Prestigia Reviews
Reviews (34)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Schandalige dienst
In de kerstvakantie een hotel met 2 kamers geboekt, waarna 1 kamer via de mail een week voor aankomst geannuleerd is. De vraag was of we dan 1 kamer in een ander hotel (12 km verder) wilden en 1 kamer zoals gereserveerd. Wij hebben toen de beschikbare kamer geannuleerd omdat we in 1 hotel wilden verblijven en een ander hotel dichtbij gevonden en gereserveerd. Later kregen we te horen dat ze €500!!! niet zouden restitueren omdat we zogenaamd de ene beschikbare kamer niet hadden geannuleerd. Dit staat zwart op wit en nog steeds geen geld terug gestort. Hierna hebben wij een geschil geopend via de creditcard en zij zijn een onderzoek gestart. Het geld hebben wij nu na 3 maanden pas terug gekregen, met heel veel moeite. Dit is een 1 keer, nooit meer geval. Wees gewaarschuwd
Misleidend, onbetrouwbaar, teleurstellend
Ik had echt een verschrikkelijke ervaring met mijn reservatie bij dit bedrijf. Alles leek goed te gaan in het begin, maar toen ik eindelijk bij het hotel arriveerde, vonden ze niks terug van mijn boeking. Ik belde de klantendienst en kreeg te horen dat mijn kamer al bezet was. Ik was echt kwaad, in de war en helemaal van mijn melk. Hoe kon dit gebeuren? Ik zal nooit meer boeken via dit bedrijf.
Boeking met prijsfout
Ik had echt een slechte ervaring met een prijsverhoging nadat ik al geboekt had. De medewerkers beweerden dat het aan het hotel lag, maar het hotel ontkende alles.
Goede aanbiedingen
Ik ben echt blij met de ervaring die ik tot nu toe heb gehad met deze aanbieder. Ik kende ze nog niet, maar het contact verliep erg vlot en professioneel. Daarnaast ben ik heel tevreden met de prijs die ze bieden, het lijkt wel alsof ze altijd de laagste prijs hebben.
Hotel booking in Marrakech
Mijn ervaring met Prestigia was echt een afknapper. Ik boekte een hotel in Marrakech en kreeg netjes een bevestiging van mijn reservering. Maar wat een domper, een week later kreeg ik een mailtje waarin stond dat mijn reservering geannuleerd was vanwege "verkeerde" kosten. En dan nog durfden ze me een nieuwe prijs voor te schotelen die maar liefst 400 euro duurder was. Na wat opzoekwerk bleek dat ook anderen dezelfde streek hadden meegemaakt, waardoor het lijkt alsof Prestigia dit trucje vaker uithaalt om de prijzen de hoogte in te duwen. Nou, voor mij was dit de eerste én de laatste keer dat ik via Prestigia zal boeken.
Hotel stay
Ik vond het hotel echt geweldig! Het is super goed gelegen en toch heel rustig. Het gebouw is echt oud en historisch, maar de kamers zijn heel modern en hebben genoeg ruimte om al mijn spullen op te bergen. De badkamer was heel netjes en had heerlijke ritualsproducten! Het ontbijt was vrij standaard, niet echt bijzonder. Maar het was echt geweldig dat er totaal geen lawaai was, ik kon heel goed slapen!
Boeking hotelkamer
Ik had een hotelkamer geboekt via Prestigia en kreeg een bevestiging. Daarna stuurde ik een e-mail met vragen over de inchecktijd en pas anderhalve dag later kreeg ik te horen dat de prijs een vergissing was en ze de boeking hadden geannuleerd zonder mijn input. Dit gebeurde nadat ik al vluchten en restaurants had geboekt, wat echt vervelend was. Ik voel me misleid en teleurgesteld door hoe dit is verlopen, en had gehoopt op een oplossing in plaats van simpelweg te horen dat het geannuleerd was door een fout aan hun kant.
Boeking via website
Na Trivago te gebruiken, ben ik op jullie website terechtgekomen en de boeking verliep echt soepel. Ik kreeg de beste prijs en ik hoop op hetzelfde gemakkelijke proces bij het inchecken.
Hotelreservering
Ik heb onlangs een hotel geboekt voor de kerstvakantie. Spijtig genoeg moest ik last minute een kamer annuleren. Dit liep niet vlot en zorgde voor veel verwarring. Uiteindelijk besloot ik om de geannuleerde kamer te schrappen en een ander hotel te boeken. Het proces om mijn geld terug te krijgen verliep echter heel traag. Ik moest zelfs een geschil openen bij mijn creditcardmaatschappij om mijn geld terug te krijgen. Na heel wat gedoe heb ik eindelijk mijn geld teruggekregen na 3 maanden.
Super snelle service!
Wauw, ik was echt onder de indruk van hoe vriendelijk en behulpzaam de medewerkers waren toen ik mijn bestelling plaatste. Ze deden echt hun best om ervoor te zorgen dat ik me op mijn gemak voelde en alles goed geregeld was. Dat maakte mijn hele winkelervaring zoveel beter!
Aankoop van koffiezetapparaat voor 49.95 euro
Ik voel me echt teleurgesteld over de service die ik kreeg toen ik mijn koffiezetapparaat kocht. Ik heb 49.95 euro betaald en nog steeds niks gehoord of ontvangen van het bedrijf. Het feit dat ze niet communiceerden en geen duidelijkheid gaven is gewoon niet oké. Ik voel me echt bedrogen door dit gedoe. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt en dat ik toch nog mijn bestelling krijg.
Ik had een hotel geboekt
Ik had een hotel geboekt. In eerste instantie zeiden ze dat het goed was. Daarna belde zij mij en zeiden ze dat de kamer volgeboekt was en dag ze mij een upgraded kamer willen geven zonder extra kosten. Dat klinkt natuurlijk heel goed. Dag later in de ochtend ik kom hotel aan en vroeg naar mijn reservering. Zij zeiden er is geen reservering. Dus ik bel prestigia. Prestigia zei in tussen tijd waren die kamers ook volgeboekt dus, we kunnen nu niets betekenen. Ik helemaal komen naar hotel en ik hoor dit op locatie?? Nooit nooit boeken via prestigia
Geen sterren van mij oplichters zijn…
Geen sterren van mij oplichters zijn het aanbieding koffie automaat voor 49.95 euro betaald en nog niks gehoord of gezien!!! Geen ster waard!!
Goede aanbiedingen
Ik ken deze hotel aanbieder nog niet, maar ben over het contact tot nu heel tevreden. Ook hebben ze laagste prijs.
Superr good ines biba ❤️
Superr good ines biba ❤️
Heel duidelijk en simpel.
Heel duidelijk en simpel.
Lokken je via mooie tarieven en claimen dan dat het een fout is en je een hoger bedrag moet betalen
Hotel geboekt via Prestigia en een bevestiging ontvangen. Ik stuurde nog een mail voor meer informatie betreffende de check-in tijd en kreeg pas een dag en half later (nadat ik reeds vluchten en restaurants had geboekt) een mail dat de prijs een vergissing was en ze de boeking eenzijdig hadden geannuleerd en ik hetzelfde hotel kon boeken aan een veel hogere prijs. Gezien dit een fout is van het bedrijf verwacht ik een oplossing en geen nutteloos mailtje dat het geannuleerd werd omdat jullie een fout hebben gemaakt.
Makkelijke website
Makkelijke website
Hotel Utrecht
Via trivago op jullie site beland, alles ging heel vlot en ook de beste prijs gekregen. Als alles bij het inchecken ook zo probleemloos verloopt, krijgen jullie zeker een 5 van mij.
Quick and a nice price.
Quick and a nice price.
Review met meeste stemmen
Lokken je via mooie tarieven e
Lees verder