Tele2 Reviews
Reviews (54)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
mobiele telefoonabonnement
Ik ben echt heel blij met het nieuwe mobiele telefoonabonnement dat ik bij jullie heb afgesloten! Het bestellen ging super makkelijk en snel, en de levering liet ook niet lang op zich wachten. De prijs van het abonnement was ook nog eens heel voordelig, dus ik ben echt blij dat ik voor jullie gekozen heb. De service was ook echt top, ik kreeg meteen antwoord op al mijn vragen en de medewerkers waren super vriendelijk. Ik ben echt helemaal tevreden met mijn nieuwe abonnement!
Nieuwe telefoonabonnement
Ik ben echt content met mijn nieuw telefoonabonnement bij Tele2. Het was heel gemakkelijk om online te bestellen en ik kreeg zelfs een toffe korting. De klantenservice was echt vriendelijk en heeft mij goed geholpen met al mijn vragen. Het is ook handig dat ik nu zoveel data heb, zodat ik veel TikToks en YouTube-video's kan bekijken zonder me zorgen te maken over mijn internetverbinding. Ik zou Tele2 zeker aanraden aan mijn vrienden!
nieuw telefoonabonnement
Oh wauw! Ik heb net een nieuw telefoonplan bij hen afgesloten en het is echt supercool. De service was echt supersnel en de mensen daar waren heel vriendelijk. De prijzen zijn ook echt goed, veel beter dan andere plaatsen die ik bekeken heb. En het beste is dat ze alles heel snel hebben geleverd. Ik ben zo blij met mijn nieuwe plan!
Bellen voor korting dealtjes
ik had Tele2 toen ik nog in Amersfoort woonde en wat heel relaxed was, was dat ik elk jaar kon bellen voor een nieuwe deal en dan kreeg ik steeds korting. Dat is dus een aanrader!
Inmiddels ben ik overgestapt want verhuisd, naar Telfort.
Maar Tele2 was misschien wel beter eigenlijk!mobiel telefoonabonnement
De service was eigenlijk wel goed, al vond ik de prijzen wat aan de hoge kant. Gelukkig verliep het bestellen en leveren vlot en had ik geen gedoe bij het installeren van de simkaart. Het was handig dat ik mijn abonnement online kon regelen en ik kreeg ook duidelijke info over de tarieven en voorwaarden.
mobiele telefonie, breedbandinternet
Mijn ervaring met de diensten van het bedrijf was over het algemeen goed. Mijn gsm werkte prima en ik had geen problemen met het internet. De klantendienst was ook vriendelijk en behulpzaam toen ik vragen had. Het enige minpunt was dat ik de prijs aan de hoge kant vond.
mobiel abonnement
De service van Tele2 was echt top. Het bestellen verliep vlot en ik kreeg goed advies over de verschillende abonnementen. De klantendienst was ook heel behulpzaam bij al mijn vragen. Ik ben echt blij met hoe duidelijk alles gecommuniceerd werd en het gemak van online bestellen.
Tele2 interactieve tv en glasvezel
Super blij met Tele2. Ik ben al jaren klant bij Tele2, omdat ze zo voordelig zijn, en heb nog nooit problemen gehad. Glasvezel werkt snel en de interactieve tv werkt prima. Het enige nadeel van Tele2 vind ik de klantenservice, zij zijn niet altijd even goed te bereiken.
Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan Jeugd van Tegenwoordig
Ik vind die reclame zo leuk!!
Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan
https://www.youtube.com/watch?v=XO9uqyFgTh0
Wat betreft reclame boodschappen een dikke tien voor Tele2!Prima geholpen door de helpdesk
Prima geholpen door de helpdesk. Heb meerdere abonnement en was even het overzicht kwijt. Prima geholpen en er gelijk op gewezen dat ik recht had familie abonnement voordelen. Keurig en actief geholpen
Aankoop van mobiel abonnement
Ik ben niet blij met de service. De klantendienst is slecht en de internetverbinding is traag. Mijn facturering gaf problemen en het duurde lang voordat ik hulp kreeg. Het internet is ook niet zo snel als beloofd. Alles bij elkaar genomen was het een teleurstellende ervaring.
Aankoop van een mobiel abonnement
Ik was echt teleurgesteld in de klantenservice van dat bedrijf. Ze waren zo onbeleefd en niet echt behulpzaam toen ik problemen had met mijn factuur. Ik moest verschillende keren bellen voordat ik eindelijk geholpen werd. De service was gewoon verschrikkelijk en ik denk niet dat ik ooit nog iets bij hen zal kopen.
-5 kan dat ook…
-5 kan dat ook… 3 weken dagelijks aan de telefoon om mijn abbo te stoppen na meer dan 10 jaar!!! Overstappen naar een andere provider werd door tele2 alsmaar tegen gehouden. Telkens nee het ligt aan de andere, nee u moet hun bellen… toen maar een nieuwe abbo daar afgesloten met een nieuw nummer. Tele2 uitgeschreven en dat staat ook in de mail. Nu 3 maanden verder en nog krijg ik rekeningen die ik moet betalen! Terwijl ik het resterende bedrag betaald heb van nog geen 40 euro. Krijg ik nu weer een rekening van 56,72!!! Dan moet ik inloggen maar dat kan niet want ik heb geen werkende account en telefoonnummer van tele2 dus kan helemaal niks! En dan ook nog een overstap naar odido. Kansloos!
Waardeloos
Ik was al langer klant, maar de laatste tijd is de internetverbinding en klantenservice echt waardeloos geworden. Af en aan verbinding en soms dagen niet. 5x een tweedehands router ontvangen, werkte niet. Waren ook niet schoon cq fris. De kosten die je moet maken om elders te werken met internet willen ze niet vergoeden en klachten worden niet in behandeling genomen. Kortom; zelfs 1 ster is teveel
Onvriendelijk klantenservice
Onvriendelijk klantenservice, onduidelijk factuur Bellen naar binnen EU kost geld 0,23cent p.m internet snelheid erg slecht in duitsland bij unlimited bellen en internet, zonder overleg wordt abonnement duurder
5G van tele2 is vaak net zo snel als…
5G van tele2 is vaak net zo snel als hun 4G. Daarnaast heeft tele2 hun tarieven met €5 euro verhoogd. Prijs kwaliteit verhouding ligt voor mij nu tever uit elkaar. Daarom gaan wij binnenkort overstappe
Veel beloven erg weinig doen
Woensdag 26 juli werd ik gebeld door een medewerker van Tele2 nav van mijn brief. Nette meneer die excuses aanbood voor de gemaakte fout en die zei dat het contract per direct stopgezet werd en dat ik ook mijn geld zijnde 166 euro teruggestort zou krijgen. Donderdag 27 juli werd dat per mail bevestigd met daarbij de vermelding dat het binnen enkele dagen gestort zou worden. Niets gezien! Het zijn gewoon oplichters.
Erg slecht
Erg slecht. Lang wachten geen bereik enz enz
1 van de meest onbeschofte bedrijven…
1 van de meest onbeschofte bedrijven die ik ken. Al jaren trouwe klant. Wordt in `1x zonder aankondiging je mailaccount opgeheven. Telefonische weten ze je te melden dat je op "inactief" gezet bent en dat is onomkeerbaar. Medewerker weet nog even leuk toe te voegen "ik zal maar snel de nodige instanties in gaan lichten". Ik ga hier uiteraard geen klant blijven!!!
Review met meeste stemmen
internetabonnement
Lees verder