm gebarsten is . Wat je niet op voorhand kan weten als je pas na 10 dagen verhuisd.Wij hebben al verschillende gesprekken gehad met kréfel zowel telefonisch , persoonlijk in de winkel en per mail. Ook bij TCL . De doos is nog nieuw de isemo en andere bescherming zit er nog aan. Maar volgens hun hebben mijn schoonzoon en dochter hem laten vallen.ik vind dit verschrikkelijk voor een koppeltje dat net gaat samen wonen. Aan alle mensen die dit lezen. Wie kan ons helpen. De tv heeft 2 jaar “ garantie” en toch geven ze geen garantie. Mensen op facebook kunnen hun ogen niet geloven . De ene na de zndere zegt “ dat is garantie.. ALS ER MENSEN ZIJN DIE ONS GOEDE RAAD KUNNEN GEVEN 🙏a.u.b. HELP ONS!!! En ik kan iedereen 1 goede raad geven . LAAT DE DOOS OPENEN EN KIJK OF JE TV IN ORDE IS. DE VERKOPERS ZIJN ZELFS VERPLICHT OM DE DOOS TE OPENEN VOOR AANKOOP. ZONDER DAT JE ER ZELF ACHTER VRAAGT Bij de ombudsdienst zeggen ze ook dat je zelfs 3 maanden de tijd hebt om het aan te geven dat de tv stuk is en dat KREFEL moet kunnen bewijzen dat het onze schuld is dat hij stuk is. Ik hoop vlug op een positieve oplossing . Maar dit is de laatste keer dat we bij krefel iets hebben gekocht . Mensen kijk goed uit je ogen als je er een tv koopt


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Service kennen ze hier duidelijk niet

    2 ovens gelijk besteld. konden pas een aantal maanden later geinstalleerd worden met het uitpakken kwamen we er achter dat beiden ingedeukt waren aan de achterkant. na veel rondbellen bleef het volgens hun ons probleem want hij zouden akkoord gegaan zijn met de levering. Nu wilt een oven niet met de app verbinden, ticket gemaakt bij hoover en blijkt een van de ovens met de oude app te moeten werken omdat het een oud model is. Dit terwijl het beide de zelfde oven is op de zelfde dag besteld. Na 3 maanden wachten op reactie nog maar eens een aanmelding gedaan voor garantie. Kregen we een zeer gemene vrouw aan de telefoon die direct zeer agressief af kwam met "ik snap niet wat uw probleem is", wou niet luisteren naar het probleem en bleef ontkennen dat er iets aan de hand was.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vriendelijke klantendienst en perfecte service.

    Op maandag online iets aangekocht bij Krëfel, pakje zou in één dag geleverd worden in mijn bpost afhaalpunt. Na één dag inderdaad afhaalbericht van bpost gekregen, maar pakje was er niet, dag erna ook niet....bleek weg te zijn bij bpost en kon niet meer opgespoord of gerecupereerd worden. Contact opgenomen met klantendienst van Krëfel, heel vriendelijke mevrouw die meteen een dossiertje geopend heeft. Na enkele dagen werd er al een nieuw pakje thuis bezorgd door de leverdienst van Krëfel zelf. Prima service!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast aankoop annuleren

    De klantendienst van Krefel verdient echt een pluim voor hoe snel en efficiënt ze mijn annulering hebben afgehandeld. Ik had een koelkast besteld, maar toen ik ergens anders zag dat die goedkoper was en sneller geleverd kon worden, besloot ik om mijn aankoop bij Krefel te annuleren. En na slechts 1 dag stond het volledige bedrag alweer op mijn rekening, wat ik echt top vond. Het was een vlotte en zorgeloze ervaring, dus ik ben echt tevreden met hoe ze dit hebben aangepakt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miele stofzuiger onderdelen

    Vandaag ben ik naar de winkel in Wilrijk geweest om onderdelen voor mijn Miele stofzuiger te kopen. Het was echt een topervaring! Verkoper Kenny D. heeft me heel goed geholpen, vriendelijk en met kennis van zaken. Hij nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en was super optimistisch. De winkel was heel overzichtelijk, dus ik kon snel vinden wat ik zocht. Ik heb echt genoten van mijn bezoek en zal zeker terugkomen voor mijn volgende aankopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dyson V11 Animal

    Een 4 tal jaar geleden een Dyson V11 gekocht met verlengde garantie tot 5jaar. (30euro extra)
    Onlangs is het toestel defect gegaan (Rode aan/uit knop) Toestel binnengebracht in Krefel winkel in Izegem. Na een kleine 3 tal weken de Dyson teruggekregen, de behuizing was compleet vervangen samen met de nieuwe knop. Niets hoeven te betalen. Top servive dus van zowel Dyson als Krefel. Vriendelijke mensen in Izegem.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Garantie uitbreiding 5 jaar.

    Zijt voorzichtig als de verkopers u een uitbreiding garantie willen verkopen. Er zitten heel wat addertjes onder het gras. De premie word bepaald ten opzichte van het aangekochte goederen ,deze kan zeer hoog zijn. Ze trekken al van de eerste maand van de aankoop 1%/ maand af van de waarde. Bij gevolg ,bij het stuk gaan, na 2 jaar,gaan ze al uit tellen hoeveel de voucher moet zijn, als de voucher goedkoper is dan de herstelling,opteerd Krëfel voor de voucher,want ze zeggen dat het toestel economische onherstelbaar is, bij mijn inziens is dit larie. Want ze zijn niet van oordeel om deze kosten te dragen,dus valt het oordeel in het nadeel van de consument en in het voordeel van Krëfel. Eigenlijk hebben we geen uitbreidings garantie gekocht, maar een omnium verzekering, gelijk bij de auto, daar doen ze dit ook,trekken na 6 maand van de aankoop 1%/ maand af van de aankoop som,en die word uitbetaald, maar geld op de rekening,Krëfel houd het geld bij hunnen,consument word verplicht om daar aankopen te doen. Het zou niet slecht zijn dat de FOD dit eens verder bekijkt in hoe verre ze het consument te kunnen beschermen voor zulke onbetrouwbare uitbreiding garanties.Ik ben er zeker van dat er nog vele gedupeerden zijn van deze garantie.Bij mijn contact bij Krëfel,waren ze kort van stof, alles en behalve vriendelijk.Krëfel heeft altijd gelijk en het consument altijd ongelijk.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik ben erg blij

    Ik ben erg blij. Snelste levering voor iets waarvan ik dacht dat het 5 dagen zou duren


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    "30 dagen bedenktijd, eenvoudig retourneren" ... pure misleiding

    Ik kocht een elektrische convector via de Krefel webshop. Ik heb het toestel uitgepakt en meteen even getest. Ik vond de ventilator veel te luidruchtig en heb het toestel vervolgens terug mooi ingepakt om het te retourneren, want "30 dagen bedenktijd, eenvoudig retourneren", staat er op de website. Maar de realiteit is helemaal anders. Ik stuurde volgende mail: "Ik had graag De'Longhi Convector HSX2320F, bestelling 53912319, retour gezonden. De ventilator is te luid voor ons gebruik. Breng ik die in een Krefel winkel binnen, of stuur ik die beter retour? Indien dit laatste, naar welk adres?" Waarop ik van een Customer Happiness (?????) Teammember volgend antwoord kreeg: "Jammer genoeg kan je jouw ventilator helaas niet retour sturen, daar je deze reeds hebt gebruikt. Alvast onze excuses hiervoor." Laat je dus niet vangen aan die "30 dagen bedenktijd, eenvoudig retourneren" policy. Tip: stuur je toestel niet terug maar ga ermee langs bij je Krefel winkel. Daar krijg je meestal wel beter service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niet geholpen in krefel Maldegem

    Eind december kocht ik bij krefel de Bose 500 wifi en Bluetooth speaker. Na ongeveer een maand en half begon de speaker af en toe te haperen bij het afspelen van muziek via Bluetooth. Speaker binnengedaan en na 5 weken de speaker weer gekregen met hetzelfde probleem nog steeds aanwezig. Terug naar krefel in Maldegem, daar hebben ze hem getest maar daar deed het probleem zich niet voor. Daar was er een verkoper die zei dat de reden van het haperen het feit was dat mijn netwerk niet sterk genoeg was (wat soms idd een probleem is boven waar de speaker staat) en dat daarom het afspelen via Bluetooth zou haperen. Ik ga er echter van uit dat wanneer ik op de Bluetooth knop duw dat hij dan ook via Bluetooth afspeelt en dat het netwerk daar niets mee te maken heeft. Volgens de verkoper was dit dus wel het geval en stelde hij voor om een netwerkversterker te kopen, die kostte toch maar 40 euro volgens hem of anders moest ik hem maar niet instellen op het netwerk en hem alleen als Bluetooth speaker gebruiken, maar dan had ik natuurlijk geen 319 euro moeten uitgeven en had ik een goedkoper toestel kunnen kopen. We hebben nog een tijdje gediscuteerd om dan uiteindelijk de vraag te krijgen waarom ik zo gefrustreerd was en dat hij mij toch had proberen te helpen. Maar zelfs moest hij gelijk hebben wat het netwerk betreft, dan hebben ze mij slecht geïnformeerd bij de aankoop. Ik vind dus ook niet dat ik geholpen ben, ik kreeg eerder het gevoel afgewimpeld te worden zodat ze er vanaf waren. Een goede vier maand na mijn aankoop (waarvan mijn toestel 1 maand bij Bose gestaan heeft) heb ik nu een toestel dat niet doet waarvoor ik het heb aangekocht. Conclusie: als mijn probleem niet opgelost geraakt zal dit de laatste aankoop in een krefel winkel geweest zijn. Ik krijg nu het standaard antwoord. Maar ondertussen is mijn probleem niet opgelost. In de toekomst zal ik dan ook krefel winkels mijden en mijn elektronica elders kopen. Update 11/5: zelf contact opgenomen met Bose die idd zeggen dat er een goed netwerk moet zijn om via Bluetooth af te spelen. Nadien krefel gecontacteerd. Ik krijg verontschuldigingen maar een oplossing wordt niet voorgesteld. Speel dan maar via Bluetooth af zonder dat er een netwerk is ingesteld is hun oplossing. Maar dit wil zeggen dat ik zeer veel geld betaald heb voor iets wat niet doet wat het zou moeten doen ( nl zowel via Bluetooth als via wifi afspelen). Ondertussen krijg ik ook geen antwoord meer op de laatste mail die ik gestuurd heb naar krefel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    miskoop

    Op 23 04 2024 kochten wij bij filiaal Lommel een 65 inch Samsung tv. Aan de verkoopster hebben wij duidelijk verteld wat we wilden. Op 25 april werd het toestel bezorgd en opgehangen. Veel verder reikte de service niet. Apps etc. moet uzelf doen. Bij de aankoop werd dit anders verteld. Diezelfde dag bleek dat er niet naar het toestel te kijken viel. Het was een grote spiegel. Uiteindelijk heb ik op 26 april gebeld met de klantendienst. Daar werden we vriendelijk te woord gestaan door Valerie. Zij adviseerde ons voor een omruiling naar het filiaal te gaan. Dat hebben we direct gedaan. Helaas had men daar duidelijk geen zin het probleem op te lossen. "Ze zeggen zoveel op de klantendienst"! Kom maar even tot hier met het toestel, dan kijken we verder. Een 65 inch tv in een personenauto vervoeren lukt natuurlijk niet. Jammer dat men binnen deze organisatie niet hetzelfde verhaal spreekt. Feit blijft dat wij uiteindelijk niet gekregen hebben waar wij duidelijk om hebben gevraagd. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Mijn verhaal kreeg hierna nog een staartje na de reactie van Krefel. Daar heb ik keurig op gereageerd. Kan er nog aan toevoegen dat ze daar niet eens willen en/of kunnen communiceren. Ergo, uw probleem wordt nooit ons probleem.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Krefel Wetteren

    Krefel Wetteren Zeer vriendelijke ontvangst in Krefel Wetteren,verkoper was goed op de hoogte van het product.Zeer nette en overzichtelijke winkel! Ik zal voortaan zeker voor deze winkel kiezen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop gedaan en van begin tot einde…

    Aankoop gedaan en van begin tot einde alles perfect.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte service na verkoop

    Een nieuwe tablet gekocht bij krefel een samsung. Na 1,5 maand tablet doet niets meer. Deze had mankementen van in het begin. Ik moest ze alle dagen opladen. Mijn vorige tablet, samsung, gekocht bij bol.com was 8 jaar. Ik kan mijn tablet niet missen. Toen mijn oude tablet het begeven had dezelfde dag achter een nieuwe bij krefel. Nu moet ik minstens 4 weken wachten op mijn tablet. Op 1,5 maand zouden ze toch een nieuwe mogen geven. Heel slechte service. Als je gaat kopen heel vriendelijk maar de service na verkoop trekt op niets.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wij hebben een LG televisie gekocht

    Wij hebben een LG televisie gekocht, en ondervonden problemen met het geluid. Contact opgenomen met de winkel in Lommel, en nu blijkt dat ons toestel 1 inch te klein was, dus moesten we ze zelf binnen brengen. Dit is slechte service. Dat was er niet bij gezegd toen we het toestel kochten. Ben zwaar invalide, dus het is voor mij een onmogelijke opdracht om het toestel binnen te brengen. Het hele gebeuren en de bijkomende toestanden en de informatie betreffende het toestel was onduidelijk, en zelfs misleidend. Voortaan koop ik bij Krefel niets meer, ga liever naar een winkel die wel goede service heeft. Zeer ontevreden over Krefel!!!


Anderen bekeken ook