Hello bank! Reviews
Reviews (37)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Rekening geopend voor mijn eenmanszaak
Ik heb een rekening geopend voor mijn eenmanszaak. Het liep allemaal fout, echt alles. De medewerkers leken totaal niet gemotiveerd, echt helemaal niet. Mijn nieuwe bankrekening raakte maar niet geactiveerd, wat ik ook probeerde! Een slechte ervaring, ik zou het zeker niet aanraden.
Uitstekende service
Vandaag heb ik om 10 uur contact opgenomen en werd snel geholpen door een medewerker die me perfect assisteerde. Dit was niet de eerste keer dat ik contact opnam en elke keer verliep het vlot. De app op mijn Android smartphone werkt ook prima, net zoals het online bankieren op mijn laptop. Ik ben echt tevreden over de service en hoe gemakkelijk het is om van de diensten gebruik te maken.
bankzaken regelen
Ik ben al een tijdje klant bij deze bank en het loopt altijd vlotjes. Soms is er een update van de app, maar dat gebeurt meestal 's nachts. Toen ik de volgende ochtend wilde inloggen lukte dat even niet, maar gelukkig kreeg ik een melding dat het snel opgelost zou worden, en dat gebeurde ook. Werken online en met de app verloopt goed en gemakkelijk. Het enige minpunt is dat je geen nieuwe kaart kan aanvragen via de app en dat er geen live chat is met een medewerker. Dat zou wel handig zijn, vooral omdat het bij andere banken wel kan. Maar verder is het echt geen probleem hoor. ? Ik blijf zeker een trouwe klant bij deze bank. Ze hebben echt handige functies voor alle leeftijden!
Hellobank pro
Blijkbaar zijn er problemen met bepaalde bankcontact terminals . Mijn laatste 2 verrichtingen via bankcontact werden geweigerd . Als ik een oplossing vroeg hoe ze dit probleem gaan oplossen was er geen . Probleem kan nog weken duren ... Alle hellobank professional kaarten die beginnen met 5255 zijn probleem kaarten . Service nul , geen oplossing .
Agressieve advertenties op Spotify
Ik wou eigenlijk een rekening openen bij deze bank, maar na al die opdringerige advertenties op Spotify, heb ik gewoon afgehaakt. Ik snap echt niet dat ze denken dat dit de beste manier is om klanten te lokken. Bij mij heeft het net het omgekeerde effect gehad. Ik ga echt niet overwegen om een rekening te openen bij deze bank. Denk eens goed na voordat je zo'n aanpak kiest!
Nieuwe rekening opening
Het heeft echt een eeuwigheid geduurd voordat ik eindelijk mijn nieuwe rekening kreeg, ongeveer 10 maanden lang. En toen ik eindelijk mijn kaart kreeg, kon ik 'm niet eens blokkeren omdat ik nooit een pincode had ontvangen. Nu moet ik helemaal naar een BNP-kantoor om dit gedoe op te lossen. De service was echt ondermaats en ik voel me echt slecht behandeld als klant.
Overpriced, difficult account closure
De extra kosten van deze bank zijn belachelijk hoog en het was echt een nachtmerrie om mijn rekening te sluiten. Er zijn zeker meer handige, betaalbare en betere alternatieven op de markt.
Inscription à une banque en ligne
Mijn ervaring met deze online bank was in het begin redelijk goed, maar is snel verslechterd door technische problemen en administratieve strubbelingen. Ik kon vrij gemakkelijk registreren door een PDF-document elektronisch in te vullen en te ondertekenen via Adobe Reader, maar mijn vrouw had moeite met haar handtekening die op de computer was opgeslagen. Ondanks de inspanningen van mijn adviseur, waren de medewerkers van de bank inflexibel en weinig aangepast aan het moderne tijdperk van online bankieren. De e-mails met Christophe en Thérèse hebben niet geleid tot een bevredigende oplossing, en de registratie van mijn vrouw werd om veiligheidsredenen afgewezen, wat weinig overtuigend leek. Uiteindelijk mist deze online bank de echte moderniteitsfilosofie die ze beweert te hebben, vooral wat betreft de mogelijkheid om alles online te regelen zonder de noodzaak van een printer of een fysiek bezoek aan een filiaal.
Nieuwe kaartbestelling
Ik heb 3 weken gewacht op mijn nieuwe kaart, maar die is nog steeds niet aangekomen. De klantendienst heeft me ook geen duidelijke uitleg gegeven. Bij KBC krijg je veel snellere service.
Mijn aanvraag voor een nieuwe bankrekening
Een gratis rekening en een betalende rekening? Ik dacht, ik begin gewoon met de gratis rekening en dan zien we wel verder. Maar nadat ik mijn aanvraag had ingevuld, kreeg ik helemaal geen bevestiging, geen mail of sms! Echt, ik dacht dat ik bedrogen werd. En toen kreeg ik plots toch een bevestiging van mijn aanvraag bij Fortis, maar het bleek een rekening bij Hello Bank te zijn! Wat is dat nou weer? Ik wilde Fortis, niet Hello Bank! En dan moest ik ook nog wachten op mijn kaart, die maar niet in mijn brievenbus opdook. Ik wist niet eens hoe ik contact kon opnemen met die bank. Na een tijdje vond ik een mail in mijn spam waarin stond dat ik nog een document moest ondertekenen omdat ze dachten dat ik ooit klant was geweest bij Fortis of Hello Bank. Dat klopt helemaal niet! Ik moest dat document ondertekenen en terugsturen en dan maar afwachten of ze me wel als klant wilden aanvaarden. Wat een gedoe allemaal zeg! Ik voel me echt niet op mijn gemak bij deze bank, het lijkt allemaal zo onprofessioneel. Verschrikkelijke ervaring, ik wil hier echt geen rekening meer hebben!
Bankkaart ontvangen
Ik heb eindelijk mijn bankkaart gekregen na twee weken wachten. Alles is goed gegaan en ik had geen problemen. Het enige nadeel was dat ik moest bellen naar de klantendienst om contactloos betalen te activeren, dat vond ik een beetje omslachtig. Maar over het algemeen ben ik blij met mijn ervaring.
Account opening
Onlangs heb ik geprobeerd een rekening te openen bij deze bank, maar helaas discrimineerden ze mij als niet-EU-burger. Ze weigerden een rekening te openen zonder enige reden, en telkens als ik contact met hen zocht via e-mail, kreeg ik te horen dat het geen veilig communicatienetwerk was. Deze duidelijke discriminatie is onaanvaardbaar en ik raad anderen ten zeerste aan om uit de buurt te blijven van deze bank.
Rekening geopend
Ik heb een bankrekening geopend bij deze instelling, maar spijtig genoeg was mijn ervaring niet zo positief. Ze beloofden dat de rekening gratis zou zijn tot 27 jaar, maar er werden toch kosten aangerekend zonder uitleg. Bovendien waren er wat problemen met de app en werd mijn rekening plots geschorst zonder reden. Sommige medewerkers kunnen wel een lesje gebruiksvriendelijkheid gebruiken.
Geld storten, problemen, teleurstellend
Het is nu al 4 maanden dat ik mijn best doe om geld op deze rekening te zetten... nooit lukt het. Die app, serieus, altijd technische problemen. En als je belt? Altijd bezet. Ik denk oprecht dat ze geen klanten willen.
Twee weken tegen ik mijn bankkaart…
Twee weken tegen ik mijn bankkaart kreeg. Alles ging vlot. Contactloos betalen is wel een beetje omslachtig want je moet bellen naar klantendienst om te activeren maar al bij al tevreden. Is erop vooruit gegaan vergeleken met oudere slechte reviews.
Geblokkeerde kaarten
Het is echt verschrikkelijk! Zonder enige reden werden mijn kaarten geblokkeerd. Ze zeiden gewoon dat ik moest wachten en een nieuwe rekening moest openen bij een andere bank. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en krijg geen antwoorden...
Slechte klantenservice
Al meer dan 3 weken een nieuw kaart aangevraagd en nog steeds niks aangekregen. Ervoor gebeld naar de klantendienst en ze wisten mij te vertellen dat het komt doordat er teveel aanvragen zouden zijn terwijl dat ik bij KBC op dezelfde dag mijn rekening kon gebruiken en binnen 3 dagen mijn kaart had. Zeer ontevreden!
Onbereikbaar om een rekening op te…
Onbereikbaar om een rekening op te zeggen.
Krediet aanvraag
Ik zou niet aanraden om een hypothecaire lening aan te vragen bij die firma, ze zijn echt niet serieus en eerlijk. Ik heb twee aanvragen ingediend en ze weigeren gewoon om mij een antwoord te geven. Zelfs na het versturen van een aangetekende brief, bellen ze me om te bevestigen dat ze niet van plan zijn om te reageren. Mijn advies is om Hello Bank te vermijden, ze nemen hun klanten niet serieus en tonen geen respect. Ik geef ze een score van nul op tien.
Heel lang op mijn nieuwe rekening…
Heel lang op mijn nieuwe rekening moeten wachten. Na 10 maanden een kaart ontvangen. Wil ik deze kaart blokkeren omdat ik geen klant meer wil zijn, lukt dit niet aangezien ik nooit een pincode heb ontvangen. Nu moet ik speciaal hiervoor naar een bnp kantoor. Weinig tot geen service.
Review met meeste stemmen
relaxte bank voor mij
Lees verder