Europ assistance Reviews
Reviews (42)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Debby heeft het opgehelderd.
Wij waren enorm ontevreden over de afhandeling van het dossier. De reis voor december naar Landal hebben wij moeten annuleren door schildklierfalen. Ingediend online en bevestiging gehad. Na 4 weken nog niets gehoord. Klacht ingediend en toen wel bericht. Er moesten nog allerlei formulieren worden ingevuld. Dit gedaan en weer doodse stilte. Uiteindelijk met hen gebeld en gesproken met DEBBY. Zij heeft perfect geholpen. De verwerkingstijd is echter 10 weken. Als Europ Assistance beter zou communiceren was er al een hoop boosheid en onbegrip verdwenen. Jammer. Dank DEBBY.
Puike service aan correcte prijzen
Heb hier enkele jaren een reisverzekering voor de motorfiets en mezelf genomen en tijdens mijn trip vorig jaar mogen rekenen op lokale ondersteuning in Spanje via de Belgische contactpersoon. Mits de motorband te komen pluggen binnen het uur, en met een fantastische Spaanse motorliefhebber gepraat te hebben (Google Translate als tolk), de roadtrip verder kunnen voltooien.
Reisverzekering
Een paar jaar geleden heb ik een reisverzekering afgesloten voor mijn motorfiets en mezelf. Vorig jaar tijdens mijn reis moest ik hulp inroepen in Spanje via de contactpersoon in België. Binnen een uur was mijn band gerepareerd en kon ik mijn reis vervolgen dankzij een Spaanse motorliefhebber die als tolk optrad. Het was een fantastische roadtrip!
Perfect geholpen
Perfect geholpen zowel in het buitenland als de afrekening nadien van de ingediende onkosten. Super vriendelijke mensen aan de telefoon. Volgende reis zeker terug klant voor reisverzekering.
NIET DOEN! WEGGEGOOID GELD !
We hadden 1 huisje en 1 appartement in 1 boeking geboekt en betaald. Ik kwam helaas met een enorme burnout thuis te zitten en mijn vakantie kon niet doorgaan. Na overleg met Centerparks, om te vragen of we hiervoor verzekerd zijn om 1 accomodatie te annuleren besloten we het appartement daadwerkelijk te annuleren. Mijn schoonouders en mijn gezin konden zo toch van hun verdiende vakantie genieten en konden nu samen in het huis aangezien ik niet mee zou gaan. Eenmaal geannuleerd werd het ineens anders, Centerparks kon ons geen factuur van annulering geven daar het 1 grote boeking betrof, en we hadden niet de gehele boeking geannuleerd. We hadden immers alleen het appartement geannuleerd, nee hier konden ze geen deelfactuur voor geven. Mijn vrouw heeft in haar vakantie wel tot 5 x onverhoopt lang in de wacht gestaan, de stress gehad om iedere keer weer afwijzingen te krijgen van zowel CenterParks als Europe Assitance, want die waren ook alles behalve bereidwillig een oplossing te vinden, ze werd continu weer afgewezen terwijl we gewoon netjes op tijd met doktersverklaring na overleg met Centerparks geannuleerd hadden. Centerparks heeft ONS appartement weer fijn kunnen verhuren en wij zijn ons geld kwijt, als we dit hadden geweten dan hadden we het appartement maar aangehouden voor mijn schoonzusje en zwager, dan hadden zei. Of een weekendje kunnen komen. Nu gooien we gewoon het geld voor 1 week in het hoogseizoen weg. We vinden de afhandeling in 1 woord SCHANDALIG. Ik zou iedereen adviseren dan ook nooit een verzekering af te sluiten via Centerparks, je betaald gewoon €50 euro extra waar je niks aan hebt, ool al weggegooid. Gelukkig hadden we zelf nog een privé annuleringsverzekering en die hebben het geld zonder problemen 2 dagen later uitbetaald. Dus voor iedereen een goeie les, sluit geen annuleringsverzekering af bij Centerparks, dan kan je het veter in brand steken dan heb je er nog wat warmte van. We gingen ieder jaar minimaal 1 tot vaak 2 keer per jaar bij Centerparks op vakantie met de familie maar door deze hele slechte ervaring gaan we naar andere parken op zoek
Ik raad iedereen weg te blijven van…
Ik raad iedereen weg te blijven van europ assistance gij betaald een verzekering bij hun maar als je peg hebt en je probeert hun te bellen voor hulp en dan proberen ze je rechten te verdoezelen door uitvluchten van hun
Jaarlijks abonnement
Dank aan het volledige europe assistente team voor de snelle en accurate service.
Proficiat.
Mvg Esther RitaDank aan het volledige Europecassistence team voor decsnelle en accurate service.
Reisverzekering
Nooit alleen wanneer er iets gebeurd op vakantie, in het buitenland is het niet altijd simpel iets te regelen
Bijstand
Sinds jaren klant bij Europ Assistance voor reisbijstand van de hele familie.
Wij waren ook jaar en dag klant bij Europ Assistance. Sinds 2009 en dachten dat we goed verzekerd waren. Vergis u niet!! Lees mijn review maar !!! Denk maar goed na of je bij deze maatschappij verzekerd wil blijven !!!
Altijd op zak
Zonder Europ Assistance vertrek ik niet
Zie mij review over Europ Assistance!! Gewoon schandalig hoe je als klant daar behandeld wordt!!!
Aankoopverzekering flexibel ticket
Mijn ervaring met Europese assistentie en GATE1 was echt een grote teleurstelling. Vanaf het begin was er zoveel verwarring tussen de twee partijen, constant wijzen naar elkaar zonder bereidheid om verantwoordelijkheid te nemen voor de problemen die zijn ontstaan. Toen ik een flexibel ticket boekte bij GATE1 met verzekering van Europese assistentie, veranderde mijn hele ervaring in een ware nachtmerrie. Nieuwe tickets werden gekocht en de oorspronkelijke tickets geannuleerd, wat resulteerde in een verlies van geld en tijd voor mij. Het indienen van een claim bij Europese assistentie was ook zo'n ontmoedigende taak. Ik moest keer op keer meer documenten verstrekken, zelfs nadat ik alle originele facturen al had doorgegeven. Deze hele situatie duurt nu al meer dan twee maanden zonder enige vorm van oplossing of compensatie. Het vertrouwen dat ik in deze bedrijven had, is volledig weg en ik zal zeker niet meer met hen samenwerken in de toekomst.
Schildklierfalen annulering Landal reis
Na het online annuleringsverzoek voor onze reis naar Landal in december wegens schildklierfalen, hebben we lang niets van Europ Assistance gehoord. Pas nadat we een klacht hadden ingediend, kregen we reactie en moesten we verschillende formulieren invullen. Gelukkig heeft DEBBY ons uiteindelijk goed geholpen, maar de verwerkingstijd van 10 weken was teleurstellend. Als Europ Assistance beter zou communiceren met hun klanten, zou veel frustratie voorkomen kunnen worden. Bedankt DEBBY voor je hulp.
Ontgoocheld door bijstand Europ Assistant.
Reeds ongeveer 35 jaar klant bij Europ Assistance. De service flink achteruitgegaan door de digitalisering. Lang wachten aan telefoon, een antwoord binnen 20 minuten blijkt meer dan anderhalf uur te zijn. De vraag, contact met een Nederlandstalige dokter te regelen aan de Costa Blanca, bleek niet te kunnen. Geen Nederlandstalige artsen blijkbaar aldaar volgens Europ ass. Werd doorverwezen naar een Spaanse polikliniek in de buurt van mijn verblijf. Deze was echter gesloten en blijkbaar alleen in het seizoen open en dan nog beperkt. Kortom ik vond uiteindelijk zelf een Nederlands huisartsenkoppel in Javea die mij goed geholpen hebben. Tevens blijken er heel wat Nederlandstalige artsen, en zelfs specialisten, die praktijk hebben aan de Costa Blanca. Ik zal dus mijn contract met Europ ASS na al die jaren stopzetten wegens niet waarmaken van hun beloften destijds.
Wereldwijde speler met incompatibele app
Hoe kan het dat een groot bedrijf niet in staat is om een app te maken die overal goed werkt? Misschien betaal ik te veel omdat ze zoveel verschillende versies moeten bijhouden. De antwoorden van de helpdesk zijn echt absurd en getuigen van weinig begrip voor klanten die in het buitenland zijn. Vroeger was dit de referentie voor reisverzekeringen, maar ik zal volgend jaar op zoek moeten naar een alternatief.
Aankoop claim voor annulering vakantieverblijf
Ik heb een claim ingediend voor de annulering van mijn vakantieverblijf op 3 augustus 2023, maar tot nu toe heb ik nog geen reactie ontvangen na 15 weken. Ik heb minstens 10 keer gebeld en telkens werd me beloofd dat het opgelost zou worden, maar er is nog steeds geen antwoord of vergoeding. Telkens wanneer ik naar het Belgische nummer bel, krijg ik dezelfde persoon aan de lijn die zegt dat ze me niet kunnen helpen. Ik heb nu DAS rechtsbijstand ingeschakeld in een poging om dit probleem op te lossen, omdat ik ten einde raad ben.
Bijstand Europ Assistance
Ik voel me echt teleurgesteld in de service van Europ Assistance. Ik ben al zo lang klant, maar de kwaliteit is echt achteruit gegaan door al dat gedoe met digitale systemen. Telkens als ik bel, moet ik eindeloos wachten aan de telefoon en het duurt veel langer dan beloofd voordat ik eindelijk iemand aan de lijn krijg. Toen ik vroeg om een Nederlandstalige dokter te regelen tijdens mijn vakantie aan de Costa Blanca, zeiden ze dat dat niet mogelijk was. Maar uiteindelijk vond ik zelf een Nederlands koppel dokters in Javea die echt vriendelijk en behulpzaam waren. Er zijn duidelijk genoeg Nederlandstalige artsen en specialisten aan de Costa Blanca, dus ik begrijp niet waarom Europ dat niet kon regelen. Daarom heb ik besloten om mijn contract bij Europ stop te zetten, want ze maken hun beloftes echt niet meer waar.
Het is werkelijk frustrerend.. VERMIJD DIT BEDRIJF!
Het is werkelijk frustrerend geweest om met Europe Assistance en GATE1 samen te werken. Vanaf het begin was er een voortdurend vingerwijzen naar elkaar, zonder enige bereidheid om verantwoordelijkheid te nemen. Na het boeken van een flexibel ticket bij GATE1 met een verzekering van Europe Assistance, werden nieuwe tickets aangeschaft en de originele tickets geannuleerd. Bij het indienen van een schadeclaim bij Europe Assistance werd ik keer op keer gevraagd om meer documenten, ondanks het al toesturen van de originele facturen. Het proces sleept zich nu al twee maanden voort, zonder enig teken van een oplossing. Een teleurstellende ervaring die mijn vertrouwen in deze bedrijven ernstig heeft geschaad.
Krijg al 15 weken géén reactie, alleen standaard bevestiging ontvangst
3 augustus 2023, nu 15 weken geleden, claim ingediend voor annulering vakantieverblijf. Na 10 tal telefoontjes en beloftes geen antwoord of uitkering. Moet bellen met Belgie en krijg daar via ander opgegeven telefoonnummer dezelfde persoon aan de lijn die zegt mij niet te kunnen helpen. DAS rechtsbijstand ten einde raad nu maar ingeschakeld.
hulp nodig op de Ring van Antwerpen
Op de Ring van Antwerpen stond een medewerker van Europ Assistance die niet wist waar dat was. Die persoon moest toch de R1 kennen, maar uiteindelijk hebben we 2 uur moeten wachten omdat ze niet wisten dat de Ring van Antwerpen in België lag.
Review met meeste stemmen
Reisverzekering
Lees verder